PDA

Volledige versie bekijken : [GAME] Castle Defender

Olorin
%Europe/Berlin %420 %2007, 11:05
Joepie, mijn eerste topic in de testcase :)

Ik heb gisteren eindelijk een nieuwe game voor m'n eigen website afgemaakt, genaamd Castle Defender. Het is een strategische game waarin je verschillende manschappen kan kopen om je kasteel te verdedigen tegen vijanden. Daarnaast moet je ook nog zorgen dat je genoeg geld verdient zodat je steeds betere troepen kan kopen.
Er zijn 30 levels, en het is behoorlijk moeilijk om zo ver te komen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

De link: http://www.dibblez.com/game9.php

Screenshots:

http://www.dibblez.com/images/castlescreen1.jpg

http://www.dibblez.com/images/castlescreen2.jpg

http://www.dibblez.com/images/castlescreen3.jpg

Olorin

DsNL
%Europe/Berlin %446 %2007, 11:42
Erg fijn gemaakt hoor! Echt waar!
Daar zitten behoorlijk wat uurtjes werk in ;)

GBest
%Europe/Berlin %447 %2007, 11:44
Een erg mooie game! Wel redelijk moeilijk om te spelen...

Als dit in de gamcontest had meegedaan, dan had iok wel een evrmoede wie er zou winnen ;)

Ganndlas
%Europe/Berlin %484 %2007, 12:37
Ziet er goed uit! Je had inderdaad net iets eerder moeten zijn i.v.m. de gamecontest. :)
Hij speelt lekker gemakkelijk, maar ik heb drie tips: Eenmaal je poppetjes neergezet, moet je wel eerst nog op een > drukken om het te laten beginnen, maar je kan je poppetjes toch niet meer verschuiven dus dat is overbodig. Misschien iets om het mogelijk te maken om ze na het zetten nog te kunnen verschuiven?
Maak tooltips voor de poppetjes die je kan kopen. Als je begint moet je uit proberen wat hun specialiteiten zijn, en dat kan je je kop kosten. Dan denk ik aan hoe sterk ze zijn, wat ze precies doen etc.
Mijn Workertjes zie ik niet en misschien is het leuk dat je die ook ergens neer moet zetten en dat je moet zorgen dat ze niet afgemaakt worden. Het is denk ik ook leuker als ze niet steeds weg gaan, want die dingen kosten een godsvermogen :PVerder heb ik nog een klein bugje gevonden, als er weinig monsters zijn en mijn ehhh Fighter 'klaar' is, dan laat hij mijn andere Fighter sterven en gaat dan pas die andere indringer halen! :S

1e keer spelen haalde ik lvl 7, en toen was ik zo verslaafd dat ik ondanks ik weg moest nog een keer speelde waarbij ik lvl 8 haalde. Het had bij mij geen irritatie factor, behalve dan dat ik niet verder kom dan lvl 8 omdat ik daar zo'n sterke monsters krijg dat mijn poppetjes bijna allemaal sterven en ik niet genoeg geld heb dat terug te betalen.

Ruben!
%Europe/Berlin %495 %2007, 12:53
Leuk, ben het eens met alle punten van Ganndlas, plus nog dat de 'health' van het kasteel kan onder de 0 komen, niet zo netjes;)
ik ben btw ook tot level 8 gekomen.

matzo
%Europe/Berlin %500 %2007, 13:01
Verder heb ik nog een klein bugje gevonden, als er weinig monsters zijn en mijn ehhh Fighter 'klaar' is, dan laat hij mijn andere Fighter sterven en gaat dan pas die andere indringer halen! :S

Ik denk dat ze alleen komen helpen als de vijanden binnen een bepaalde radius van de originele positie staan... Want als ze er dicht bij staan, maar van redelijk ver komen, komen ze niet helpen, maar als ze er dichtbij staan en hun beginpositie is ook niet ver, dan komen ze wel helpen.

Tot level 10 gekomen btw. Verslavend spel!
//edit: verder gekomen! 8~

roelofpino
%Europe/Berlin %502 %2007, 13:04
Zeer mooi spel. Als ik dan toch een opmerking moet plaatsen zou ik zeggen: Doe het kasteel en de 'farms' op de voorgrond, want nu lopen de poppetjes erover heen.
Maar desondanks vind ik het een goed spel!!

