PDA

Volledige versie bekijken : uitgebreide loadMovie probleem

giel12
%Europe/Berlin %861 %2005, 21:40
Hallo Flashcommunity...
Momenteel ben ik bezig met mijn website. Ik ben, omwille van de grootte moeten gaan werken met loadMovie... Nu zit ik met volgend probleem (nogal moeilijk uit te leggen maar ik doe men best ;)):

Ik laad dmv een button een swfje, genaamd covermaker.swf in een mc. Dit verloopt correct en zonder fouten.
In dit swfje (covermaker dus) staat een button "start". Als ik op start druk moet de hele movie wegfaden en dan moet er een nieuwe swf geladen worden. Dit verloopt ook enigzins goed. Nu komt het probleem: in de movie covermaker_load.swf zit een button "back", deze is logischerwijs bedoelt op terug te keren naar men hoofdmovie. Als er op back wordt geklikt moet alles terug uitfaden en moet alles van daarvoor terug moeten infaden.

Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukte me tot nog toe niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?? Liefst met as. Ik ken wel wat van as. Ik kan zelf men movie laten faden met as maar er verdwijnt te veel volgens mij.

Ik weet dat dit een moeilijke vraag is, vooral om het te begrijpen, maar kan iemand me aub helpen?? Andere suggesties zijn ook altijd welkom!!
Groetjes

theFlashWizard
%Europe/Berlin %890 %2005, 22:21
em.. ipv dat je ons nou een heel voorbeeld laat bouwen kun je ons beter jou script dat je nu hebt laten zien.. het stukje om de volgende te laten zien met fading ertussen..
dan kunne we die mischien wel aanpassen..

giel12
%Europe/Berlin %509 %2005, 13:13
Ik probeer zelf nog wel wat. Het zal wel lukken denk ik. Ik heb een manier gevonden die me ligt. De movie zelf is nogal ingewikkeld om hier te plaatsen. Ik heb namelijk al bijna heel de site afgewerkt. Toch bedankt ;)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %745 %2005, 18:53
dan wens ik je veel suc6.. :) lukt het niet moet je eigenlijk alleen het belankrijke uit de fla pakken en daar een klein voorbeeldje van make..
is ook een hele goede manier om dingen te debuggen trouwens.. :)