PDA

Volledige versie bekijken : probleem met shooter spelletje!!!

oostveenster
%Europe/Berlin %780 %2007, 19:44
Hoi,

ik ben een shooter aan het maken. Ik gebruik meerdere 'scenes' om lvls te maken.
Als je in level 1 een bepaalde score heb behaald ga je naar een scherm die toont dat je hebt gewonnen. Daar kan je dan kiezen om naar level 2 te gaan.

Dit werkt allemaal prima, alleen heb ik het probleem dat zodra level 2 laad er een kogel(bliksemschicht) helemaal links bovenin komt te staan. Dit in tegenstelling tot level 1 waar dit niet gebeurt..(ook al heb ik precies dezelfde code in beide levels).

Heeft dit er mee te maken omdat ik met 'scenes' werk?

Weet iemand hoe ik die kogel weg kan krijgen?

Hier kun je de opzet van het spel zien. Je moet eerst even het eerste level uitspelen door 2 balletjes te raken. Dan kom je dus bij dat scherm waar je kan kiezen om naar het volgende level te gaan. Zodra het 2e level start zie je links bovenin vlak naast het woord score een bliksemschicht. (soms is door de random movement van de balletjes de kogel al weg.. maar je ziet dan dat de score al 1 is)

http://student.cmd.hro.nl/0783134/Jaar%202/Untitled-1.html

Als iemand mij hiermee kan helpen, heeeeeel erg graag. K ben nu al dagen aan het proberen het op te lossen maar niks wil helpen...

Alvast bedankt!!!

Groeten,

Stefan

giel12
%Europe/Berlin %915 %2007, 22:57
Hey Stefan,

Misschien kan je je .fla hier even posten. Dan kan ik eens nakijken wat het probleem kan zijn. Ik kan het moeilijk afleiden vanuit de .swf.