PDA

Volledige versie bekijken : button probleem

vivendi
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
Hallo, ik probeer een button te maken maar voordat ik die button wil laten zien speelt er eerst een kleine clip af die de button langzaam in het beeld laat komen.
Als de clip klaar is met spelen moet de button dus komen alleen die clip blijft loopen. Ik heb ook een Stop(); script erin proberen te zetten maar dit werkt niet om de een of andere reden.
Misschien dat iemand weet wat ik fout doe.
Ik doe voor de zekerheid het .fla bestand in een zip erbij als iemand wilt zien wat ik probeer en hoe ik het precies bedoel.

peres
%Europe/Berlin %751 %2005, 19:01
zet gewoon een stop(); op de laatste keyframe :)

vivendi
%Europe/Berlin %756 %2005, 19:08
Had ik eerder al geprobeerd maar het werkt nu wel.
Ik heb nu het volgende probleem. De button werkt nu als ik mijn .swf file bekijk werkt alles ook nog steeds. Maar als ik nu de .swf file toevoeg aan mijn webpaina gebeurt er helemaal niets... Ik zie wel dat er een flash file in me pagina staat alleen hij speelt het niet af. Misschien een idee hoe dit kan? :S

vivendi
%Europe/Berlin %757 %2005, 19:11
Gek genoeg zie ik nu dat het aan IE explorer ligt. Ik kijk nu net met FireFox en dan werkt het allemaal wel. Als ik met IE kijkt werkt het niet, ookal druk ik op F5.

Gerrit55
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:55
Al je layers moeten evenveel frames hebben, tenzij je op een frame een Stop() zet
je layer met button moet op het laatste frame : Stop() bevatten ipv. key.END???

Flash Dreams
%Europe/Berlin %364 %2005, 09:44
Misschien heb je hier wat aan,