GBest
%Europe/Berlin %509 %2007, 13:13
jaja, het spelletje uitgespeeld. Met een allesvernietigende topscore van 170.773

BTW, dat laatste level was wel erg lastig, maar dat maakte het ook wel des te leuker. Mijn mannetjes hadden het er maar moeilijk mee ;)

Olorin
%Europe/Berlin %527 %2007, 13:39
Wauw, dat heb je snel gedaan, GBest! De meeste mensen die ik het heb laten testen zijn nog niet zo ver gekomen :D

@roelofpino: Het probleem daarmee is dat je dan de health balkjes niet meer ziet, als het kasteel ervoor zit. Dus het zou inderdaad wel mooier zijn, maar toch minder prettig denk ik.

@RC*D.Sign: Bedankt! Dat zal ik eens fixen dat je kasteel health onder de 0 kan komen.

@Ganndlas: Op de laatste pagina van de help staat wat uitleg over de verschillende manschappen, maar tooltips zijn misschien inderdaad wel een goed idee. En een mogelijkheid om de posities nog te veranderen klinkt ook wel nuttig.
Je troepen vallen inderdaad alleen vijanden aan als ze binnen een bepaalde straal zitten. Voor guards is die straal behoorlijk klein, dus dan kan het goed dat ze hun plekje blijven bewaken terwijl er iemand anders wordt afgeslacht :P

Bedankt voor het testen allemaal, en speel gerust verder :)

Olorin

-Rutger-
%Europe/Berlin %558 %2007, 14:24
Wow! Echt een vette game heb je daar neergezet, ik ben verslaafd! :) En dat allemaal met Flash 5! :)

Lorrens
%Europe/Berlin %563 %2007, 14:31
Wat een vet spelletje zeg!!
Ben tot level 14 gekomen, maar helaas was er toen een rambo die de lol verpestte :(
Echt heel tof, ziet er simpel maar tof uit :D

Edit: level 22 :D

Ganndlas
%Europe/Berlin %702 %2007, 17:52
Sjee hoe komen jullie zo ver? Ik moet weten wat de beste combinatie is om te winnen :p

GBest
%Europe/Berlin %771 %2007, 19:30
En wederom een grandiose verbetering van het record (helaas was ik niet ingelod, dus wordt ie niet op de site bewaard). Maar toch: Een score van 2.963.548!

Om dit te bereiken heb ik wel een hulpmiddel moeten gebruiken (lees automatische clicker ;))

Over het spelletje: Het lastige bij dit soort spelletjes is dat je of geld overhoud, en dan wordt je exponentieel sterker, of geld tekortkomt, en dan sterf je een langzame dood. Dat is dus moeilijk uit te balanceren lijkt me.

Ganndlas
%Europe/Berlin %783 %2007, 19:47
En wederom een grandiose verbetering van het record (helaas was ik niet ingelod, dus wordt ie niet op de site bewaard). Maar toch: Een score van 2.963.548!

Om dit te bereiken heb ik wel een hulpmiddel moeten gebruiken (lees automatische clicker ;))

Over het spelletje: Het lastige bij dit soort spelletjes is dat je of geld overhoud, en dan wordt je exponentieel sterker, of geld tekortkomt, en dan sterf je een langzame dood. Dat is dus moeilijk uit te balanceren lijkt me.Er zijn toch maar 30 lvls? Hoe haal jij dan de 31e? :#
En waarvoor heb je een clicker nodig? Zo veel snelheid zit er toch niet in? ;)

Olorin
%Europe/Berlin %856 %2007, 21:32
Ik heb de game een beetje geupdate:

- health van het kasteel kan niet meer onder 0 komen
- als je het spel uitspeelt staat er niet meer level 31, maar 30 zoals zou moeten
- bij het plaatsen van je troepen heb ik een knopje toegevoegd zodat je dat opnieuw kan doen als je het toch anders wil
- bij het kopen van troepen zitten er tooltips bij de buttons met wat nuttige info.

jammer dat je niet was ingelogd, GBest.

Olorin

Ganndlas
%Europe/Berlin %364 %2007, 09:45
Oke speelt een stukje beter nu :)
Nog wel een bugje; als je niet genoeg geld hebt worden al die poppetjes om de kopen grijs, behalve de Hire Workers .
(Lvl 9 nu yaay )

[EDIT]Misschien moesten we trouwens maar weer ontopic gaan, al dat lvl gedoe. :)
Ik ben eigenlijk wel benieuw hoe je dit gemaakt hebt.. Vertel op ;)

NieLz
%Europe/Berlin %429 %2007, 11:17
Heel leuk spel!! Verslavend!

