Volledige versie bekijken : php flash vraag
vegeto
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:41
ik heb in in flash een soort inchrijf formulier gemaakt maar ik nu dat je kan zien in flash wie zich alemaal in heeft gechreven het probleem is nu ik kan maar 1 iemand te gelijk laten zien en ik wil er voor zorgen dat je alles tegelijk onder elkaar ziet hoe kan ik dat het beste doen
theFlashWizard
%Europe/Berlin %891 %2005, 22:24
ik ben wel benieuwd hoe je die ene nu laat zien..
het is volgens mij een kwestie van php meer personen te laten zien, die allemaal op te halen met flash en die in een textfield te zetten.. welk deel lukt hier niet van?
gbolssens
%Europe/Berlin %298 %2005, 08:09
idd, zoals FlashWizard zegt: het zit hem wschl in je php-script en niet in je Flashmovie
post anders eens wat code.....
greetz,
GB
brossiekoppie
%Europe/Berlin %498 %2005, 12:58
Vandaar hoort dit eigenlijk ook in het forum-gedeelte serverside scripting...
In flash gaat het heel simpel, je maakt een loadvars en laat alles bvb naar een scrollable dynmic tekstveld gaan (je kan bvb nog een extra maken met het aantal inschrijvingen enz).
Verder zit het hem in je SQL gedeelte dat je via php naar je database stuurt (als je al met een database werkt tenminste).
Dus post eens je php code...
vegeto
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:22
het probleem is ik snap niet hoe ik nu meerdere vars in 1 text veld moet platsen en dan de vogende persoon dat die er weer onderkomt opvragen lukt wel maar het alemaal te gelijk zien dat lukt niet
gbolssens
%Europe/Berlin %602 %2005, 15:27
textField_txt.text += "\n"+volgendeWaarde;
't Is maar 'n ideetje.
greetz,
GB
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.