PDA

Volledige versie bekijken : 1° WallPaper

VAW
%Europe/Berlin %470 %2005, 12:17
Hoi allen,

Sinds kort heb ik PhotoShop in mijn bezit (ervoor werkte ik met Paint Shop Pro...). En dus ben ik aan de slag gegaan met enkele probeerseltjes en knoeiboeltjes, en heb ik nu geprobeerd voor het eerst een WallPaper te maken.

'De Witte Wieven' is een project van vorig jaar. Het zijn 3 heel geheimzinnige vrouwen, die ronddolen in de kempse vlaktes... en blablabla

Hier de Wallpaper:

Klik (http://www.vaw.be/rommel/deWitteWieven.jpg)

Ik heb het gedaan met een zelfgetrokken foto vroeg in de ochtend, die foto wat bewerkt (hier wat meer hier wat minder, daar dat zo, etc), en een 'sterrenhemel' erbij (probeersel) geplakt, en dan de tekst toegevoegd ;)

Zo, wat vinden jullie er van?

Mitch
%Europe/Berlin %484 %2005, 12:38
Leuk, maar nog niet echt bijzonder he. Maar een wallpaper hoeft dat ook niet echt te zijn.

Flashgirl
%Europe/Berlin %490 %2005, 12:45
Haaahh... Witte wieven, het blijft een mooi verschijnsel! Ik vind je wallpaper wel cool, maar ik mis... De witte wieven! Waarom zien we geen witte sluierige vochtdampjes over de grond schieten?

VAW
%Europe/Berlin %512 %2005, 13:17
Goede vraag :)

Ik vond niet direct een manier om ze er in te verwerken. Misschien dat ik daar nog eens wat ga aan sleutelen. We zien wel.

Misschien interesseert je dit wel: onze trailer (http://www.vaw.be/trailer.wmv).

Flashgirl
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
Dat ziet er spannend uit! Ga je dat project nog voortzetten? Je zou toch wat meer 'rook' en 'wolkerigheid', erin moeten verwerken, van die 'stoomslierten'. Kun je niet proberen om echte witte wieven te fotograferen?

VAW
%Europe/Berlin %754 %2005, 19:06
Het project is al lang afgerond ;)
Vorig schooljaar heb ik met een aantal klasgenoten als eindwerk een kortfilm gemaakt (hoewel ik Latijn Wiskunde heb ge sturdeerd). Ikzelf heb de montage onder handen genomen. De hele film kan ik helaas niet online zetten, vandaar de trailer (die eigenlijk onze eerste scène is).
De film zelf is een beetje een mislukking geworden (nuja, we kregen 77%), maar dat kwam door ons slecht geluid (we hadden 1 camera met ingebouwde micro ter beschikking), en onze slechte acteerprestaties :P.

Nu ik met photoshop begon had ik het idee om het nog even boven te halen, en nog wat rond de witte wieven te doen voor een WallPaper oid. Misschien dat ik hier nog wel wat meer rond doe moest ik tijd genoeg hebben :)

mech7
%Europe/Berlin %773 %2005, 19:34
is dat geen titel van suske en wiske :D

VAW
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:44
Jep, die is ook gebaseerd op dezelfde legende als degene die wij gebruikten. ;)