Volledige versie bekijken : Probleem met Flash MX pro 2004
Rendo
%Europe/Berlin %697 %2005, 17:44
Hello allen,
Heb een probleempje met Flash MX pro 2004, ben een beginnende Flasher. Het probleem zal dus hoogswaarschijnlijk aan mij liggen. Ik wil een kleurtje gebruiken op mijn scherm, bv met inkleuren enzo, maar ik blijf enkel de groene lijnkleur zien van de figuur. Ook als ik via word een tekstje plak zie ik enkel een rechthoek met de grootte van de tekst. Kan iemand mij helpe om de kleuren steeds te zien!
Thanks.
Dauntless
%Europe/Berlin %703 %2005, 17:53
'k Denk dat ik wel weet waar het aan ligt, maar kan je even een screen print van je Flash authering omgeving geven?
Rainman
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:59
Ik denk dat je Outlines aan heb staan op je layer. Bovenin de timeline achter de naam van je layer zie je een vierkantje staan. Deze is of gevuld (wat betekent dat je alles kan zien op deze layer) of je ziet alleen de rand van het vierkantje (wat betekent dat je alleen outlines ziet).
Dauntless
%Europe/Berlin %718 %2005, 18:14
Ik denk dat je Outlines aan heb staan op je layer. Bovenin de timeline achter de naam van je layer zie je een vierkantje staan. Deze is of gevuld (wat betekent dat je alles kan zien op deze layer) of je ziet alleen de rand van het vierkantje (wat betekent dat je alleen outlines ziet).
(Ja, dat bedoelde ik dus :)(had ik er beter al bijgezegd)). Als dat niet werkt, laat de screenshot zien :)
Rainman
%Europe/Berlin %720 %2005, 18:18
LOL
Ja, meteen ff zeggen wat je denkt dat het is, anders kaapt iemand anders je antwoord weg :O :D
Maar als dit het niet is idd even een screenshot posten, dat is altijd duidelijker dan een omschrijving :D
Rendo
%Europe/Berlin %722 %2005, 18:19
In de rode kader op het witte blad wil ik dus mijn geselecteerde kleuren zien, maar ik zie ze niet en da is wel wat lastig.
Dauntless
%Europe/Berlin %723 %2005, 18:22
Dan moet je een rechthoek van die grootte maken hé :). Druk op R (of klik op het rectangle tool) en sleep een vierkant met de grootte van dat rode vlak. Nu gaat hij automatisch een groene kleur hebben :). De outline en zo kan je dan ook regelen...
//Edit:
Rendo, waarom verwijder je je post nu?:)
Rendo
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:35
Dat is dus niet het probleem, verder weet ik ni wat te doen.
Flashgirl
%Europe/Berlin %765 %2005, 19:22
Kun je je fla waarin het misgaat posten?
Dauntless
%Europe/Berlin %942 %2005, 23:37
Ik denk dat zijn fla leeg is... (Zie tijdlijn).
Werkte het vierkant niet?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.