PDA

Volledige versie bekijken : Logo Nynja In Pyama

lecitron
%Europe/Berlin %476 %2007, 12:26
Hallo

1 week geleden werd ik gevraagt om een logo te bedenken voor het evenement Ninja in Pyama. Dit is een jaarlijks dj evenement waar jongetalenten zich kunnen bewijzen.

Ik ben zoals altijd begonnen met het schetsen van een paar proef logo's. Na een halfuurtje schetsen kwan er een redelijk concept uit.

Dit heb ik via illustrator verder uit gewerkt. En zie hier het resultaat. Ik heb het zo gemaakt dat je de band alle kleuren kan geven van de regenboog. Zo kan elke dj zijn eigen kleur kiezen. Op de buik van de ninja staat de naam van de DJ.

p.s

Ik heb van te voren al gekeken welke dj namen er warer, dus daarom is de band op de buik niet te klein.

DsNL
%Europe/Berlin %486 %2007, 12:40
erg leuk en speels weergegeven, misschien kun je alleen de buik iets meer diepte geven?! ;)

lecitron
%Europe/Berlin %523 %2007, 13:34
Mwa diepte hoeft er niet echt in komt namelijk op een t-shirt ongeveer grote van 10cm bij 10 cm.

Maar ik ben bezig met andere uitdrukking op het gezicht.

roelofpino
%Europe/Berlin %526 %2007, 13:37
Maar als het op een T-shirt komt mag er wel diepte in. Want anders hoef je niks diepte te geven, want op computer zie je het ook op een plat scherm!
Maar ik vind het wel een leuk logo!

Down
%Europe/Berlin %557 %2007, 14:23
Haha vind 'm wel grappig.. beetje simpel, maar 't heeft wel wat :)

lecitron
%Europe/Berlin %561 %2007, 14:28
Mwa ik moest van mij opdracht gever een simpel logo ontwerpen dat snel te herkenen was. Dus ik heb er niet te veel fratsen bij gedaan. waarschijnlijk komt er aan de zijkant nog een strik.

theflush2
%Europe/Berlin %587 %2007, 15:05
Die lap voor z'n mond (dat moet het toch voorstellen?) lijkt nu net een lachende mond.
Misschien is het beter om de bovenste gebogen lijn naar boven te laten wijzen in plaats van naar onder.

Het is wel een grappig poppetje :-)

ZuperZannow
%Europe/Berlin %612 %2007, 15:41
Volgens mij is het poppetje juist zwart, en hij heeft hij een oranje lap voor zijn ogen.

Ik vind hem wel leuk gelukt hoor |)

lecitron
%Europe/Berlin %625 %2007, 16:01
Yep het is een zwart poppetje met een lap over zijn gezicht.

:)