Volledige versie bekijken : Site www.b-inarms.nl
We@sele2
%Europe/Berlin %604 %2007, 15:30
Hallo,
Ik heb een 2e flash website online gezet en ben beniewd wat jullie ervan vinden :) [?]
De site is:
www.b-inarms.nl (http://www.b-inarms.nl)
Alvast bedankt,
Wessel
Down
%Europe/Berlin %618 %2007, 15:50
Hi Wessel,
Even een paar puntjes:
- Laadtijd! Kan veel korter
- Waarom is deze site in flash gemaakt? Had net zo goed xhtml kunnen zijn met flash-elementen.. laad sneller en is nog beter te vinden met google e.d. ook!
- Tabjes: Als je toch de tabjes wil gebruiken, doe ze dan alleen rechts en maak onderin iets anders...
- Ik mis echt iets 'flashies' :) Maak eens wat leuke animaties of zo..
Succes!
ID01.org
%Europe/Berlin %618 %2007, 15:50
Hoi
Ik vind het een mooi site, mooie kleur.
- Puntjes.
Ik vindt de font die je hebt bebruikt voor je percentage lader niet mooi. pak een mooie smooth font of maak je lader iets kleiner. Komt mooier over.
Alles loopt mooi in elkaar op, maar als je dan bij contact of gasten boek klikt ga je naar een externe pagina. IK zou proberen een mooi contact formuliertje er in te zetten en een mooi gastenboek.
Staat mooier.
Vg Willem
Devon
%Europe/Berlin %621 %2007, 15:55
netjes hoor..
ik hou wel van die style.. aleen vindt ik de eerste "enter" pagina niet zo geslaagd... probeer er eens een mooi plaatje te maken ofzo.
het flash vind ik erg mooi (Y)
We@sele2
%Europe/Berlin %633 %2007, 16:12
Ah hallo,
Een flash gastenboek ben ik mee bezig! het idee om naar een externe pagina te gaan is inderdaad niet zo! Een contact formulier ga ik maar eens opzoeken:) een tutorial.
Is het wat voor een 2e flash website of loop ik ver achter?
ID01.org
%Europe/Berlin %644 %2007, 16:27
Ik heb je eerste site niet gezien maar ik vindt het al best iets worden. Als je zo door gaat kom je er wel. Gewoon flink blijven oefenen.
Ganndlas
%Europe/Berlin %715 %2007, 18:10
Ziet er goed uit! Vooral die fotos die inelkaar faden zijn leuk bedacht :)
Wat puntjes:
- De preloader is wat 'klootloos' (maak een leuke laadbalk i.p.v. alleen een tekstje) en ik vind het lettertype daar ook niet zo mooi.
- Wat jammer dat je gastenboek 'buiten' je eigen stie is, misschien leuk om dit zelf in de flash te verwerken?
- Misschien de scrollbalk aanpassen?
Zoals hier boven al is gezegt zouden wat animaties leuk zijn, de enter kan beter en de tabjes verplaatsen ook. :)
leroysnippe
%Europe/Berlin %870 %2007, 21:53
Zat even te kijken of ik nog nieuw commentaar kon geven. Na alle bovenstaande berichten te hebben doorgelezen (waarin ik mij met bovengenoemde kritiek kon vinden) kwam ik tot het volgende : ga naar de kapper, of begin een metalbandje. Het spijt me, maar iermand moet het zeggen : jullie missen de X-factor!
Verder wou ik nog even zeggen dat ik vooral zou proberen om de laadtijd flink terug te dringen. Ik neem aan dat de site nog word uitgebreid/t/dt en dan kan dit nog wel eens een probleem opleveren.
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %925 %2007, 23:12
hoi, welkom!
Ik hou het even kort hoor (A)
Ik vind het een mooie site. 1 ding viel me op: de gestreepte background, die hoort door te lopen over de gehele pagina. In dit geval zou je het beste de background uit je flash kunnen halen, en een transparante achtergrond in flash zetten. (géén background in flash dus).
Vervolgens zet je tussen je html code iets van wmode="transparent" enzo
En dan geef je met CSS aan welk plaatje je als background wilt hebben van je html pagina. Dan heb je genoeg aan 1 klein plaatje (pattern), die zich herhaalt.
