Volledige versie bekijken : mail formulier in flash
mswaen
%Europe/Berlin %949 %2005, 23:47
Ik wil graaaaag een mail formulier maken in flash maar heb geen idee hoe dat moet ..... het gaat om een eenvoudig formulier, met een paar invulvelden tekst en email en een "send" button .... wie kan me helpen ......
Ea.Z
%Europe/Berlin %967 %2005, 00:12
heb je al wat zelf geprobeert?
als je zoekt op het forum ga je zeker wat vindn waar je verder mee kunt hoor...
(weet wel dat je server side script nodig gaat hebben (php, asp, cfm))...
succes
brossiekoppie
%Europe/Berlin %545 %2005, 14:05
Gebruik ook eens de zoekfunctie van het forum, er zijn namelijk meerderen die met zo'n vragen afkomen. We kunnen je echter weinig helpen, als je zelf wat opzoekingswerk doet mbv google ofzo kunnen we je antwoorden geven op specifiekere vragen.
Finesky
%Europe/Berlin %507 %2005, 13:10
Volg deze tutorial anders;
Mailformulier (http://www.kirupa.com/developer/actionscript/flash_php_email.htm)
ikbentj
%Europe/Berlin %724 %2005, 18:23
Werkt die tut wel goed?? Ik heb die tut gevolgd, maar hij deed het niet. Toen heb ik de tut bestanden (email.php en een .swf) letterlijk op internet gezet, maar deed hij nog steeds niet. Oja, alleen in email.php het voorbeeld emailadres veranderd in MIJN email adres?? Doe ik iets fout, of werkt die tut inderdaad niet???
http://members.lycos.nl/ikbentj/flash/flash.html
Ik krijg gewoon geen mail binnen...
Mark0402
%Europe/Berlin %506 %2005, 13:09
Die tut werkt perfect.. heb je alles wel goed toegepast??
niet vergeten wat namen te veranderen??
heb je anders het php bestand?
Link klopt ook???
Kijk anders maar op www.digitizz.nl , optie contact en dan bij email klikken op "klik hier"
Mark0402
%Europe/Berlin %574 %2005, 14:47
probeer deze link eens...
deze tutorial staat hier op flashfocus..
tutorials - actionscripting - toepassingen en dan zoeken naar mailformulier mbv php - marc landsheer. Is een erg goeie tutorial en werkt perfect...
succes... Laat maar wat weten..
latino
%Europe/Berlin %645 %2005, 16:30
waarom bouwt niemand een controle in???..9 van de 10 forms hebben geen controle
RvanderVelden
%Europe/Berlin %424 %2007, 11:11
Ik heb onlangs het Kirupa formulier gemaakt. En inderdaad het werkt, maar de output die ik in mijn mailbox krijg is echt beroerd. (Voor mijn eigen veiligheid heb ik even de e-mail adressen geblanked.)
From: "<<TEXTFORMAT LEADING=\"2\"><P ALIGN=\"LEFT\"><FONT FACE=\"Tahoma\" SIZE=\"12\" COLOR=\"#757477\" LETTERSPACING=\"0\" KERNING=\"0\">*****@**.nl</FONT></P>" (/TEXTFORMAT@**.***.nl)
Reply To: "<<TEXTFORMAT LEADING=\"2\"><P ALIGN=\"LEFT\"><FONT FACE=\"Tahoma\" SIZE=\"12\" COLOR=\"#757477\" LETTERSPACING=\"0\" KERNING=\"0\">*****@**.nl</FONT></P>" (/TEXTFORMAT@**.***.nl)
To: *****@**.nl
<TEXTFORMAT LEADING=\"2\"><P ALIGN=\"LEFT\"><FONT FACE=\"Tahoma\" SIZE=\"12\" COLOR=\"#757477\" LETTERSPACING=\"0\" KERNING=\"0\">test tekst </FONT></P></TEXTFORMAT>
Iemand suggesties of oplossingen?
kj.web
%Europe/Berlin %669 %2007, 16:03
Neee
MazMellow
%Europe/Berlin %984 %2007, 23:37
Waarschijnlijk verstuurd ie het mailtje in html maar niet valid.
je kan aan de / voor de " zien dat het uit php komt en aan de opmaak te zien is het html duz.
ik weet het ook niet precies ik ga die tut ook eens proberen maar als ik het zo zie kan er misschien wat uit het php bestand weg.
Elmo
%Europe/Berlin %439 %2008, 10:32
Het is wellicht een oude topic, maar ik ga wel even ontopic verder.
Ik heb de mailformulier mbv php - marc landsheer tutorial gevolgd en tot mijn verbazing was het echt heel makkelijk.
Maar ik heb ook last van het onderstaande.
En aangezien in deze topic geen oplossing staat dacht ik er naar te vragen dmv deze topic weer leven in te blazen :)
mvg
Elmo
Ik heb onlangs het Kirupa formulier gemaakt. En inderdaad het werkt, maar de output die ik in mijn mailbox krijg is echt beroerd. (Voor mijn eigen veiligheid heb ik even de e-mail adressen geblanked.)
From: "<<TEXTFORMAT LEADING=\"2\"><P ALIGN=\"LEFT\"><FONT FACE=\"Tahoma\" SIZE=\"12\" COLOR=\"#757477\" LETTERSPACING=\"0\" KERNING=\"0\">*****@**.nl</FONT></P>" (/TEXTFORMAT@**.***.nl)
Reply To: "<<TEXTFORMAT LEADING=\"2\"><P ALIGN=\"LEFT\"><FONT FACE=\"Tahoma\" SIZE=\"12\" COLOR=\"#757477\" LETTERSPACING=\"0\" KERNING=\"0\">*****@**.nl</FONT></P>" (/TEXTFORMAT@**.***.nl)
To: *****@**.nl
<TEXTFORMAT LEADING=\"2\"><P ALIGN=\"LEFT\"><FONT FACE=\"Tahoma\" SIZE=\"12\" COLOR=\"#757477\" LETTERSPACING=\"0\" KERNING=\"0\">test tekst </FONT></P></TEXTFORMAT>
Iemand suggesties of oplossingen?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.