PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: Freelance actionscripter (beetje spoed)

Faran
%Europe/Berlin %456 %2005, 11:56
Beste mensen,

Ik heb samen met een vriend al 5 jaar een webbureautje (www.iloop.nl) in Amsterdam. Samen kunnen we alles op gebied van PHP en webdesign. Ook kunnen we prima uit de voeten met simpele flashsites, maar als het er op aankomt missen we echt de kennis van hardcore actionscripting.

Nu er steeds meer vraag is naar wat complexere flashsites, zijn we op zoek naar iemand die daar ons, op freelance basis, bij kan helpen.

Als je interesse hebt, stuur me dan even een mailtje (dries@iloop.nl), met alvast een link naar een portfolio o.i.d. Dan kunnen we je uitnodigen voor een vrijblijvend gesprek.

Belangrijk is dat we een goede samenwerking en vertrouwen creeren. Als dit eenmaal goed gaat kunnen wij als bedrijf een extra discipline toe-eigenen en daar ook mee naar buiten treden. Dit genereert (hopelijk) meer geavanceerde flashsites en dus meer werk voor jou.

We hebben rond de komende 2 maanden al een klus voor je. Dus er is een beetje spoed bij.

Dus even alles op een rijtje:

Gezocht:
- freelance expert actionscripter
- kennis van MySQL gebruik in actionscripting een pre.
- goed telefonisch of via IM bereikbaar
- de mogelijkheid om langs te komen voor briefing

Mail me op dries@iloop.nl

Faran
%Europe/Berlin %427 %2006, 11:15
We zijn alweer in nood en zoeken met spoed (nog) een freelancer die ons kan helpen met flash-animaties. Gebruik bovenstaande informatie om ons te contacteren.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

ruuddejong
%Europe/Berlin %462 %2006, 12:06
leuk animatie :D