Volledige versie bekijken : Eerste flash project
Steven
%Europe/Berlin %560 %2005, 14:27
Hoi,
Ik ben nog niet zo lang bezig in Flash maar heb met hulp van diverse sites (waaronder deze) en boeken deze (mijn eigen) site in elkaar gezet.
http://home.planet.nl/~s.leurink/
Helaas staat alles in 2 Fla´s dit maakt dat het redelijk lang duurt voordat foto´s worden ingeladen.
Ik wil nu proberen hoe ik dat extern kan laten gebeuren Maar dat moet ik nog uitvinden.
Hou zelf van simpele sites die overzichtelijk en functioneel zijn.
Wat vinden jullie ervan?
(ik ben zelf grafisch vormgever maar flash staat bij mij nog in de kinderschoenen)
Groeten,
Steven
Nytrax
%Europe/Berlin %567 %2005, 14:36
Hej
Zonde van die nedstat teller ;) kan je die er niet uit gooien :) Verder heb je bovenaan de pagina nogal veel loze ruimte nu, beetje zonde want nu moet ik scrollen terwijl dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Bovendien is het fijner als je gewoon de pagina in 1 keer in zijn geheel ziet. De animatie naar portfolio zou iets sneller mogen wat mij betreft. Sommige dingen vind ik ook wat vaag, zoals navigatie is niet altijd duidelijk (hoe je weer terug moet van portfolio naar hoofdscherm en ook dat je op portfolio kan klikken en dat je dan weer een textfield met text krijgt).
Ik vind hem nu eigenlijk nog wat kaal en soms een beetje rommelig (ook kwa navigatie). Ik mis gewoon een stukje structuur af en toe en dat is wat jammer vind ik. Verder zou ik vanaf portfolio naar logo's/Schematics/Links/Contact nog wel wat leuke animaties willen zien ;)
WernerL
%Europe/Berlin %647 %2005, 16:32
2 splashscreens? Kun je die er niet uitgooien?
en verder, het geheel ziet er een beetje saai uit.
Ik zou voor een andere kleurencombinatie gaan. En ook viel die button van gastenboek mij niet zo snel op. Verder zie ik alleen foto's van een paar baby's?
Sorry het is mij nog niet helemaal duidelijk waar de site overgaat en vind hem redelijk saai ogen.
jiji darmane
%Europe/Berlin %756 %2005, 19:08
ik vind hem wel leuk,
mooi verzorgd en nettjes :rolleyes:
aleen is de link op je knop 'links' verkeerd
groeten! :)
(mn eerste post op het nieuwe formu) :D FEESTJE!
Steven
%Europe/Berlin %404 %2005, 10:42
Dat de site ergens over moet gaan is natuurlijk ieders eigen ding.
En die paar baby´s is er één en wel mijn dochter. Ik heb de site gemaakt om mijzelf flash aan te leren, en voor familie om foto´s van mijn dochter te kunnen bekijken.
Dank voor de reacties.
Steven
billow99
%Europe/Berlin %445 %2005, 11:42
Beetje laat, maar toch.
Ben het helemaal met je eens, eenvoud en simpel houden. Meestal de juiste uitgangspositie bij commerciele sites en ook bij portfolio's. Het design moet niet het uiteindelijke doel in de weg zitten. On the other hand, als dit voornamelijk is om jezelf flash aan te leren, zou je zeker wel wat meer/andere animatie mogen gebruiken (zoals al eerder gezegd). Zal het geheel net nog wat aantrekkelijker maken in de overgangen. Daarnaast is het soms slimmer om je hoofd navigatie in beeld te houden, maakt het een stuk overzichtelijker en zorgt ervoor dat bezoekers de weg niet kwijtraken. Vind je dat niks? Werk dan bijvoorbeeld met duidelijk opkomende 'popups' of kaders die je weer weg kunt klikken, dan wordt het allemaal wat makkelijker.
Overall, leuke basis.
billow99
(ook vader en ook veel foto's van de kinderen, houden zo!)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.