PDA

Volledige versie bekijken : afstudeerproject enquête

ironic eagle
%Europe/Berlin %890 %2005, 22:22
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject voor de opleiding Communicatie en Multimedia Design (NHL). Mijn doel is (samengevat) een site te maken waar mensen hun portfolio op kunnen plaatsen.
Hiervoor heb ik een enquête opgesteld en ik zou het zeer op prijs stellen als je enkele minuten de tijd zou willen nemen om deze in te vullen.

De enquête is te vinden op: http://enquete.mijnmap.mine.nu

Het invullen van de enquête zal hooguit drie minuten van je tijd vragen en wie weet kan mijn afstudeerproject jou in de toekomst nog van pas komen...
alvast bedank!

Jordy
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:34
en dan??

Ik zie die enquete niet...

ironic eagle
%Europe/Berlin %919 %2005, 23:03
had n verkeerde link gecopy-paste :)

Jordy
%Europe/Berlin %928 %2005, 23:17
404 error, kan pagina niet weergeven

ironic eagle
%Europe/Berlin %497 %2005, 12:55
erg ging gister vanalles mis maar t is nu weer helemaal gefixed. sorry voor t ongemak, ik hoop dat jullie het allemaal nog één keer willen proberen.
tnx

Jordy
%Europe/Berlin %684 %2005, 17:25
done,

Leuk gemaakt btw ! :)

Finesky
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
Ik heb hem ook gedaan.
Mooi gemaakt, alleen de geluid button doet het nog niet.

ninetynine
%Europe/Berlin %744 %2005, 18:51
graag gedaan :)

Mitch
%Europe/Berlin %788 %2005, 19:55
Done,

Denk dat het grootste deel van de members wel hun eigen portfolio maken of zo hun eigen contacten daarvoor hebben overigens :D maar het is natuurlijk wel handig voor mensen die dat niet hebben. Ben benieuwd.

MA2R
%Europe/Berlin %790 %2005, 19:58
waarom de **** krijg ik dat ik de nieuwst flash player moet downen terwijl ik die allang heb als ik het opnieuw instaleer ook???!!!!

o1-jasper
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
ook gedaan

noStyleDesign
%Europe/Berlin %864 %2005, 21:44
done, ook naar paar andere mensen doorgestuurd, veel succes !

noStyleDesign
%Europe/Berlin %864 %2005, 21:45
waarom de **** krijg ik dat ik de nieuwst flash player moet downen terwijl ik die allang heb als ik het opnieuw instaleer ook???!!!!
meen je dat nou serieus MA2R ??

Superjoep
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:10
Tja..ingevuld.
Maar het volgende geloof ik wel duidelijk gemaakt:
Zoals Mitch al zei: "Denk dat het grootste deel van de members wel hun eigen portfolio maken"
Een standaard portfolio site (die nooit precies op je werk kan aansluiten) zou ik absoluut niet kunnen waarderen. Een persoon die een creatief vak (of hobby) uitoefend en vervolgens zo een standaard portfolio heeft...daarvan weet ik dat hij/zij absoluut niet creatief is.
De mensen die het wel willen gebruiken vind ik ten eerste lui. En ten tweede denk ik dat ze niet slim bezig zijn om iets te bereiken met wat zij doen.
Door orgineel/uniek te zijn val je nog op, maar met een standaard portfolio gaat dat denk ik niet lukken.
Dit alles neemt verder niets af van je idee. Ik denk alleen dat je een beetje een verkeerde doelgroep gekozen hebt.. Het is niet net als bij Cu2 dat mensen geholpen moeten worden bij het maken van een site ;)

Buiten dat het technisch best een groot werk zal worden vind ik ook niet dat je een erg orgineel concept hebt gekozen voor je afstudeerproject. Ik had een beter/vernieuwender concept verwacht van iemand die CMD studeert ;)

No offense :)
Verder zag je enquete er gewoon goed uit hoor. En het project zal ook best voor sommige mensen heel handig zijn. Maar ik deel een andere mening :)

Succes ermee! En laat ons horen van je vorderingen.

ironic eagle
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:11

dat is raar, welke flashversie heb je dan? 7.0.19.0 is de laatste versie (inmiddels al weer een behoorlijke tijd oud) maar hij werkt ook prima met de nieuwe 8 beta player.

verder bedank voor alle reacties, ik moet er nog een stuk of tien om op de 100 uit te komen dus als mensen hem, net als noStyleDesign, door willen sturen naar andere geinteresseerden, graag :D

Pimm
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:34
Graag gedaan.