Volledige versie bekijken : Kingcoma.com v5
kingcoma
%Europe/Berlin %091 %2007, 03:11
Na lange tijd dezelfde site te hebben gehad, was het wel eens tijd voor een nieuwe versie, en een nieuw design.
Ik heb gekozen voor een strakke, simpele, overzichtelijke portfolio-site, waar al mijn (vrij recent) werk op staat. Van vector en photoshop design tot websites en 3d characters en scenes.
Met hulp van dit forum, meneer van Zon, en een hoop gevloek staat ie dus eindelijk online!
Het lijkt voor jullie misschien simpel, maar ik als AS-noob (zal het nooit kunnen P) ) ben toch behoorlijk blij met het resultaat.
Behold! Kingcoma.com v5 (http://www.kingcoma.com/) :)
De Nederlandse versie komt er nog aan hoor ;)
http://www.flashfocus.nl/images/showcase/kingcoma/attachment.jpg
http://www.flashfocus.nl/images/showcase/kingcoma/attachment-1.jpg
http://www.flashfocus.nl/images/showcase/kingcoma/attachment-2.jpg
We@sele2
%Europe/Berlin %100 %2007, 03:24
Leuk gedaan hoor!!! geen bugs gevonden!
ik vind het een mooie site. overzichtelijk en makkelijk in gebruik!
alleen zou ik de rollOver van de buttons (links) iets lichter maken zodat het er nog beter uitziet!!
Nogmaal mooi gedaan!
Joga
%Europe/Berlin %461 %2007, 12:04
Ik heb echt naar alles gekeken .. prachtig!
Elendill2003
%Europe/Berlin %527 %2007, 13:39
De site zelf is cool.
Maar het werk is echt helemaal te gek. Super vette vector illustraties man. Je werk is inspirerend :)
ath92
%Europe/Berlin %569 %2007, 14:40
erg vette website!:) leuk dat de kleurtjes telkens veranderen enzo. Mooi werk ook!:) showcase?
emin
%Europe/Berlin %619 %2007, 15:52
mooie simpele site en in mijn ogen, hoe simpeler hoe beter, als het maar goed werkt.
Dat is hier zeker het geval!
Ook hele mooie portfolio. Nergens iets op aan te merken.
5 sterren van mij :)
Freshface
%Europe/Berlin %651 %2007, 16:38
Preloader ontbreekt.
mooseroochy
%Europe/Berlin %656 %2007, 16:45
Erg vet, gebruiksvriendelijk. Sickuh illu's.
Misschien minor minpuntje, iets inhoudelijks; je gebruikt 'We' in de 'hello'-tekst, maar je begint met 'the personal portfolio of Martijn Korsten'; kun je denk ik beter 'I' gebruiken. Juist leuker als het persoonlijk is.
autocrash bij contact; LOLLIG! 8D 8D 8D
kingcoma
%Europe/Berlin %674 %2007, 17:11
Dank jullie wel voor de lovende commentaren! :#
@We@sele2: die rollovers mja, heb het al geprobeerd hoor, om ze lichter te maken, maar dan komen ze bij de lichtere afbeeldingen weer niet goed uit..
@Freshface: preloader? bij ieder project oid zit een preloader, enkel in de 'index' niet, maar die is maar 12K...
@mooseroochy: Oh, indd! Nog niet gezien, zal ik nog wel aanpassen ^_^
MrPee
%Europe/Berlin %782 %2007, 19:46
was vooral onder de indruk van de summer day vector, errug mooi gedaan.
maar goed de site: mooie overzichtelijke site, leuk gedaan met die menubalk dat je hem weg kan klikken enzo, geeft een extra optie aan de website. Mooi gebruik gemaakt van kleuren en fades en alles loopt heel soepel.
Heb ook naar echt alles gekeken, ik vind het er super uitzien.