Ik mis echter nog een zacht middeleeuws deuntje op de achtergrond

ath92
%Europe/Berlin %659 %2007, 16:49
Coo spel:)! idd erg verslavend. Hoewel ikzelf je blob game ook wel goed vond (die maakte jij toch?:)) is deze nog wel een heel stuk beter naar mijn mening! jammr dat je deze niet eerst hebt gemaakt ipv die blobs dus:P

Olorin
%Europe/Berlin %691 %2007, 17:36
Bedankt voor de complimenten allemaal!

@Ganndlas: Uhmm, ik heb het gemaakt met Flash 5 en Paint Shop Pro 7 :p De animaties heb ik eerst in flash gemaakt, daarna screencaptures ervan genomen om ze om te zetten in bitmaps (voor betere performance) En tja, het spel zelf is gewoon een zooi actionscript 1.0 met veel loops voor alle troepen.

@T Hutman: Dat klopt, Blobbers heb ik ook gemaakt. Maar in Blobbers zat iets van 7 a 8 uur werk, en in dit spel veel, veel meer.

Olorin

Ganndlas
%Europe/Berlin %767 %2007, 19:25
@Ganndlas: Uhmm, ik heb het gemaakt met Flash 5 en Paint Shop Pro 7 :p De animaties heb ik eerst in flash gemaakt, daarna screencaptures ervan genomen om ze om te zetten in bitmaps (voor betere performance) En tja, het spel zelf is gewoon een zooi actionscript 1.0 met veel loops voor alle troepen.Oké, i.v.m. dit (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6195). :)

Neon
%Europe/Berlin %485 %2007, 12:38
Erg toffe game! :)
Eindelijk weer eens iets wat af is wat in de testcase wordt geplaatst. Dan nog worden er verbeteringen aangedaan naar aanleiding van het commentaar van andere TOP!
Zo te lezen is het voor velen een behoorlijk verslavend spelletje! Erg knap dat je dat hebt weten te bereiken. Was je te laat voor de Game Competitie? Of is die competitie helemaal langs je heengegaan door al het programeer en flashwerk. :D :P

Ik verplaats hem naar de FlashFocus Showcase! Gefeliciteerd!

fleasy
%Europe/Berlin %493 %2007, 12:50
En terecht!

Olorin
%Europe/Berlin %495 %2007, 12:53
Wauw! Bedankt :D
Ik heb wel met een andere game meegedaan aan de game competitie (Blobbers). Castle Defender was toen nog niet af genoeg, en deze game is niet schaalbaar (alleen maar bitmaps), wat een van de voorwaarden voor de game competitie was.
Daarnaast wou ik voor die game competitie iets helemaal nieuws maken.

Ik heb nog een klein dingetje aangepast: Je kan nu ook 500 workers in 1 keer huren, omdat sommige mensen last kregen van hun vingers in de laatste levels :p

Olorin

Ruben!
%Europe/Berlin %509 %2007, 13:13
Ik sta er eerlijk gezegd versteld van dat je dit helemaal met Flash 5 hebt kunnen doen! was/is een update naar Flash 8/Flash CS3 te duur ofzo? Kun je uberhaupt AS2.0?:P Of ben je gewoon van 'de goede oude tijd':D

Ganndlas
%Europe/Berlin %565 %2007, 14:33
Lol misschien is AS 1.0 juist wel de rede dat het zo verslavend is :p
Maar ik had vroeger - nog steeds, maar gebruik het niet meer - ook Flash 5 en de hoeveelheid functies vielen wel mee hoor. In iedergeval dus genoeg voor een game dus ;)

Maar gefeliciteerd met je Showcase, had het eigenlijk al wel verwacht.

Olorin
%Europe/Berlin %566 %2007, 14:35
Een beetje van alles ;) Ik ben jaren geleden met flash 4 begonnen, dus ik ben inderdaad wel van de goede oude tijd ;)

Op dit moment heb ik helemaal geen geld om te upgraden naar een nieuwe flash versie, en dan zou ik ook nog een nieuwe pc moeten kopen omdat mijn ouwe bak de nieuwste flash waarschijnlijk helemaal niet aan kan.

En ik heb nog nooit iets met AS2.0 gedaan :p Ik heb het ook nog nooit echt heel erg nodig gevonden om over te stappen op een nieuwe versie van flash, omdat ik vrijwel alles wat ik wil wel met flash 5 kan doen.

