Volledige versie bekijken : enkera's portfolio
emin
%Europe/Berlin %743 %2007, 18:50
Deze simpele portfolio heb ik gemaakt voor een graphic designer.
Hij is nu zo goed als af, graag zou ik nog wat kritiek horen om het te perfectioneren :)
http://home.deds.nl/~d.s.o.c/enkera/
Wout3r
%Europe/Berlin %846 %2007, 21:19
Mooi stijltje! :D hou ik wel van! Alleen ik vind de typografie wat minder persoonlijk.. Maar mooie website!
emin
%Europe/Berlin %020 %2007, 01:29
thanks man, de typografie kan ik echt niet veranderen, hoort ook bij de stijl!
MA2R
%Europe/Berlin %361 %2007, 09:41
toff, jammer dat de site een beetje lo-res is, maar verder toff!
Energy Design
%Europe/Berlin %423 %2007, 11:10
erg mooi kleur gebruik, goed, opvallend en lekker scherp contrast(A)
ik vind het lettertype van het menu onderdeel eigenlijk een beetje te slecht leesbaar, nou valt het bij het menu wel mee maar bij contact gebruik je hetzelfde lettertype voor msn etc... en dat vind ik jammer genoeg niet zo mooi:(
Bij het openen van de url zou ik eigenlijk voor een meer animatie soort kiezen die je bij het het doorklikken ook gebruikt:o dus niet die bolletjes maar meer door het beeld heen vliegend zeg maar:)
(smaak verschil denk ik hoor dat dit is)
Toffe site^^ ga zo door zou ik zeggen(A)
Wout3r
%Europe/Berlin %499 %2007, 12:58
Kan dat lettertype van Portfolio en Contact niet veranderd worden? Dat lijkt me niet echt zo belangrijke voor de hele stijl als je gewoon die andere dingen in dat andere lettertype laat... Nouja zie maar :P
Terror-web
%Europe/Berlin %535 %2007, 13:50
Hele vette stijl!
Je hebt echt "classy" werk, vooral de Marilyn Monroe achtige wallpaper!
Het veranderen (lichter worden) bij je "splash" valt een beetje tegen en ik denk dat je hier ook iets meer creativiteit in kunt steken.
Het Dot.E sterretje (?) krijgt wel erg veel schaduw, dat maakt het een beetje vies-achtig (kan het moeilijk omschrijven). Verder gebruik je verder nergens schadus, dan zou ik het hier ook niet doen.
De keuze van typografie (zoals eerder gezegd) is echt "not done" en doet afbreuk aan je hele pagina.
De pagina is verder goed qua kwaliteit, alleen je splash is wel heel erg korrelig. Zou ik persoonlijk nog even naar kijken!
1024 kleine scrollbalk, terwijl er ruimte boven en onder is die je niet gebruikt! Door je stage iets kleiner te maken verandert de website niets, alleen is de balk dan weg.
Misschien is het leuk om iets met de achtergrond te doen. Een heel klein iets (bijvoorbeeld een gradient of balk o.i.d.) kan al de rest van de pagina bij het venster betrekken.
Dat was em! Zijn allemaal kleine dingetjes of mening want verder vindt ik em top! :)
Energy Design
%Europe/Berlin %557 %2007, 14:22
Hele vette stijl!
Je hebt echt "classy" werk, vooral de Marilyn Monroe achtige wallpaper!
Volgens mij heeft emim deze website voor een bedrijf gemaakt en zijn die graffics(die marilyn monroe wallpaper dus) niet door hem gemaakt....
Of begrijp ik dit nu verkeerd?
Ik vind op sommige puntjes de website erg mooi maar inderdaad zijn de wallpapers ook erg profi:)
Update: sorry ik draaide "hem" om in "haar" :#
-Rutger-
%Europe/Berlin %590 %2007, 15:10
Ja inderdaad... Hij heeft het gemaakt voor een graphic designer. En zij is volgens mij een hij :P
Terror-web
%Europe/Berlin %605 %2007, 15:31
Volgens mij heeft emim deze website voor een bedrijf gemaakt en zijn die graffics(die marilyn monroe wallpaper dus) niet door haar gemaakt....
Oeps, inderdaad my bad :D
Wytzeaaa
%Europe/Berlin %624 %2007, 15:58
edit: verkeerde topic
-Rutger-
%Europe/Berlin %625 %2007, 16:01
Je kan een bericht ook verwijderen dan, door op bewerk te drukken en helemaal bovenaan bericht verwijderen aan te kruisen. En dan verwijder bericht :)
mknol
%Europe/Berlin %932 %2007, 23:23
koele site, goed gelukt zeg!
kleine tip: email schrijf je als e-mail.
emin
%Europe/Berlin %605 %2007, 15:31
tnx voor al jullie berichten
De plaatjes zijn niet van mij nee...misschien dat ik in mn dromen zoiets zou kunnen maken :P, maarja ik hou me meer bezig met simpele animaties.
jesper-nijmegen
%Europe/Berlin %752 %2007, 19:03
koele site, goed gelukt zeg!
kleine tip: email schrijf je als e-mail.
En koele schrijf je zo: coole :P :P :P
ZuperZannow
%Europe/Berlin %288 %2007, 07:55
Dat is ook maar een kwestie van smaak ;)
Ik vind de site erg goed gelukt. De typografie.. stoor ik me niet eens zo erg aan.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.