PDA

Volledige versie bekijken : kdesign-online v2007

AKNL
%Europe/Berlin %369 %2007, 09:52
Hi!,

Graag jullie mening over mijn nieuwe website, die op het punt staat om live te gaan. Ik moet nog een aantal puntjes oplossen, waaronder;

- linkjes naar algemene voorwaarden werkend maken
- muziek/sound toevoegen
- teksten nalopen/controleren
- portfolio verder vullen
- eventueel bugs oplossen

Ik hoor graag jullie mening! Je kunt de site bekijken via http://www.kdesign-online.nl/v2007/

Thanks!

Lorrens
%Europe/Berlin %374 %2007, 09:59
Vind hem niet heel sterk, hij lijkt ook heel erg op een oudere versie van www.freaka.nl (precies dezelfde kleuren, zelfde achtergrond, maar minder mooie effecten..)

Vind sommige dingen nogal 'sloppy' overkomen, zoals de footer tekst die nogal blurry is... en vind het normale lettertype gewoon niet mooi!
Ook de header zou je zo cool kunnen animeren, maar in plaats daarvan komt hij gewoon binnen gevlogen. Ook de ornamenten aan de zijkanten hadden mooier geanimeerd kunnen worden.
Sorry, ik ben er geen fan van..

Down
%Europe/Berlin %382 %2007, 10:10
Lettertype ben ik ook niet wild van..
Verder dacht ik bij klanten bij home met de rollovers dat je erop kon klikken om te kijken wat je dan gemaakt had, maar hiervoor moet je dus gewoon in de portfolio zijn.. haal gewoon die rollover weg!
Idd header kan ook mooier..
Maar toch.. het is een goed begin!

mknol
%Europe/Berlin %424 %2007, 11:10
Style is erg goed en leent zich voor meer animatie. Ik heb wat toevoegingen.

Je copyright statement komt te erg naar voren en klopt niet helemaal. De tekst onderin mag trouwens wel wat scherper (bitmap-rendering), moest 2x met mn ogen knipperen. Het copyright teken betekend al 'copyright', dus hoeft er niet extra achter geplakt te worden. Daarna hoor je datum te plaatsen. Hoezo "2003-2007"? 2003 is al geweest, en aangezien tijdreizen niet mogelijk is, zal niemand meer iets kopieren.. :P Daarna plaats je in het engels 'the nederlands', waarom? Alles is nederlands.

Bij het contact formulier gebruik je emailadres, wat moet zijn e-mailadres (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=email).

Het is een goed begin, ik vind het erg goed verders!

AKNL
%Europe/Berlin %424 %2007, 11:11
zo ieder z'n smaak natuurlijk :) Moet wel toegeven dat ik met het in mekaar zetten wat slordiger ben geweest dan gepland, maargoed tis inderdaad een begin en volgens mij stukken beter dan mn huidige website :P Bedankt iig voor jullie opbouwende en eerlijke kritiek. Meer mensen?

AKNL
%Europe/Berlin %431 %2007, 11:20
Style is erg goed en leent zich voor meer animatie. Ik heb wat toevoegingen.

Je copyright statement komt te erg naar voren en klopt niet helemaal. De tekst onderin mag trouwens wel wat scherper (bitmap-rendering), moest 2x met mn ogen knipperen. Het copyright teken betekend al 'copyright', dus hoeft er niet extra achter geplakt te worden. Daarna hoor je datum te plaatsen. Hoezo "2003-2007"? 2003 is al geweest, en aangezien tijdreizen niet mogelijk is, zal niemand meer iets kopieren.. :P Daarna plaats je in het engels 'the nederlands', waarom? Alles is nederlands.

Bij het contact formulier gebruik je emailadres, wat moet zijn e-mailadres (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=email).

Het is een goed begin, ik vind het erg goed verders!

Thanks! Ben ook zeker van plan om meer te animeren! Maargoed eerst de basis af maken maar :P Anders blijf ik bezig met aanpassingen.

leroysnippe
%Europe/Berlin %627 %2007, 16:03
Ik mis de geluidjes, maar dit had je zelf ook al anagegeven. Verder vind ik je portofolio maar lastig. Het is overzichtelijker en duidelijker waneer je gewoon voor thumpnails o.i.d. gaat.

-Rutger-
%Europe/Berlin %649 %2007, 16:34
Ik mis ook geluid, de indeling is wel mooi(inspiratie van motiongraphiks? ;))
Ook zou een Rollover op de buttons wel mooi zijn.