PDA

Volledige versie bekijken : Interaction Designer / IA / Flash Developer zoekt voltijd werk

Icestorm
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:23
Hoi, ik ben op zoek naar een voltijd baan in de randstad in een positie van Interaction Designer, Information Architect, Flash Developer, of een leuke mix hiervan. Ik ben per direct beschikbaar want net afgestudeerd aan de Willem de Kooning Academie.

Mijn portfoliosite staat op http://www.speedingrhino.com/

Heb je een voltijd vacature? Stuur dan een mailtje naar: michael [apestaartje] speedingrhino [punt] com

Evasselt
%Europe/Berlin %538 %2006, 13:55
Hallo,

Ben je nog steeds op zoek naar vast werk in de Randstad? Misschien is Cirquest in Amsterdam iets voor jou? Kijk even op onze website voor meer info: www.cirquest.nl
Wij zijn op zoek naar een interaction designer voor educatieve applicaties. Als je ook kunt programmeren in javascript, PHP, etc. dan zou dat mooi zijn.

Ben je al voorzien: zegt het voort!!

B. Overtoom
%Europe/Berlin %442 %2006, 11:36
Beste Michael,

Bij talmoninternet (Nieuwegein) zijn wij op zoek naar webdesigner voor vast dienstverband. Mocht jij interesse hebben stuur dan svp jouw cv naar bart@talmon.nl. Groet Bart Overtoom (Mob. 0620412071)

Icestorm
%Europe/Berlin %953 %2006, 22:53
Oh jee jongens, dit is een verrassing! Deze post is toch alweer meer dan een jaar oud, ik heb inmiddels een baan gevonden hoor :) Ik ben op dit moment niet op zoek naar een baan, wat ik doe vind ik leuk. Ben je er van overtuigd dat je iets spannenders of beters kunt bieden dan mijn huidige baan (bij www.backbase.com op de R&D afdeling, als invloedrijk developer werkend aan een wereldproduct) dan ben je natuurlijk vrij om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michael van Ouwerkerk