Olorin

fleasy
%Europe/Berlin %576 %2007, 14:50
Jippie, level 21. De game is erg goed, al is de AI soms werkelijk *****. Jammer dat er geen enkele real-time functie is.

Ganndlas
%Europe/Berlin %591 %2007, 15:11
Jippie, level 21. De game is erg goed, al is de AI soms werkelijk *****. Jammer dat er geen enkele real-time functie is.Je bedoelt dat je een poppetje zelf kan besturen? Daar heb ik zelf ook even aan gedacht om als suggestie te noemen, maar dat haalt het hele spel idee weg, omdat je dan met guards over het hele veld zou kunnen lopen. ;)
(Waarom test je trouwens de trail's van adobe niet :P )

fleasy
%Europe/Berlin %616 %2007, 15:47
Je bedoelt dat je een poppetje zelf kan besturen? Daar heb ik zelf ook even aan gedacht om als suggestie te noemen, maar dat haalt het hele spel idee weg, omdat je dan met guards over het hele veld zou kunnen lopen.
Hoeft niet. Gewoon een paar realtime-events, zodat je kan bepalen of een poppetje een ander moet helpen, of juist moet blijven staan.

Ganndlas
%Europe/Berlin %621 %2007, 15:55
Hoeft niet. Gewoon een paar realtime-events, zodat je kan bepalen of een poppetje een ander moet helpen, of juist moet blijven staan.Dat komt op het zelfde neer ;)
Een poppetje helpt namelijk een ander poppetje alleen als het andere-peppetjes-tegenstander in zijn gedeelte staat van hoever hij mag komen. Dus als je dat zelf kan bepalen, geld dit niet meer.

Edit:Je troepen vallen inderdaad alleen vijanden aan als ze binnen een bepaalde straal zitten. Voor guards is die straal behoorlijk klein, dus dan kan het goed dat ze hun plekje blijven bewaken terwijl er iemand anders wordt afgeslacht :P

Olorin
%Europe/Berlin %633 %2007, 16:12
Het zou wel kunnen om die dingen toe te voegen, maar dan wordt het inderdaad echt een ander spel, zoals Ganndlas al zegt. Wie weet doe ik dat wel als ik ooit een deel 2 maak :) Dan zou de vijand ook een kasteel kunnen hebben wat je moet aanvallen.
Maar ik ga eerst eens proberen een massive single player rpg maken, na wat andere kleine spelletjes.

Olorin

Albus
%Europe/Berlin %648 %2007, 16:34
Goede game! Ga je hem in de toekomst nog uitbereiden?
(Ik ben tot level 19 geraakt)

Ganndlas
%Europe/Berlin %710 %2007, 18:03
Goede game! Ga je hem in de toekomst nog uitbereiden?
(Ik ben tot level 19 geraakt)Wie weet doe ik dat wel als ik ooit een deel 2 maak :) Dan zou de vijand ook een kasteel kunnen hebben wat je moet aanvallen.
Maar ik ga eerst eens proberen een massive single player rpg maken, na wat andere kleine spelletjes. Misschien dus :)

fleasy
%Europe/Berlin %726 %2007, 18:25
Hmm, nog een ******vervelende bug gevonden. Ik had nog een stuk of 4/5 boogschutters over, en van de tegenstander waren er nog 2 "axemans". Alleen de boogschutters stonden te ver van het kasteel, en dus vielen ze de "axemans", die fijn het kasteel aan het mollestreren waren, niet aan.

Albus
%Europe/Berlin %745 %2007, 18:53
Ik zit momenteel aan level 13 met 4200 goud en max troepen, dus er niet zo veel uitdaging aan op t moment (ik heb ze al getraint)...

Ruben!
%Europe/Berlin %758 %2007, 19:11
Hmm, nog een ******vervelende bug gevonden. Ik had nog een stuk of 4/5 boogschutters over, en van de tegenstander waren er nog 2 "axemans". Alleen de boogschutters stonden te ver van het kasteel, en dus vielen ze de "axemans", die fijn het kasteel aan het mollestreren waren, niet aan.
Dat is geen bug, maar slechte strategie;) moet je de boogschutters dus dichter bij het kasteel neerzetten, want na iemand te hebben verslagen lopen ze altijd trug naar hun plek:)

Albus
%Europe/Berlin %770 %2007, 19:29
Congratulations!!!