Het allergaafste van alles: de contact pagina!!! erg origineel (ik heb het tenminste nog nooit eerder gezien)
gtox
%Europe/Berlin %881 %2007, 22:09
je portfolio is cker mooi ;)
Haasie
%Europe/Berlin %000 %2007, 01:00
jeej zo lang heb ik nog nooit naar een contact pagina gekeken terwijl ik er helemaal niks zocht :)
Erg leuk die autotjes
We@sele2
%Europe/Berlin %069 %2007, 02:40
Oh ja, sorry daar had ik niet aan gedacht!!!
Nogmaals een errug VETTE site!!!
Lorrens
%Europe/Berlin %426 %2007, 11:13
Van harte gefeliciteerd met je showcase plek, echt helemaal verdiend.
Website ziet er strak uit, netjes geanimeerd met wat leuke extra's (pull me down, carcrash) maar je werk is nog het beste!
gefeliciteerd :D
Flashgirl
%Europe/Berlin %431 %2007, 11:21
Super strakke site met prachtig artwork! Ik heb alles twee keer bekeken! De contactpagina is echt origineel.
Het enige kleine puntje dat je misschien nog een klein beetje zou kunnen aanpassen is de snelheid waarmee de tekst in het begin verschijnt. De gemiddelde lezer leest iets sneller dan dat de letters verschijnen, dus je moet momenteel als lezer continu wachten tot je verder kunt ;) . Maar dit is werkelijk het enige dingetje, een usability puntje dus :) .
Verder applaus voor deze koning!!!
BDisOKE
%Europe/Berlin %516 %2007, 13:23
Mooie site & dikke 3D! :)
kingcoma
%Europe/Berlin %537 %2007, 13:54
!!Geweldig!
Showcase :#
Hartelijk bedankt allemaal voor de complimenten, en de showcase natuurlijk!
@Flashgirl: Heb je indd wel een punt, probleempje is dat die snelheid geregeld word door het aantal fps, en die staat al op 32.. Ik kan misschien wel nog eens verder kijken om dat anders te doen.
Down
%Europe/Berlin %678 %2007, 17:17
Simpel??.. jeez.. dan ben ik wel supersimpel! Erg mooie site.. en vooral wat er in je portfolio staat is allemaal erg mooi, zowel vector als 3d als webdesign.. top!
pathe02
%Europe/Berlin %191 %2007, 05:35
:D Ik vind het gewoon MOOI :P
do_vos
%Europe/Berlin %463 %2007, 12:07
Ziet er goed uit man!!
Op zich niet super moeilijk inderdaad maar door de manier waarop hij is vormgegeven ziet het er enorm professioneel uit!!
Menu gaat lekker smooth! en leuk die gimmic "pul me down"!!
Goed bezig!!
ath92
%Europe/Berlin %536 %2007, 13:52
Misschien niet zo moelijk te maken volgens sommigen hier, maar... Is het dan niet juist de kunst om een website simpel te maken, maar wel zó dat mensen het ook echt mooi vinden? Dat is eigenlijk nog moeilijker dan een hele uitgebreide website maken toch? zeker verdiende showcase:)
Doc
%Europe/Berlin %771 %2007, 19:31
Een perfect voorbeeld van 'less is more'?
Een lekkere flash website zonder toeters en bellen!
Hij oogt overzichtelijk, ijzersterk design, goede usability en natuurlijk portfolio items die de pan uit rocken :D
Gefliciteerd met je showcase |)
Freshface
%Europe/Berlin %979 %2007, 00:30
@Freshface: preloader? bij ieder project oid zit een preloader, enkel in de 'index' niet, maar die is maar 12K...
Ik zat tijdelijk op smalband, vandaar.
Je bent van sint niklaas? Ik nl. van Sinaai.
Als we ooit 3d werkt nodig hebben ben jij onze man.
giel12
%Europe/Berlin %037 %2007, 01:54
Prachtwerk!
Vloeiend, overzichtelijk, duidelijk, gestructureerd, niet overladen, eenvoudig maar toch speciaal, toeganklijk, consequente opbouw... Jouw site heeft alles wat een site nodig heeft.
