PDA

Volledige versie bekijken : Protocast Website -> Nieuw technolabel

Gothor
%Europe/Berlin %472 %2005, 12:20
Super strak gedaan... vind ik!

http://www.protocast.nl/

Flashgirl
%Europe/Berlin %482 %2005, 12:35
Hij doet me denken aan http://www.whoswestudios.com/flashsite.html.

Flashingback
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:04
Het is een template kheb em al vaker gezien.

Mitch
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:05
Protocast ziet er wel erg strak uit, alhoewel je dit soort sites echt vaak ziet die leunen op zo'n machine. Whoswe is nog een beetje grappig :D maar die kleuren geven wel een beetje zelfde sfeer he.

*haha grappig dat het een template is :p dat bedrijfen dat nog steeds doen.

Ea.Z
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:30
die who's we is wel machtig:D
die protocast vind ik erg strak, jammer dat alles weer op die machine gebaseerd is...
site zelf is dan wat aan de saaie kant door altijd dezelfde animaties... wel coole template

Gothor
%Europe/Berlin %992 %2005, 00:49
Waar kan ik die template bekijken?

PredatorNL
%Europe/Berlin %520 %2005, 13:29
Who`s who is al bijna 4 jaar oud ofzo.. TOEN was hij super!
Protocast is ten eerste gewoon een template en ten tweede is die "cleane" style met high-tech 3d robots met altijd die lichtblauwe gloed.. zoooo ontzettend overdone.
Niets nieuws aan de horizon dus en naar mijn idee dus ook echt geen coolsite.

Flashgirl
%Europe/Berlin %529 %2005, 13:42
Who's we is ongeveer 2,5 jaar oud, en ik blijf de 3D animaties wel cool vinden. Voor die periode was het een gave site, maar hij is zo vaak nagedaan dat het nu niet meer bijzonder is. Toch zijn de meeste rip-offs van deze site bijna altijd slechter dan de originele, dus het blijft een classic.

PredatorNL
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:19
Who's we is ongeveer 2,5 jaar oud, en ik blijf de 3D animaties wel cool vinden. Voor die periode was het een gave site, maar hij is zo vaak nagedaan dat het nu niet meer bijzonder is. Toch zijn de meeste rip-offs van deze site bijna altijd slechter dan de originele, dus het blijft een classic.
Idd is Whos we :P vet.. 2,5 pas? mhh.. dacht echt ouder