Volledige versie bekijken : The Vector Monkeys (splash)
vector monkey
%Europe/Berlin %660 %2007, 16:50
Hoi!
Slaat misschien nergens op om dit te posten maar ik doe het toch, ik ben er helemaal blij mee omdat het begint te kriebelen een complete site te maken bij dit stijltje. Ik ben er al een beetje mee bezig en hij moet echt vet slick worden.
The Vector Monkeys (http://www.thevectormonkeys.nl/)
gr
Joris
Down
%Europe/Berlin %665 %2007, 16:57
Haha nee slaat idd nergens op, maar ik ken het gevoel..heb het namelijk ook nu met het project waar ik mee bezig ben.. :) Succes! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
vector monkey
%Europe/Berlin %667 %2007, 17:00
sorry kon het echt niet laten :#
Erwinzzz
%Europe/Berlin %668 %2007, 17:02
Ik vind het er al vrij veelbelovend uit zien als ik eerlijk moet zijn :) Het is zoals het daar staat alleen niet helemaal in evenwicht, daarmee doel ik vooral op de tekst. Zo is de afbeelding natuurlijk supersmooth, met glow en reflectie, en zijn de letters lekker simpel, maar niet helemaal in contrast.
Maar zeker op dat stijltje van de buttons en de afbeelding zou ik graag meer willen zien ;)
leggoz
%Europe/Berlin %597 %2007, 15:21
super tof weer!, vet logo,..die glow werkt erg goed, en die reflectie maakt het nog cleaner.
alleen bij de tekst 'monkey' lijkt de 'o' erg krap te staan...tegenover 'keys' qua spatiering..
..maar het sfeertje ziet er inderdaad al veelbelovend uit!
gr.
Leggoz
vector monkey
%Europe/Berlin %600 %2007, 15:24
Je hebt gelijk Stefan! Het logo is nog niet helemaal 100% ok. Hij heeft meerdere kleine rare dingetjes.
Voordat die op de echte site komt moet ik er nog eens goed naar kijken. :)
MA2R
%Europe/Berlin %858 %2007, 21:36
Niet alleen de O maar als je goed kijkt lijkt de K ook iets te breed.. optisch gezien!
Ruben!
%Europe/Berlin %502 %2007, 13:03
Volgens mij heb je het lettertype aangepast, veel beter zo;)
mech7
%Europe/Berlin %541 %2007, 13:59
Lettertype times new roman dat ken natuurlijk niet he :D Ook zou ik van de font tags afblijven, al wil je dan toch aparte fontjes gebruik css en fontjes die niet common zijn gebruik SIFR
ironic eagle
%Europe/Berlin %897 %2007, 22:33
als deze site net zo wordt als die in je portfolio wordt t vast vette shit :D
vector monkey
%Europe/Berlin %324 %2007, 08:46
Niet alleen de O maar als je goed kijkt lijkt de K ook iets te breed.. optisch gezien!
Ik zeg al, er zijn meerdere kleine dingen die niet kloppen. komt goed, komt goed.
MA2R
%Europe/Berlin %327 %2007, 08:50
Lettertype times new roman dat ken natuurlijk niet he :D
waarom niet?
de nieuwe Times ziet er goed uit hoor!
vector monkey
%Europe/Berlin %337 %2007, 09:06
Vind ik ook. Times is echt zo verkeerd nog niet. Maar ik denk dat Georgia een betere internet-beeldscherm-schreef-letter is.
Maar dan nog is het niet de bedoeling dat je times ziet op mn site.
Ik heb het even aangepast.
Terror-web
%Europe/Berlin %371 %2007, 09:55
Ten eerste: mooie "classy" splash!
Alleen zijn de IE-gebruikers slecht af ;) P)
Je zou plaatjes met hyperlink geen border mee kunnen geven en hier (http://www.photoshoplab.com/fun-with-transparent-png-images.html) vindt je een voorbeeld om de mooie knoppen transparant weer te geven..
Zou natuurlijk jammer zijn voor de IE'ers om dit alles te missen 8~
[3e edit :P ]
Persoonlijke mening / smaak:
1. Ik ben altijd nog wel fan van a {text-decoration: none} :#
2. De staart van de aap loopt niet helemaal mooi rond, waar de letters juist clean zijn en dit wel doen
3. Door overal dezelfde ruimte tussen te laten (bijv. ruimte van bovenkant venster <> logo gelijk aan tussenruimte logo <> knoppen, gelijk aan ruimte knoppen <> online soon) krijg ik een rustiger gevoel en ik denk jij ook
vector monkey
%Europe/Berlin %373 %2007, 09:57
Haha wat een ellende met html zeg!
Ik zal maar snel mn flashsite maken! Dat werkt tenminste gewoon bij iedereen. :P
Terror-web
%Europe/Berlin %375 %2007, 10:00
Haha wat een ellende met html zeg!
Ik zal maar snel mn flashsite maken! Dat werkt tenminste gewoon bij iedereen. :P
Haha, plus dat we dan natuurlijk al het uitstekende werk weer netjes kunnen bewonderen :D ;)
Wat betreft de ellende .. ach het is includen van 1 .js bestand 8)
ps.
Let op: heb m'n vorige post paar keer ge-edit
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.