Marco-TT
%Europe/Berlin %408 %2007, 10:47
Hallo,
Ik ben op zoek naar een Flash ontwerper die me kan helpen met het volgende:
Ik heb op dit forum al het één en ander gelezen over 'pageflip' maar heb tot nog toe niet het juiste ding gevonden. Wat ik wil is dat ik een magazine online kan zetten, in Flash uiteraard, maar er moeten iets meer uitgebreidere functies in zitten dan in het standaard 'pageflip'-gebeuren. Zo moeten er stukken magazine uit te lichten zijn, zeg maar inzoomen op afbeeldingen.
Het mooiste zou zijn dat het zo gemaakt kan worden dat het eenvoudig met pdf-jes en jpg-tjes is aan te vullen en te wijzigen in een soort WSIWYG-omgeving.
Ik weet niet of dit haalbaar is, maar het is betaald dus als je denkt hier mee uit de voeten te kunnen neem dan even contact met me op.
Vergoeding: Moeten we nog uitkomen... Maar dat gaat wel lukken...
Duur: Eenmalig
Bedrijf: Techno-Tronics (http://www.techno-tronics.nl)
Formaat: Moet binnen een 1024x768 schermresolutie te zien zijn in IE en FF
Aantal Uren: onbekend
Contactgegevens: m.boer@techno-tronics.nl
Groet,
Marco
Ik ben op zoek naar een Flash ontwerper die me kan helpen met het volgende:
Ik heb op dit forum al het één en ander gelezen over 'pageflip' maar heb tot nog toe niet het juiste ding gevonden. Wat ik wil is dat ik een magazine online kan zetten, in Flash uiteraard, maar er moeten iets meer uitgebreidere functies in zitten dan in het standaard 'pageflip'-gebeuren. Zo moeten er stukken magazine uit te lichten zijn, zeg maar inzoomen op afbeeldingen.
Het mooiste zou zijn dat het zo gemaakt kan worden dat het eenvoudig met pdf-jes en jpg-tjes is aan te vullen en te wijzigen in een soort WSIWYG-omgeving.
Ik weet niet of dit haalbaar is, maar het is betaald dus als je denkt hier mee uit de voeten te kunnen neem dan even contact met me op.
Vergoeding: Moeten we nog uitkomen... Maar dat gaat wel lukken...
Duur: Eenmalig
Bedrijf: Techno-Tronics (http://www.techno-tronics.nl)
Formaat: Moet binnen een 1024x768 schermresolutie te zien zijn in IE en FF
Aantal Uren: onbekend
Contactgegevens: m.boer@techno-tronics.nl
Groet,
Marco