Volledige versie bekijken : Live webcam via Flash Remoting?
Ea.Z
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:24
hoi,
ik heb dus voor een klant een video chat app moeten maken, en heb dit gedaan in voor FlashCom... nu vraagt die klant mij of dat niet mogelijk is in flash remoting... :(
dus live webcam chat, live audio chat, live chat (text) en daarnaast ook video en audio kunnen opslaan...
ikzelf heb er totaal geen idee van... iemand?
en als ja, heeft iemand dan een tutorial voor me?
Ultim-o
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:53
Jahoor geen probleem, je kan zelfs server side connecten naar Flash Remoting.
Probeer wat dingen, en als je er dan niet uit komt roep je maar weer!
Ea.Z
%Europe/Berlin %869 %2005, 21:51
kun je wat helpen met een tutorial? ik vind nie echt veel betreffende media en flash remoting...
ik vind overal database, enzo.. maar cam of audio vind ik nie..:(
Ultim-o
%Europe/Berlin %397 %2005, 10:32
Flash Remoting is puur voor communicatie tussen flash (of flash communication server) en een serverside taal (Coldfusion). Het heeft dus niets met audio of video te maken.
En goed voorbeeld hoe je Flash Remoting zou kunnen gebruiken icm Flash Communication server, is dat je video's met je webcam opneemt met Flash Communication server, en de namen van de video's in een database opslaat met Flash Remoting.
Voor camera en microfoon dingen moet je echt zoeken naar Flash Communication server
Ea.Z
%Europe/Berlin %908 %2005, 22:48
ahbon... maar ik kan er dus niet van tussen uit om flashcom te gaan gebruiken om live-cam te gebruiken?
want dat is mijn eigenlijke probleem... (live cam zonder flashcom)
de rest krijg ik voor elkaar hoor ;)
Ultim-o
%Europe/Berlin %436 %2005, 11:28
Haha coolio dan :) Nee voor webcam recording en streaming video zul je echt Flashcomm moeten gebruiken..
Sinds een weekje is nu de opvolger van Flash Communication Server 1.5 uit, de Flash Media server genaamd.
En als goede Flashcomm host kan ik je www.flashhosting.nl aanraden...
Ea.Z
%Europe/Berlin %957 %2005, 23:58
ok,
thx(deze info had ik al), maar het is goed om te weten dat dit dus alleen met flashcomm kan... alleen zal die klant hier niet mee lachen :p:p heeheeee
Ultim-o
%Europe/Berlin %005 %2005, 01:08
Bling Bling mogen ze op tafel leggen dan ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:53
jup: zo gebeure het :p als ze zo'n app willen moeten ze er maar voor betalen he ... ;)
Herbus
%Europe/Berlin %851 %2008, 21:26
hey :) k heb ff vraagje ik heb een terrarium met een webcam, nu is het mijn bedoeling om een site te maken waar je door middel van iets aan te klikken live door mn webcam kan koekeloeren, nu weet ik niet echt hoe ik het moet aanpakken, heeft iemand sugesties ?
Jan
%Europe/Berlin %137 %2008, 04:17
hey :) k heb ff vraagje ik heb een terrarium met een webcam, nu is het mijn bedoeling om een site te maken waar je door middel van iets aan te klikken live door mn webcam kan koekeloeren, nu weet ik niet echt hoe ik het moet aanpakken, heeft iemand sugesties ?
http://www.google.be/search?q=live+webcam+in+flash
Best gewoon even googlen, wat uitproberen en als je concrete (script) problemen hebt kan je ze altijd stellen. :)
Groeten,
http://users.telenet.be/jansurf/cwo.pngJan
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.