En ik heb niet alleen je site bezocht, maar ik heb ook eens rondgekeken in je portfolio... Je werk is eveneens van een hoog niveau. Mooi...
kingcoma
%Europe/Berlin %961 %2007, 00:04
Dank allen voor reacties en complimenten! |)
I feel honoured :#
Even vermelden dat ik ondertussen de site heb geupdate met een nieuwe vector illustratie en 2 3d modellen.
Ik heb er ook gelijk voor gezorgd dat je op de welkomstpagina bij 'news' direct kan doorklikken naar nieuwe dingen. Lekker snel en handy.
smarf
%Europe/Berlin %940 %2007, 23:34
Hé daar!
Toen je ‘m net in de testcase dropte, ben ik er als een speer naar toe gesurfd (d? t?),
Maarrrr, ik was er ook weer erg gauw vertrokken!!
Geen golven? Nee iets anders…
Ik kwam er niet uit, ik kon niet vinden waar je werk stond, ik kwam er simpelweg niet uit.
Tsja het zal erg dom klinken, maar ik drukte op dingen en er gebeurde niks.. :S :#
Maar vandaag heb ik nog een poging gewaagd en ja hoor, het is me gelukt!!! :D:D:D
Er zit echt super tof werk tussen, mijn complimenten!!!!!!!
Maar zoals je wel begreep, is je site niet Smarf proof :P
Maar zeker netjes!
Ik heb de boel dus bekeken, ben jaloers op je 3D kunde,
maar in je site ontbreekt net dat kleine dingetje waardoor ik ‘m lekker vind werken...
Als je het allemaal eenmaal door hebt, dan werkt hij prima!
Ga zo door!!!
Bas!
%Europe/Berlin %572 %2007, 14:44
Woeste 3D! Waarom hoor ik niemand over de vette Cinema 4D tutorials?
Is ook zeker een complimentje waard... ik mis alleen 1 ding wat je in verschillende tutorials even snel als laatste noemt (en wat ik één van de belangrijke dingen vindt)... en dat is 'éven een lampje (en textures) toevoegen'.
Als je hier ooit nog een tutorial voor maakt, hoor ik dat graag! :)
corpilat
%Europe/Berlin %856 %2007, 21:33
@Flashgirl: Heb je indd wel een punt, probleempje is dat die snelheid geregeld word door het aantal fps, en die staat al op 32.. Ik kan misschien wel nog eens verder kijken om dat anders te doen.
Ik zou het helemaal niet doen als ik jou was. Ik, en veel mensen met mij, vinden het veel prettiger als de tekst er gewoon staat. Je kunt namelijk nooit de snelheid "goed" krijgen. Voor de 1 gaat het te langzaam terwijl andere mensen het niet bij kunnen houden en het daardoor ook niet comfortabel kunnen lezen.
Het werk onder design is me een beetje te standaard maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak :)
Besides that, fantastische site en nog beter werk!
ceesietopc
%Europe/Berlin %775 %2007, 19:36
Echt serieus prachtig :)
De hele portofolio is echt mooi, super mooie creaties, die gelukkig soms ook grappig zijn ;)
De contact pagina is echt heel mooi gedaan!
Sph!nkZ
%Europe/Berlin %010 %2007, 01:14
Wow...
Ik heb nog niet eerder gepost aangezien ik pas kort geleden flash weer heb opgepakt voor een website voor mijn werk... maar nu moest het even...
Prachtig gemaakt, mooi design en I WUV de 3d images en de contactpage!
vector monkey
%Europe/Berlin %044 %2007, 02:03
Mooie site, vooral de pulldown is leuk om te bekijken.
punch
%Europe/Berlin %677 %2007, 16:15
hele gave website man!
AKNL
%Europe/Berlin %000 %2007, 00:01
Ziet er erg gelikt uit, thumbs up! Nice 3D werk, love it!
Leon_b
%Europe/Berlin %668 %2008, 16:02
Zeker mooi, vooral die 3d plaatjes van halloween bevallen me wel!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.