Ik kijk uit naar je vervolg...

fleasy
%Europe/Berlin %784 %2007, 19:49
Dat is geen bug, maar slechte strategie moet je de boogschutters dus dichter bij het kasteel neerzetten, want na iemand te hebben verslagen lopen ze altijd trug naar hun plek
Hmmmmm, tja, daar zit wat in. Maar ik moest m'n tweede farm verdedigen

Ik zit momenteel aan level 13 met 4200 goud en max troepen, dus er niet zo veel uitdaging aan op t moment (ik heb ze al getraint)...
d..ddd...dd.dd..ddd..damn hoe kom jij aan 4200 goud bij level 13!?

Albus
%Europe/Berlin %791 %2007, 19:59
d..ddd...dd.dd..ddd..damn hoe kom jij aan 4200 goud bij level 13!?
Gewoon veel boeren huren... Eens als je pak 500 goud hebt gaat t heel snel...

fleasy
%Europe/Berlin %805 %2007, 20:19
Ja oké, zonet had ik 6000 boeren, maar hoe kom je aan zoveel in level 13?

IK HEB LEVEL 29 GEHAALD JIPPIE, maar die piraatjes werden me toch echt te veel.

Ganndlas
%Europe/Berlin %895 %2007, 22:29
Congratulations!!!

Ik kijk uit naar je vervolg...Lol gefeliciteerd :P
Ingelogd? 8~

Energy Design
%Europe/Berlin %599 %2007, 15:22
erg jammer dat je hem niet hebt gebruikt tijdens de competitie:o
dit zou volgens mij een erggggg goede kans maken op een eerste plaats dan:o

heel erg vet gedaan! ik vind em echt super tof en erg verslavend(6)

het zou inderdaad handig zijn als je kan kiezen wie je wilt aanvallen...
bijvoorbeeld dat als er 2 piraten op je 3 boogschutters komen afgelopen dat je ervoor kan kiezen dat ze allemaal dezelfde piraat aanvallen ipv. 2 op 1 en 1 tegen 1:)

maar erg gaaf en zeker showcase waardig!!!
ben maar bij level 14 gekomen:( me leger bestond vooral uit boogschutters die niet veel hadden in te brengen tegen geesten:p

Tsuken
%Europe/Berlin %658 %2007, 16:48
Cool spel :)

Alleen 1 tip:
een 5000x hire workers knop en een 50000x hire workers knop of een
max hire workers knop (al je geld wordt besteed aan workers)

Ik moet 3 minuten supersnel klikken om al mijn geld aan workers te besteden. en ik ga pas naar level 26

edit:
uitgespeeld :)

ik ben na level 26 gestopt met workers kopen, anders kreeg ik RSI :)
Eind score: 17.487.278

is eind score het aantal geld dat je over had?

edit2 - screenshot attached

Ik vond die enkele rambo het moeilijkst van alle levels. ik gebruikte over het algemeen:
6 guards
14 wizards
normaal verloor ik nooit iets, maar bij die rambo verloor ik alle guards en twee wizards.

Ganndlas
%Europe/Berlin %724 %2007, 18:23
ik ben na level 26 gestopt met workers kopen, anders kreeg ik RSI :)
Aha, vandaar had GBest een hulpmiddel gebruikt ;) .

septunas
%Europe/Berlin %992 %2007, 00:49
Wow, echt te gek spel :)

Vraagje: heb je dit helemaal alleen gemaakt?

Moest je daar geld mee willen verdienen, zou ik het voor de lol eens naar Nintendo oid sturen...

Cheers en respect!!

//edit: zie nu pas dat je het reeds als job doet..

theFlashWizard
%Europe/Berlin %160 %2007, 04:50
Erg erg leuk gedaan. Voor zo'n simpel spelletje komt er heel wat tachtiek bij kijken :)

Ik ben de laatste tijd erg van het Object georienteerd scripten, omdat het anders bij mij erg onoverzichtelijk en niet flexibel werd. Hoe voorkom je dat?

Is het gen idee om de healthbars los te koppelen? Dan kan je die alijd bovenaan doen en de units vervolgens wanneer nodig achter gebouwen zetten.

Tijdens het gevecht heb je knopjes om units te kopen. Maar is het geen optie deze "grijs" te maken wanneer je niet genoeg geld hebt? net zoals bij het voorbereiden.
De tooltip staan dan btw ook vaak achter andere dingen.