DIt is een hele beknopte uitleg, maar zoek eens op het forum of via google naar 'transparent flash' of zo :)
Dan wordt de html en het flash namelijk meer 1 geheel, wat mooier is :)
ow, nog 1 dingetje, dat fel groene kleurtje in 'kopje' vind ik niet in het kleurenschema passen.. omdat het verder nergens terugkomt :)
dat was even de reactie van mij hoor :P Succes ermee, ziet er al leuk uit :)
btw: ik ben ook drummer! \m/ En pianist, en, en ,en ... :P Muziek is 'HET'!
MrPee
%Europe/Berlin %534 %2007, 13:49
Goede site, geen bugs, alleen dat contact en gastenboek is niet zo handig.
Een ander venster buiten de website is heel irritant en niet iedereen heeft Outlook Express om te mailen. (maar goed daar werk je aan)
Voor de rest alleen maar commentaar op de Enter-pagina. Het plaatje dat je daar gebruikt is in vergelijking met de rest van de logo's veels te pixelachtig. Je ziet de pixels duidelijk zitten.
We@sele2
%Europe/Berlin %576 %2007, 14:49
Heey,,
Een reactie voor leroy sniper..!
Ik snap jou reactie niet helemaal. Wat moet ik dan een grunge achtergrond en een vette grunge site ervoor gooien. Dat willen we helemaal niet. Die uitstraling willen we niet hebben en we zijn ook gewoon geen metalband
WernerL
%Europe/Berlin %579 %2007, 14:54
Ik mis muziek wat ik kan luisteren van jullie band. :-)
We@sele2
%Europe/Berlin %591 %2007, 15:12
Haha demo's zijn nog in aantocht maar sorry voor het ongemak. Euhm Jelmer.. jij bent drummer en pianist en ik zie dat je in Friesland woont. Daar heb ik 2 weken geleden nog opgetreden haha! Bij euhm Cafe Scooters in Leewarden (dat ligt in Friesland toch)?
leroysnippe
%Europe/Berlin %611 %2007, 15:40
Reactie voor het broertje van Marter1..!
Het is óf een metalbandje, óf een contract afsluiten bij de E.O.
Maar we dwalen af, ik wacht inderdaad ook met smart op de demo's. Dat is toch wel een pré voor een metal/EO-band. Ook vind ik het logo op de introductiepagina erg korrelig en die sterretjes voor en na "Enter" erg sleasy. Ook kunnen in mijn ogen "Bio" en "Bandleden" prima worden samengevoegd tot één pagina. Natuurlijk moet je website gewoon full-browser worden, of haal anders die strepen weg. Ook moeten het gastenboek en het contactformulier gewoon geïntegreerd worden.
Ik had ook nog een vraagje: hoe dynamisch zijn onderdelen als "Nieuws" en "Agenda"?
tips: http://www.leer-actief.nl/verhalen/vriendschap/leestekens/leestekens.htm, http://www.gotoandlearn.com/flv/full_browser_flash.flv en www.eo.nl
-Rutger-
%Europe/Berlin %626 %2007, 16:02
Ik ben het wel eens met leroy :P
Over de site zelf: Alles is al gezegd behalve dat ik vind dat op het enter plaatje een feather moet, dit ziet er niet uit.
jawel
%Europe/Berlin %757 %2007, 19:10
Reactie voor het broertje van Marter1..!
Het is óf een metalbandje, óf een contract afsluiten bij de E.O.
Doe niet zo flauw man. Gaat toch om de website.
We@sele2
%Europe/Berlin %745 %2007, 18:53
Ik heb de alle tekst enzo.. heb ik extern ingeladen. Ik ben bezig met het gastenboek maar het is voor mij nog best pittig om zoiets in elkaar te zetten :#
ik heb ondertussen het enter page plaatje veranderd voor een goede! deze is als het goed is niet korrelig.
We@sele2
%Europe/Berlin %785 %2007, 19:50
Hallo,, nog een vraagje over transparante background
Ik heb dan mijn site.fla (www.b-inarms.nl) dan zie je dat ik van die strepen als achtergrond heb gebruikt) dat wil ik graag over de hele pagina hoe doe ik dat. Er werd mij iets gezegd over transparante background kan iemand mij daariets meer over vertellen?
Alvast bedankt voor alle Reacties 8)
Wessel
DsNL
%Europe/Berlin %788 %2007, 19:54
een soort van .png plaatje wat zit steeds repeat? ;)
We@sele2
%Europe/Berlin %789 %2007, 19:57
Ik heb al een idee...:) kijk op http://www.papillionmusic.com/# wordt de flashsite in een soort popup geopend hoe doe ik dat?
