PDA

Volledige versie bekijken : kan deze attachMovie??

latino
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:52
hallo ik heb een probleem en een vraagje:

ik heb een hoofd swf, waar ik een movieholder heb. Hier laad ik weer een swf in. In deze swf staat een knop met CONTACT

wanneer ik dus op contact druk moet er een mc geatached worden...

maar nu komt het : het contactform zit in de library van de hoofd swf

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik vanuit een ingelade swf in de hoofd library kom?

Finesky
%Europe/Berlin %711 %2005, 18:04
Je kan this._parent gebruiken om in de mainmovie te komen.
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij kan je nu gewoon uit de library attachen.

latino
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:08
zo?

this._parent.attachMovie("contactform","contactform_mc",this.getNextHighestDepth(),{_x:224,_y:522});

Finesky
%Europe/Berlin %717 %2005, 18:13
Ja, volgens mij moet dit werken.

starvinmarvin
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:32
Hoi,

Heb ff snel iets inelkaar gezet. Weet niet of dit is wat je zoekt, :S staat een beetje uitleg in , niet veel :S dus als je nog vragen hebt hehe...

latino
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:34
nee lukt niet...kan denk ik niet

latino
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:42
Hoi,

Heb ff snel iets inelkaar gezet. Weet niet of dit is wat je zoekt, :S staat een beetje uitleg in , niet veel :S dus als je nog vragen hebt hehe...

ja dat bedoel ik alleen heb ik iets vergeten te vertellen

die knop staat ook weer in een mc

dus:

hoofd movie: hierin laad ik een swf; in die swf mc1; in mc1 weer een mc; in die laatste mc een knop

ik heb het met this._root geprobebrd maar wil niet lukken huil:(

Roenes
%Europe/Berlin %738 %2005, 18:43
Volgens mij kan dit niet zomaar. Volgens mij hou je gewoon de scheiding van de library's als je gaat inladen. Je kan hetgene wat jij wil wle voor elkaar krijgen met een "shared library". Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar dat kan de help van flash je wel even vertellen ;)