PDA

Volledige versie bekijken : Muziek weer laten starten..

L@uW
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
Ik ben nog druk bezig met www.lauwsplace.com en ik leer steeds meer. Maar nu liep ik toch tegen het volgende aan. Ik heb een button gemaakt "stop music" om de achtergrond muziek te stoppen met het volgende script :

on (release) {
stopAllSounds();
}

Dat werkt allemaal prima. Maar nu wilde ik ook een knop met "start music" (en later ook knoppen om verschillende muziek te starten). Ik had onder de knop "start music" :

on (release) {
stopAllSounds();
gotoAndPlay("music");
}

Opzich werkt dit wel alleen dan gaat zeg maar ook het beeld naar de layer music en dat is niet de bedoeling, hij moet alleen de muziek weer spelen. Toen dacht ik laat ik is dit proberen :

on (release) {
stopAllSounds();
Play("music");
}

Maar helaas geeft die hierbij een error aan. Wat ik ook al geprobeerd heb is om een nieuw klein flash te maken met alleen de start/stop knoppen en deze flash te importeren op mn huidige website maar dan functioneren de knoppen niet meer omdat het dan een movie is.

Dus heren en heren, heeft iemand de oplossing om een knop te maken die muziek gaat afspelen..

Alvast super bedankt!
L@uW

ninetynine
%Europe/Berlin %680 %2005, 17:20
de acties op een alles overschaduwende layer plaatsen : bv

actions-----------------------------------------------
layer 1 - -- -- ---------- -- -- ---- --
...
(duidelijk ? :p :) )

en nu de actions
:
sound = new Sound();
sound.loadSound("lalala.mp3", true);
sound.setVolume(100)

of gewoon dat op die button plaatsen :

on(release){
stopAllSounds()
sound = new Sound();
sound.loadSound("lalala.mp3", true);
sound.setVolume(100)
}

L@uW
%Europe/Berlin %533 %2005, 13:48
Nog een laat tnxje van mij :P Wat ik me nog wel afvroeg is hoe je hem dan kan laten loopen, want dit werkt opzich prima alleen hij speelt hem maar 1x..

Alvast tY

L@uW
%Europe/Berlin %651 %2005, 16:38
Someone.. :#

Xanthos
%Europe/Berlin %661 %2005, 16:52
sound.onSoundComplete = function(){
sound.start();
}