PDA

Volledige versie bekijken : Freelancer: Flash programmeur

Pimm
%Europe/Berlin %095 %2007, 03:17
Hallo iedereen,

Ik plaatste dit bericht bijna een jaar geleden, en inmiddels is het nodige veranderd waardoor het tijd werd voor een update.

Ik ben een Flex, Flash en AIR programmeur (Actionscript 3.0) met ruim acht jaar ervaring in Actionscript, en hoofdprogrammeur van ons webontwikkelings team: Team Sandmen. Ons team levert Flex, Flash en AIR applicaties, ook met XML, PHP en Ruby on Rails koppelingen. Zelf kan ik niet designen, maar voor het nodige design, illustratie en animatie werk hebben we ook de mankracht in ons team.

Wij houden van duidelijkheid. Daarom heeft overleg met de klant bij ons een hoge prioriteit. Verder berekenen we van tevoren de uiteindelijke prijs gebaseerd op het aantal uur dat wij er in denken te gaan steken, het is dus altijd duidelijk hoeveel het uiteindelijke product gaat kosten (en no cure no pay uiteraard).

Neem gerust contact met ons op.

Mocht u zelf een werkgever zijn en liever tijdelijk een ervaren AS 3.0 programmeur - of juist een designer - in dienst nemen, neem dan ook contact op.

E-mail: team@sandmen.nl
Telefoon (je krijgt mijn vennoot Demian aan de lijn): 0642673847
Tweede telefoon (je krijgt mij aan de lijn): 0640993900

Orgineel bericht:Hallo allen,

Momenteel heb ik heel veel vrije tijd en zit ik niet vast aan afspraken, dus heb ik weer volop tijd om aan de slag te gaan.

Ik ben een Flash programmeur (AS 2.0) met ruim zeven jaar Flash ervaring. Ook met Flash-XML of Flash-PHP combinaties kan ik overweg. Verder heb ik ook de nodige kennis van XHTML en CSS, PHP en JavaScript (en eventueel ook Java).
Mijn ontwerp (design) vaardigheden lopen achter, maar voor opdrachten waarbij ontworpen moet worden kan ik ons (ikzelf en de klant) aan een ontwerper koppelen.