PDA

Volledige versie bekijken : Watvinden jullie van deze site!

Arjen93
%Europe/Berlin %677 %2007, 17:15
ik wil graag weten wat jullie van mijn site vinden en wat er verbeterd kan worden.
http://arjen.gethost.nl/

DsNL
%Europe/Berlin %684 %2007, 17:25
vind het zelf allemaal een beetje lomp overkomen... groot menu (weinig inhoud),
groot lettertype (ook geen juist lettertype voor een website)...

wachtijd is heel erg lang
Menu werkt niet lekker (als je ergens op hebt geklikt, kun je niet meer op een andere
menu item klikken)

Maarja, dit zal waarschijnlijk een van je eerste zijn, en dan vind ik het wel redelijk :)

Qzar
%Europe/Berlin %693 %2007, 17:38
Ik ben het eens met DsNL.. het is een grove uitvoering van hoe een website hoort te zijn.. ik zou iig wel ervoor zorgen dat het menu beter toegankelijk is.

ik zou als ik jou was er ook wat meer kleur in gooien. dat grijs maakt het te somber.. maar dat is mijn mening..

als het je eerste keer is, dan is er idd mee te leven:)

-Rutger-
%Europe/Berlin %717 %2007, 18:13
Ik zou er nog wat meer aan doen, het komt inderdaad nogal lomp over en volgens mij is my self aan elkaar(myself).

Wytzeaaa
%Europe/Berlin %727 %2007, 18:27
Ik vindt vooral het menu niet zo handig werken, het blijft wel telkens in beeld, maar werkt niet als het bovenaan staat.

Arjen93
%Europe/Berlin %730 %2007, 18:31
vind het zelf allemaal een beetje lomp overkomen... groot menu (weinig inhoud),
groot lettertype (ook geen juist lettertype voor een website)...

wachtijd is heel erg lang
Menu werkt niet lekker (als je ergens op hebt geklikt, kun je niet meer op een andere
menu item klikken)

Maarja, dit zal waarschijnlijk een van je eerste zijn, en dan vind ik het wel redelijk :)
dit is inderdaad mijn eerste website bedankt voor jullie commentaar!

roelofpino
%Europe/Berlin %831 %2007, 20:56
Animatie is wel oke, kleurgebruik ook. Alleen vind ik het lettertype niet mooi en het menu werkt niet goed. Maar met deze aanpassingen krijg je een heel strakke site!

MA2R
%Europe/Berlin %531 %2007, 13:45
kuch* fonts kuch*

Ganndlas
%Europe/Berlin %704 %2007, 17:54
Tekst en menu kunnen inderdaad wat kleiner.
Verder krijg ik ook geen content te zien, en op de beginpagina na werkt het menu ook niet.

Down
%Europe/Berlin %359 %2007, 09:37
ok ik zie eigenlijk ook niet meer dan een logo en een menu.. logo doet me trouwens denken aan the matrixx (discotheek) (http://www.matrixx.nl/) :)
Ow.. ik zie het al.. als je op terug klikt en dan op movies of contact dan krijg je wel wat te zien.. beetje tekst en zo..
Eigenlijk vind ik dat je nog wel even had kunnen wachten met hier posten.. je site is gewoon nog niet af.. nog even doorwerken en als jij denkt dat ie af is plaatsen. Tis nu nog een beetje zinloos :S Succes!