PDA

Volledige versie bekijken : Problemen

choppiej
%Europe/Berlin %476 %2005, 12:26
joew :) ik zit me een kei irritant probleem en kwe ni hoe da da komt :( ===> als ik zo bv een afbeelding in flash zet dan komt er maar gwn een kaderke en niks van die afbeelding zou mss iemand kunne zegge hoedat ik dt kan oplossen :( want het is echt ni plezant voor zo me flesh te werken :(

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %479 %2005, 12:29
Wat voor afbeelding gebruik, is dit een bitmap (.jpg, .gif, .png etc) afkomstig uit een ander programma?
En kopieer je deze dan direct uit het programma of importeer je deze in flash met behulp van het opgeslagen bestand?

choppiej
%Europe/Berlin %482 %2005, 12:34
aah nee dat is met alles als ik bvb een kader wil invoege dan zie ik alleen die uitlijning en als ik de achtergrond instel zie ik dat niet en nog zo vanalles maar als ik dan wil teste dan kunde alles zien...

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %485 %2005, 12:39
wat bedoel je met een kader?

en bedoel je dat je het op de stage (het gedeelte waarop je kunt tekenen en toevoegen) niet kan zien maar als je de flashmovie test dat je het dan wel kan zien?

choppiej
%Europe/Berlin %491 %2005, 12:47
Ja ge zie dan gwn de uitlijning van uw voorwerp op uw stage

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %506 %2005, 13:08
Er staan op de layers in de timeline aan de linkerkant van die vierkante vakjes staan deze soms op lijntjes/kaders en niet op alles zien?

choppiej
%Europe/Berlin %513 %2005, 13:19
wacht ik zal gwn rap die flash terug op nieuw instaleren dan zal da wel zeker terug werken eh :d ma toch bedankt voor de moeite

TrueChaoZ
%Europe/Berlin %514 %2005, 13:20
Heheh ja ik weet het anders ff ook niet...vaag probleem :)
Succes in ieder geval mocht het nou nog niet werken...
Misschien kan je dan even een screenshot als bijlage bij je bericht doen.