lord Greystoke
%Europe/Berlin %741 %2005, 18:47
Hallo Flashfocus-people,
Ben voor m'n bedrijf bezig met een "persoonlijke startpagina"-project.
Nu wil ik de volgende dingen even van jullie weten:
1.Zou je interesse hebben in zo'n pagina?
2.Werkt ie naar believen?
3.Misschien nog wat "feature"-ideeen?
4.Zelf heb ik 'm op 2 PC's (700Mhz en 2Ghz) getest, maar nog niet echt op een Mac.
Drie weken geleden wel op een G3 met firefox en dat ging goed.
Als er dus Mac-mensen in de zaal zijn die het gebeuren even willen testen zou mijn dank groot zijn ;)
(IE op Mac mogen jullie vergeten, daar doe ik niet aan).
5. Zou je geneigd zijn iets te betalen voor een reclamevrije versie met meer mogelijkheden (onbeperkte groepen, online agenda met alarmfunctie e.d.). Ik denk dan echt aan een klein bedrag tussen de € 5,- en € 15,- per jaar (ben ik nog niet uit).
6. Alle andere ideeen/reacties zijn natuurlijk ook welkom.
De url: www.2mystart.nl (http://www.2mystart.nl)
Het draait niet om deze site, maar dit is wel de "algemene info"-site over het startgebeuren.
Het gaat mij vooral om de pagina die je krijgt als je inlogt met "demo" en "demo" op deze site.
Ok, ik lees het wel,
mzzl, ;)
Ben voor m'n bedrijf bezig met een "persoonlijke startpagina"-project.
Nu wil ik de volgende dingen even van jullie weten:
1.Zou je interesse hebben in zo'n pagina?
2.Werkt ie naar believen?
3.Misschien nog wat "feature"-ideeen?
4.Zelf heb ik 'm op 2 PC's (700Mhz en 2Ghz) getest, maar nog niet echt op een Mac.
Drie weken geleden wel op een G3 met firefox en dat ging goed.
Als er dus Mac-mensen in de zaal zijn die het gebeuren even willen testen zou mijn dank groot zijn ;)
(IE op Mac mogen jullie vergeten, daar doe ik niet aan).
5. Zou je geneigd zijn iets te betalen voor een reclamevrije versie met meer mogelijkheden (onbeperkte groepen, online agenda met alarmfunctie e.d.). Ik denk dan echt aan een klein bedrag tussen de € 5,- en € 15,- per jaar (ben ik nog niet uit).
6. Alle andere ideeen/reacties zijn natuurlijk ook welkom.
De url: www.2mystart.nl (http://www.2mystart.nl)
Het draait niet om deze site, maar dit is wel de "algemene info"-site over het startgebeuren.
Het gaat mij vooral om de pagina die je krijgt als je inlogt met "demo" en "demo" op deze site.
Ok, ik lees het wel,
mzzl, ;)