PDA

Volledige versie bekijken : Animated Button Tut

Chielt
%Europe/Berlin %560 %2005, 14:27
Ik ben ent sinds gister begonnen aan flash en ben die tuts van flash MX 2004 pro aant doorlezen en doen... nou ben ik bij een tutorial over buttons gekomen en wordt mij verteld hoe ik een mouse over moet maken zodat de kleur verranderd.. er wordt verteld dat ik de fill rood moet maken maar dat lukt niet...want ik zie geen fill staan.. en als ik dan advanced doe en uhm dan rood maak...of met tint... en vervolgens de stap van tween doe dan verdwijnt de knop in de tween en dan zie je alleen een donkere knop op frame 1 en een rode op frame 15....

zie plaatje (http://members.lycos.nl/chielt/macromedia.jpg)

Weet iemand waar ik WEL moet kijken en mij vertellen wat ik fout doe? :eek:

enne... hopelijk hebben jullie gelijk dat het hier leuker is dan Flashfiles... btw.. ik kreeg maitlje van flashfiles terwijl ik er nog nooit eerder van gehoord had en toen ik er kwam herkende ik de site ook niet.. antwoorden kunnen ze niet dus ik vraag het lekker hier :D

kinkstar
%Europe/Berlin %567 %2005, 14:37
je hebt stap 5 overgeslagen en stap 6...

uitleg:
je zit nu nog in je stage... je moet een "laag" dieper gaan de knop in dat doe je door op die knop te dubbelklikken. nu zie je wat veranderen en kan je de knop bewerken.. en dus ook van kleur veranderen.

goed de stappen volgen...

Chielt
%Europe/Berlin %570 %2005, 14:41
je hebt stap 5 overgeslagen en stap 6...

uitleg:
je zit nu nog in je stage... je moet een "laag" dieper gaan de knop in dat doe je door op die knop te dubbelklikken. nu zie je wat veranderen en kan je de knop bewerken.. en dus ook van kleur veranderen.

goed de stappen volgen...

Dat had ik eerst ook gedaan... maar in stap 2 en 3 ging ik al de mist in :S ik moest alles verbergen behalve kleur layer... maar dan verdwijnt mijn plaatje :S en dan staat er select the black oval in the stage... maar er is geen oval meer.. en als ik met de selection tool erop klik krijg ik bij properties de properties van het document te zien maar dan wordt er nks geselecteerd :S

kinkstar
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:42
voeg me anders even op msn toe en stuur me je FLA dan kan ik uitleggen wat ik bedoel