PDA

Volledige versie bekijken : Flash BG

VALEN
%Europe/Berlin %356 %2007, 09:33
Hi,

is het mogelijk om de background van Flash CS3 te wijzigen? hiermee bedoel ik niet de background van de movie. het is erg storend dat de background als standaard #E5E5E5 is.

Groet.

Dauntless
%Europe/Berlin %366 %2007, 09:47
Voor zover ik kan zien is dit niet mogelijk.

Thierry
%Europe/Berlin %686 %2007, 17:28
Dat is ook één van de hoofdredenen waarom ik niet meer met Flash CS3 werk en ben teruggestapt naar Flash 8. Ik vond die hele interface van CS3 té storend en ik kon er gewoon niet lekker mee werken.

Adobe heeft de boel weer goed verkl**t! Begrijp me niet verkeerd, Adobe mag dan wel meer functionaliteit aan Flash hebben toegevoegd maar ze hebben het goed verpest met de interface. :S

Dauntless
%Europe/Berlin %687 %2007, 17:30
In Flash8 kan je dat wel aanpassen of zo ? Dacht het niet ;)

Ruben!
%Europe/Berlin %697 %2007, 17:43
maar daar is de achtergrond niet zo irritant;)

Dauntless
%Europe/Berlin %700 %2007, 17:48
En waarom zijn die paar schakeringen zo irritant? 't Is slechts een verschil van 8%...
trace(Math.abs(0xD0D0D0 - 0xE5E5E5) / 0xFFFFFF);

.Tine.
%Europe/Berlin %720 %2007, 18:17
Adobe heeft de boel weer goed verkl**t! Begrijp me niet verkeerd, Adobe mag dan wel meer functionaliteit aan Flash hebben toegevoegd maar ze hebben het goed verpest met de interface. :S

Huh? :S
Die interface van CS3 is gewoon zalig!
Wat vind je er dan niet goed aan?
Ik snap ook niet wat jullie irritant vinden aan de background? Hij flikkert toch niet ofzo? :P
Mij hoor je niet klagen, Flash CS3 rules 8D.

VALEN
%Europe/Berlin %344 %2007, 09:15
de interface is inderdaad niet prettig om mee te werken. althans, het hangt natuurlijk ook van je resolutie af. ikzelf draai windows op 1280x1024 op een 17" en ik merk gewoon dat dit te laag is. zodra ik mijn actionscript toolbox uitklap, hangt deze voor 90% over mijn movie heen. terwijl in flash 8 dit voor 30% is. wel jammer dat er geen mogelijkheid is voor het veranderen van de background. ik zal het maar moeten doen met #E5E5E5.

Dauntless
%Europe/Berlin %403 %2007, 10:41
De grootte van dat AS venster kan je toch aanpassen ... ?

Sowieso suckt de AS editor wel (en dat is niet enkel voor FCS3, dat is al zo sinds FMX ;)) en gebruiken de meeste een externe editor. (Ikzelf gebruik FlashDevelop)