Volledige versie bekijken : Tips voor mijn site ?
DJDyno
%Europe/Berlin %004 %2005, 01:06
Ik heb em al een tijdje online staan, maar ik vroeg me af of hier iemand nog tips heeft om mijn site beter te maken?
URL: www.djdyno.nl (http://www.djdyno.nl)
ALLE suggesties en opmerkingen zijn welkom !!!
Fatty Owl
%Europe/Berlin %371 %2005, 09:55
het contact formulier is nogal onordelijk
Koen!
%Europe/Berlin %417 %2005, 11:01
Ik vind het een beetje jammer dat de tekst van de homepagina niet in een kader staat, net als de tekst op de andere pagina's. Ook zonde dat je een HTML Gear gastenboek hebt gebruikt. ;)
En ik zou bij het contact formulier hetzelfde font gebruiken als de rest van de site en de velden zou ik een lichtgrijze achtergrond geven.
Verder vind ik het er mooi uitzien. :)
DJDyno
%Europe/Berlin %431 %2005, 11:21
Over die HTMLgear guestbook:
Dit had ik ook liever in mijn Flash site willen integreren, maar mijn Flash kennis is daarvoor nog niet goed genoeg.
Ik zit nu met dat contact formulier te kloten. Hij werkt wel, ik krijg gewoon een email als je op send drukt, maar hij zou dan moeten verspringen naar het volgende frame waar het bedank bericht staat. Ik heb geen idee wat ik nou fout doe.
Neuro
%Europe/Berlin %625 %2005, 16:00
een beetje muziek op je site mag wel voor een DJ :)
General_Gekko
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:33
de geluidjes van je knopen kommen uit half life 1/2 het is niet zo moeilijk om zelf zo'n geluidje te maaken dus doe dat dan ook :)
DJDyno
%Europe/Berlin %860 %2005, 21:39
de geluidjes van je knopen kommen uit half life 1/2 het is niet zo moeilijk om zelf zo'n geluidje te maaken dus doe dat dan ook :)
Die geluidjes van mijn knoppen zitten standaard bij Flash ! ! ! ! ! ! !
General_Gekko
%Europe/Berlin %868 %2005, 21:50
haha naja ik herkende ze van half life 1/2... van die med dingen of zo..
General_Gekko
%Europe/Berlin %869 %2005, 21:51
en dan bedoel ik als je er op klikt... :#
DJDyno
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:07
een beetje muziek op je site mag wel voor een DJ :)
Het eerste dat iemand doet als ie muziek te horen krijgt als je op een site komt, is zoeken naar het knopje om em uit te zetten !
(En als je muziek wil horen moet je maar een mix downloaden!) :)
DJDyno
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:45
Ik zit nu met dat contact formulier te kloten. Hij werkt wel, ik krijg gewoon een email als je op send drukt, maar hij zou dan moeten verspringen naar het volgende frame waar het bedank bericht staat. Ik heb geen idee wat ik nou fout doe.
Kan iemand mij hier mee helpen ???
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %785 %2005, 19:51
btw. die hitvlakjes van je buttons moet ik soms ook nog een beetje om zoeken [:o)]
worldwidewiebe
%Europe/Berlin %814 %2005, 20:32
hmm vind hem een beetje donker, en saai sorry niet mijn ding
DJDyno
%Europe/Berlin %916 %2005, 22:59
Na jullie commentaar gelezen te hebben, ben ik maar aan iets nieuws begonnen:
KLIK HIER (http://www.djdyno.nl/temp)
Ea.Z
%Europe/Berlin %371 %2005, 09:55
jup!
aardige update
moet je nog meer uitwerken..
nog wat meer in detail gaan werken...
bv: geluidsFX als je aan dat mengpaneel pruts, of een soort background animatie(zo'n laser achtig licht dat je veel op van die mega fuiven ziet;))
en mss een wat smoothere roll-over voor je buttons...
en ik denk dat je framerate wat omhoog kan... (24 of 31 bv)
en dan als laatste mss nog iets zoeken om het deel rondom de flash ook wat in te vullen(een patroon ofzo, of een gradient. dat platte zwart heeft iets verkeerd vind ik)
als je nog aan deze dingen wilt werken zul je al een heel aardige site gemaakt hebben.
Zeker mee voortdoen!:)
Neuro
%Europe/Berlin %717 %2005, 18:13
eerlijk gezegd, ik vond de eerste beter
made on earth
%Europe/Berlin %036 %2005, 01:52
i.v.m. je guestbook. Op google en hier bij de tutorials vindt je vast wel een oplossing om je guestbook in flash te laten werken. Als je je er even achter zet is het echt niet zo moeilijk. Je werkt gewoon met dynamische tekstvelden, je zoekt een werkend php script en zorgt voor een leeg .text bestand. Belangrijk, eens je .text file op de server staat moet je de file CHMOD (lees, aanpassen zodat je kan lezen en schrijven op het text bestand.)
succes!
DJDyno
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:43
i.v.m. je guestbook. Op google en hier bij de tutorials vindt je vast wel een oplossing om je guestbook in flash te laten werken. Als je je er even achter zet is het echt niet zo moeilijk. Je werkt gewoon met dynamische tekstvelden, je zoekt een werkend php script en zorgt voor een leeg .text bestand. Belangrijk, eens je .text file op de server staat moet je de file CHMOD (lees, aanpassen zodat je kan lezen en schrijven op het text bestand.)
succes!
Kijk, hier heb ik tenminste wat aan !!!!!
Thanxx, Made on Earth !!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.