Volledige versie bekijken : Mn eerste flash website
ko5n
%Europe/Berlin %456 %2005, 11:57
Ik heb eindelijk mijn eerste flash website af. Kan ik hier commentaar op krijgen...
westerwoldecampings (http://www.ko5n.com/westerwolde/westerwolde.htm)
Bedankt...
Monster
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:02
pfffiieej..... netjes hoor.. geen andere woorden voor 8D
digitalnrg
%Europe/Berlin %465 %2005, 12:09
licht groene text is een beetje moeilijk te lezen, verder leuk !
man§zat
%Europe/Berlin %966 %2005, 00:11
ziet er zeker leuk uit.
alleen die menuknopjes in het begin vind ik te onaanwezig. Het zijn geen knopjes als 'contact' of een andere onbelangrijk onderdeel, het zijn dé drie campings waaruit men kan kiezen.
Van mij mogen ze nadrukkelijekr aanwezig zijn. Dan is die zin "Klik op een link bovenaan de pagina..." ook overbodig. Zet de links bijvoorbeeld op die plek. Mensen lezen verhaaltje en hopla daar staan de keuzes.
ko5n
%Europe/Berlin %591 %2005, 15:12
Bedankt voor de reacties. Ik ben nog bezig om mijn actionscript skills te verbeteren, dus dat contact formulier zal er wel komen. En misschien doe ik 3 plaatjes van de campings op de eerste pagina als links.
Dan heb ik een vraagje dit is een website voor groenecampings, dus de doelgroep zijn jonge gezinnen en ouderen. Die ouderen hebben meestal een slechte pc en dan begint deze website te stotteren. wat kan ik daaraan doen? moet ik dan ook een keuze HTML maken?
thnx
digitalnrg
%Europe/Berlin %596 %2005, 15:18
Die ouderen hebben meestal een slechte pc
waar basseer je dat op ? als ze vroeger geen pc hadden, hebben ze nu juist een nieuwere toch.
ko5n
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:26
Nee dat zie je verkeerd, ouderen intresseerd het vaak niet. dus de kans is er en mn ouders hebben ook een trage pc en die kunnne onmogelijk die site bekijken.
digitalnrg
%Europe/Berlin %607 %2005, 15:35
wat jij wil :)
cevain
%Europe/Berlin %608 %2005, 15:36
Eventjes wat dingetje voor het design beter te maken:
-die preloader moet beter, intregreer hem in het design!
-Het contrast tussen de kleuren is misschien iets te klein...
-Verder ziet de site er nogal goedkoop uit, ik bedoel daarmee, het staat er allemaal maar een beetje, tekst als buttons (maak er een mooie button van met een subtiel effectje als je er op klikt ofzo, weetik veel). Kleine dingen maken meestal al veel goed.
-Ook die fotos die je er zomaar op zwiert, da's niet echt heel ordelijk, probeer het wat netjes te houden, omkader ze ofzo, of verwerk ze in post-its (http://www.interactivetools.com/staff/dave/damons_office/IMG_7810.JPG) of probeer het te laten lijken dat ze met plakband zijn vastgetaped ofzo, nuja, maak het allemaal wat mooier want het ziet er nogal stijfjes uit
-net zoals die lijntjes, misschien beter dat je daar nog eens over nadenkt...
Het is niet om je af te breken ofzo want het is op zich een degelijke site en het doet wat het moet doen, maar aan het design zelf kan je nog heel wat sleutelen! :)
ko5n
%Europe/Berlin %614 %2005, 15:44
Je heb gelijk, dit is dan ook mijn eerste flashwebsite.
Ik ben er aan begonnnen zonder iets voor te bereiden, maar je hebt gelijk het is nog vrij simpel. Daar ga ik wat aan doen. thnx voor de reacties
Nightbowl v2.
%Europe/Berlin %658 %2005, 16:48
ziet er goed uit hoor voor een eerste flash site :)
Niek_M
%Europe/Berlin %755 %2005, 19:07
Ziet er goed uit allemaal, en helemaal voor een eerste flashwebsite. :)
Superjoep
%Europe/Berlin %887 %2005, 22:18
Quite good! Leuk gedaan voor een eerste flashsite ja :)
Vind alleen de groen kleur van de menu items te flets. Niet echt mooie kleur groen. Ook kunnen de buttons wel wat groter (normaal ben ik voor kleiner, maar ze vallen niet erg op). Misschien vallen ze door hun kleur ook niet erg op, dat kan :)
Verder heb ik een aardig trage PC, 800 Mhz 384 SDR ram en had geen problemen met je site dus. Denk dat het eerder aan een verbindingsnelheid (en dus je filesize) zal liggen. Oudere mensen hebben vaak geen ADSL dus zal laden van de website wat langer duren. Maargoed dit kan ik niet testen, daar is mijn verbinding te snel voor :p
Goed gedaan :) En nu verder met Flash: oefenen! ;)
ko5n
%Europe/Berlin %961 %2005, 00:04
Weer bedankt voor de reacties, ik heb weer nieuwe inspiratie van websites van flashfocus, dus ik ga helemaal opnieuw beginnen. :)
thnx gijs
ko5n
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:24
Ik ben dus helemaal opnieuw begonnen, heb er weer te weinig tijd aan besteed.
Misschien moet ik het maar bij php houden...
Maar ik ben toch benieuwd wat jullie er van vinden.
de link is westerwolde (http://www.ko5n.com/westerwolde/westerwolde.htm)
bovenaan staat een link naar de vernieuwde versie...
Is het een verbetering?
ruuddejong
%Europe/Berlin %948 %2005, 23:46
Ik weet mijn eerst ewebsite nog.... dus goed gedaan:p
Don Kamelion
%Europe/Berlin %287 %2005, 07:54
ko5n, Ik vind het klasse wat jij bereikt heb. Ik ben zelf bezig met een weblog, en zou dat ook in flash willen doen, maar heb geen idee waar ik zou moeten beginnen. Bestaat er zoiets als een tutorial voor beginners, en zoja, waar kan ik die dan vinden?
Ik vind het iig klasse zoals jij die eerste website geproduceerd hebt. Ik zou er mee door gaan als ik jou was. Keep on trying! Je hebt op den duur meer aan flash als aan PHP.
Dopefish
%Europe/Berlin %561 %2005, 14:28
ik vind die nieuwe niet zo mooi, het contrast is te laag waardoor het onleesbaar word. Maar qua animatie stuk leuker... Die 1e was toch een stuk strakker en leuker vind ik persoonlijk. Maar ga vooral zo door!
tip: maak eerst in PS of Paint ofzo of zelf met pen en papier een design voor jezelf waar je knoppen wilt en waar logo's en dingen dan komt alles een stuk beter uit.
ko5n
%Europe/Berlin %564 %2005, 14:32
Een flash tutorial? nou ik heb de basis op school geleerd, de rest heb ik via tutorials gedaan, zoek maar op google: flash tutorials. dan vind je genoeg. ik ben nu op zoek naar een tutorial waar actionscript met php gecombineerd wordt. heeft iemand een idee?
misschien moet dit ergens anders door gepost worden :P
ko5n
%Europe/Berlin %567 %2005, 14:37
Je hebt gelijk Dopefish, das mijn probleem. ik haat voorbereiden. Dus ik begin altijd maar gewoon. en uiteindelijk wordt t een grote chaos :P ...
thnx voor de reactie.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.