Volledige versie bekijken : Swift 3D omzetten naar swf
giel12
%Europe/Berlin %700 %2005, 17:49
Hoi iedereen.
Ik heb zojuist men eerste animatie gemaakt in een trial van swift 3D. Jaja, een TRIAL. Daarom kan ik hem niet exporteren naar swf. Kan iemand dit voor mij doen die wel over de volledige versie beschikt?? Het is maar 1 afbeelding...
Alvast bedankt!!
INKA
%Europe/Berlin %711 %2005, 18:04
hoi,
kan je niet exporteren in jpg.?
Deze in flash openen en dan opslaan als swf?
inka
giel12
%Europe/Berlin %778 %2005, 19:40
Ik kan niets exporteren. Totaal niets en ik heb er ook een kleine animatie in gezet dus jah...
Iemand die me kan helpen??
giel12
%Europe/Berlin %455 %2005, 11:55
Kan iemand me helpen om men bestandje naar swf om te zetten?? Of heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen zonder te betalen. Het is namelijk de enige animatie die ik met swift 3d wil maken. Daarom koop ik het programma niet.
giel12
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:10
Hulp???
giel12
%Europe/Berlin %805 %2005, 20:19
Waarom reageert er niemand??
Flashgirl
%Europe/Berlin %913 %2005, 22:55
Waarom reageert er niemand??
Ten eerste eventjes een kleine opmerking. Er is één gouden regeltje: Het is niet zo dat wanneer je op een forum een vraag stelt, dat mensen verplicht zijn om je te helpen en een antwoord te geven. Bovendien zijn ze zeker niet verplicht om dit snel te doen.
Op dit forum wordt iedereen graag geholpen, als we kunnen helpen. Maar door je ongeduld te spuien zul je echt geen sneller antwoord krijgen en ook geen vrienden maken ;).
Je realiseert je denk ik toch ook wel dat het niet zo netjes is wat je vraagt? Je vraagt hier tenslotte om een gunst van iemand anders, die er tijd en moeite in moet steken. Maar bovendien is het niet netjes omdat diegene die jou helpt het programma wel netjes heeft aangeschaft, en ongeacht of je het programma maar voor één animatie nodig hebt of dagelijks wilt gebruiken, je hoort te betalen voor het gebruik van het programma, net als iedereen. De trial blokkeert het exporteren niet voor niets.
Dan over je vraag: Het is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort, maar voor deze keer wil ik het wel voor je doen. Kun je een zipje posten in plaats van een rar?
INKA
%Europe/Berlin %117 %2005, 03:48
mensen verplicht zijn om je te helpen en een antwoord te geven. Bovendien zijn ze zeker niet verplicht om dit snel te doen.
right on flashgirl!
Trouwens even een opmerking, de meeste gebruiken tegenwoordig rar, de winzip is een beetje pre-history.
Ik ben zo vrij geweest een bestand in je mailbox te droppen, winrar in het nederlands.
Hope you enjoy it!
inka
Flashgirl
%Europe/Berlin %427 %2005, 11:15
Haha, bedankt :D !
Dat ik het niet heb zit zo: Ik heb net een nieuwe computer en had het rar gedoe nog niet nodig gehad tot nu toe, ik gebruikte het zelf eigenlijk nooit toen ik het had... Maar wel heel attent van je, ik ga het dan toch maar weer installeren :).
giel12
%Europe/Berlin %724 %2005, 18:23
Sorry voor mijn aanpak... Ik ben bezig met een nieuwe site en jah ik ben nogal gehaast. Ik biedt mijn excuses hiervoor aan.
Jullie hoeven het niet meer te doen als jullie je tijd er niet willen insteken. Je hebt gelijk. Jullie hebben het programma wel aangeschaft. (ik heb trouwens ook niet het geld ervoor)
Mijn sites zijn trouwens ook puur amateur, ik maak ze allemaal gratis.
Nogmaals men excuses... Ik heb er zeker iets uit geleerd.
Groeten ;)
Flashgirl
%Europe/Berlin %777 %2005, 19:38
Hey Giel,
Oké, laten we dan handjes schudden ;) :D ! Ik wil 'm nog steeds voor je omzetten hoor. Of heeft iemand het al voor je gedaan inmiddels?
giel12
%Europe/Berlin %783 %2005, 19:48
Nee, nog niemand ... Bedankt ;)
Ik heb intussen ook winzip gevonden... Hier heb je ook het zipje...
Groetjes...
Flashgirl
%Europe/Berlin %794 %2005, 20:04
Ik heb je file gedownload... Maar ik krijg een errorwindowtje in Swift als ik hem open... Blijkbaar herkent Swift dat hij is gemaakt met een trial versie? Ik kan hem in elk geval niet exporteren dus... Swift is sowieso heel goed beveiligd. Ik had je graag willen helpen, maar ik weet niet hoe dit op te lossen is... Ik vind het wel cool dat Swift zo goed is in hun beveiliging :).
giel12
%Europe/Berlin %795 %2005, 20:05
Oei, spijtig... In ieder geval bedankt...
Groetjes
ThE_GrIb
%Europe/Berlin %062 %2005, 01:29
Oei, spijtig... In ieder geval bedankt...
Groetjes
Hoi giel12 wil je dat bestandje nog hebben als swf dan kan je hem hier pakken
awards (http://www.xs4all.nl/~gribber/awards.rar)
suc6 ThE_GrIb
edo081
%Europe/Berlin %637 %2006, 16:17
Zeg hoe exporteer je swift 3d naar swf??? Ik begrijp hem niet helemaal ik zit een beetje met het zelfde probleem namelijk , alleen heb ik geen trial versie :D
groeten erik
edo081
%Europe/Berlin %642 %2006, 16:24
Heb het al !!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.