We@sele2
%Europe/Berlin %863 %2007, 21:44
Hallo,,
Ik heb ff een contact form gemaakt.. dat lukt me wel maar ik ben er niet tevreden is er ergens een tutorial van hoe ik een form maak met checks? checks bedoel ik mee dat hij controleert of je wel geldig email adres hebtingevuld enzo..
hoop dat iemand medaarbij kan helpen
Groet
Wessel Zieverink
Down
%Europe/Berlin %377 %2007, 10:04
Doe ff zoeken op deze site.. kijk maar eens in het actionscript forum! :)
We@sele2
%Europe/Berlin %398 %2007, 10:34
dankje!
Bas!
%Europe/Berlin %451 %2007, 11:50
Hoi Wessel,
Ik ben het met 'down' eens dat de website niet echt Flashy oogt.
Mijn mening is dat dit komt doordat je je content heel html hebt opgemaakt. Dus heel basic.
• De scrollbalk bij 'Nieuws' is versprongen bij het laden van de pagina. Ik ga altijd voor perfectie en ga dan dus net zo lang stoeien totdat alles goed lijnt. Ook de zwarte kleur van de scrollbalk trekt teveel mijn aandacht weg van je informatie... de donkergroene kleur van je achtergrond zou hier beter op z'n plaats zijn.
• Als ik de buttons één voor één langs ga, kan ik ook nergens meer terugvinden welke pagina actief is. Als ik bijvoorbeeld op 'Bandleden' klik, staat er nergens een kop 'Bandleden' en is de button nog steeds actief, waardoor de bezoeker in de war kan raken.
• Ik vind de felgroene en oranje kleuren in je headers ook erg vloeken bij de rest van de kleuren. Probeer de juiste kleuren bij elkaar te zoeken: kuler (http://kuler.adobe.com/)!
• Verder vind ik het logo nét niet af. Het idee is goed om een van die sierlijke-bloemenachtige-dingen achter je tekst te zetten, maar het kan beter. De versieringen komen niet tot z'n recht (werk meer met contrast) en ook het font vind ik er niet zo goed bijpassen.
Keep up the good work! ;)
Oja, je hebt het een paar reacties terug over een flash-website die in een popup opent...?! Niet doen. Is in jouw geval niet van toegevoegde waarde en veel bezoekers hebben nog altijd hun popup-blokkers consequent aanstaan. :)
We@sele2
%Europe/Berlin %516 %2007, 13:24
Hallo bas! Heel erg bedankt voor al je opbouwende kritiek:);)
Ik ben het met je eens wat betreft de tekst hoe die tevoorschijn komt enzo. alles wordt wel extern ingeladen maar ik weet niet hoe ik een mc button zo kani nstellen en met welk actionscript dat hij zodra je er op geklikt hebt niet meer actief is.
Ik kan het niet goed uitleggen maar ga het toch proberen:)
Mijn mc buttons als je rollover doet gaat hij stukje naar links. Nou wil ik als je erop klikt dat hij zo blijft. en wanneer je op een andere mc button klikt dat die andere weer teruggaat en de nieuwe die ik dan heb aangeklikt zo blijft. En als je weer op andere klikt dat deze weer teruggaat en de andere blijft.. etc.. Hoe moet ik dat doen?
Ik ga wat doen aan de manier hoe de text tevoorschijn komt.
Wessel
We@sele2
%Europe/Berlin %620 %2007, 15:53
iemand?
Bas!
%Europe/Berlin %644 %2007, 16:27
iemand?
Geduld... ;)
Op Flashkit.com (http://www.flashkit.com/movies/Interfaces/Menus/index.php) vind je een overvloed aan voorbeelden van hoe een menu is opgebouwd en het belangrijkste; hoe de mouseovers van buttons kunnen blijven staan en niet actief worden.
Suc6! :)
We@sele2
%Europe/Berlin %650 %2007, 16:36
Sorry:P ik heb nog www.flashkit.com gekken maar kan het niet vinden:(
-Rutger-
%Europe/Berlin %667 %2007, 17:01
:P Heb je daar gekken? :P Maargoed, je moet ook wel op sound zoeken daar, niet op tuts. daar staat hij namelijk standaard op bij de zoek functie. Heb je dat wel gedaan?
We@sele2
%Europe/Berlin %669 %2007, 17:04
haha gekeken* neej ik keek bij tuts hoezo staat dat bij sound?
ik heb tutorials en dan actionscript en daar gezocht!
Bas!
%Europe/Berlin %349 %2007, 09:23
Kijk bij 'Movies' » 'Interfaces' » 'Menus'. :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.