PDA

Volledige versie bekijken : Jouw persoonlijke startpagina

lord Greystoke
%Europe/Berlin %741 %2005, 18:47
Hallo Flashfocus-people,

Ben voor m'n bedrijf bezig met een "persoonlijke startpagina"-project.
Nu wil ik de volgende dingen even van jullie weten:

1.Zou je interesse hebben in zo'n pagina?
2.Werkt ie naar believen?
3.Misschien nog wat "feature"-ideeen?
4.Zelf heb ik 'm op 2 PC's (700Mhz en 2Ghz) getest, maar nog niet echt op een Mac.
Drie weken geleden wel op een G3 met firefox en dat ging goed.
Als er dus Mac-mensen in de zaal zijn die het gebeuren even willen testen zou mijn dank groot zijn ;)
(IE op Mac mogen jullie vergeten, daar doe ik niet aan).
5. Zou je geneigd zijn iets te betalen voor een reclamevrije versie met meer mogelijkheden (onbeperkte groepen, online agenda met alarmfunctie e.d.). Ik denk dan echt aan een klein bedrag tussen de € 5,- en € 15,- per jaar (ben ik nog niet uit).
6. Alle andere ideeen/reacties zijn natuurlijk ook welkom.

De url: www.2mystart.nl (http://www.2mystart.nl)

Het draait niet om deze site, maar dit is wel de "algemene info"-site over het startgebeuren.
Het gaat mij vooral om de pagina die je krijgt als je inlogt met "demo" en "demo" op deze site.

Ok, ik lees het wel,

mzzl, ;)

Superjoep
%Europe/Berlin %757 %2005, 19:10
Ja zit allemaal best tof in elkaar opzich :)
Vind de hoofdpagina (die verteld dat het project nog niet klaar is) alleen wel stukken mooier/duidelijker en overzichtelijker dan het daadwerkelijke project.

Die gestreepte background vind ik erg lelijk en storend.

Verder zijn de technieken die je gebruikte wel goed. De javascript functies etc werken goed.
Zelf zou ik er geen interesse inhebben. Ik bookmark mijn favo sites wel (kan de meeste wel onthouden) en anders zoek ik via google. Zeer zeker zou ik niet betalen voor zoiets. Misschien zijn er mensen die het wel doen, maar ik in ieder geval niet.

Vind het conept trouwens wel wat lijken op jouwpagina.nl (http://www.jouwpagina.nl/) maargoed ;)

Succes met het project, vind het wel leuk in elkaar zitten moet alleen nog een hoop gebeuren. En ikzelf zou er niet aan mee doen (en dan was je vraag) :)

Ea.Z
%Europe/Berlin %811 %2005, 20:29
zot, mooi gedaan (over die site), mag wel gezien worden...
betalend zie ik niet direct veel mensen dit doen, maar voorspellen kan je zoiets niet...
ikzelf denk niet echt dat ik zoiets zou doen aangezien ik een eigen site heb, en mijn favo links staan in mijn Favo's :p
ik denk trouwens niet dat veel mensen die hier dagelijks rondhangen zo'n pagina gaan aanmaken... aangezien de meerderheid onder ons dat al heeft :p
maar wel leuk gedaan:D

Mitch
%Europe/Berlin %887 %2005, 22:18
Ik vind het wat overbodig, denk dat veel mensen zoiets niet zullen gebruiken omdat ze het overbodig vinden. Net als eez zegt ik heb mijn (firefox) bladwijzers en mijn eigen site als startpagina :p zou eigenlijk flashfocus moeten zijn he :)

Verder wel leuk uitgewerkt hoor.

ninetynine
%Europe/Berlin %891 %2005, 22:24
Het is idd leuk gemaakt enzo , maar ook ik zou er zeker geen gebruik van maken,
al was het alleen maar omdat het veeeeeeel trager laadt dan google of FLASHFOCUS...

Jordy
%Europe/Berlin %903 %2005, 22:41
werkt goed op een mac. met de browser "safari" standaart browser van mac os x