Na het positioneren van de units verschijnt er een pijl, ik zou daar Start van maken bijv. zodat het echt duidelijk is dat het spel dan begint.

Ik vond het iets wat onduidelijk waar ik de health van het kasteel kon vinden, dit was rechts boven, waarom ook geen health bar voor op het kasteel?

Je hebt een handige knop toegevoegt om makkelijk meerdere workers in te huren, ik zou het bedrag erachter alleen wel nog even updaten wanneer iemand bijv 10 workers wilt inhuren.

Je hebt nog veel meer leuke games gemaakt zie ik, ga zo door! :)

Wuutje
%Europe/Berlin %843 %2007, 21:14
shit, dat spel is super verslavend :P
ik mag het wel heel erg ^^

Chess
%Europe/Berlin %830 %2007, 20:56
Damn echt een leuke game :) (doet me een beetje denken aan warcraft 2)

Dark Angel
%Europe/Berlin %121 %2007, 03:54
Zeer verslavend :)... Zeker showcase waardig!

keuken
%Europe/Berlin %606 %2007, 15:34
Origineel is het niet. Het is het meest gespeelde flash-game op het net (had ik ergens gelezen een maandje terug). Zij het dan in één van de veeeeele varianten ervan (desktop defender, tower defence, ...)
Het zat zelf al in een Warcraft 1 level als ik mij niet vergis :)

Maar het is een hele prestatie om dit te maken, no doubt. Zeker in flash 5.
(er zijn dan ook zeer veel topics op diverse fora met de vraag (en uitleg) hoe je zo'n defence game maakt).

Cazziz
%Europe/Berlin %824 %2007, 20:47
Super vet spel, gelijk verslaaft heb het uitgespeelt, level 30 is echt vet;)

Olorin
%Europe/Berlin %442 %2007, 11:37
Ik had het even te druk met andere dingen, maar ik heb vandaag weer een paar kleine updates gedaan:

- mogelijkheid om 5000 en 50.000 werkers tegelijk te kopen, en een groter veldje waar je aantal werkers in staat. Voor degenen die absurd hoge scores kunnen halen :)

- bugje gefixt. Als je bezig was met het kopen van een poppetje tijdens en gevecht, en je kasteel werd op dat moment vernietigd, dan bleef dat poppetje nog in beeld staan. Dat is nu dus opgelost.

@keuken: Klopt helemaal. Ik heb het inderdaad gebaseerd op de vele Tower Defence games die de laatste tijd op internet zijn verschenen. Maar ik heb wel geprobeerd om het wat anders te maken doordat in mijn game de poppetjes zelf ook dood kunnen gaan en kunnen lopen. De gevechts animaties zijn een beetje geinspireerd door het spel The Settlers.

Olorin

keuken
%Europe/Berlin %497 %2007, 12:56
En daar verdien jij dan ook terecht een medaille voor!
Het blijft een knap werkje flash. Keep it up!

Jbjoost
%Europe/Berlin %881 %2007, 22:09
kom steeds niet verder dan level 14 met die sterkere ramblus

Eric
%Europe/Berlin %444 %2007, 11:39
Super game!, wordt alleen wel makkelijk om uit te spelen als je hem eenmaal hebt uitgespeeld. Je weet ook precies waar de vijanden naartoe gaan in welk level.

Jbjoost: probeer de boogschutters eens

NLjunior
%Europe/Berlin %966 %2007, 00:11
Vet spel .
Ik vraag me af hoe ze die steeds zulke mooie games maken .
Ben stiekem jaloers dat ik zulke dingen nog niet kan maken .

josko
%Europe/Berlin %529 %2007, 13:42
Hij blijft toch geweldig :D

Maarja, wanneer je over de 1k workers ieder level zit, wordt het wat simpeler >: )
Al kwamen die master thieves nog bij het kasteel (love 10 wizards)

ik kon de screen ook niet laten :P

ruudieboy
%Europe/Berlin %413 %2007, 10:55
leuke game!
verslavend

jay7
%Europe/Berlin %736 %2007, 17:41
Een zeer goed spel, zeer verslavend ook.
Mooi gedaan ik kan er niets anders over zeggen.

Olorin
%Europe/Berlin %620 %2010, 15:53
Na 2,5 jaar nog een kleine maar fijne update :) Het is nu ook mogelijk om te saven (als je bent ingelogd) Handig voor de mensen die niet zo veel tijd hebben.