Volledige versie bekijken : Compositie met Flash
fifkikker
%Europe/Berlin %967 %2007, 00:12
Hallo zeg! Dat is een tijd geleden, kennen jullie me nog!? BorrelWORST, FlashGirl, GAAF en al die andere 'ouwe rotte', *zwaai*zwaai* :) ... het is jullie enigste echtste oude ZoneManager fifkikkerrrrrr.
Goed, fijn dus om weer eens terug te zijn. En waarom post ik dit dan niet in de KoffieLounge? Juistem, ik ben weer fijn aan het knutselen geslagen. Deze keer geen animatie maar een compositie. Het resultaat wil ik 20x30 op canvas printen. Het is misschien wat druk, maar als je na een hele tijd weer bezig bent dan heb je snel de neiging om all-out te gaan en ik moet eerlijk bekennen; ik ben nooit een minimalist geweest. Voor de mensen die op voorhand al gaan zeuren over de kleur roze: jammer joh. Verder zitten er veel dingen in die voor mij veelzeggend zijn maar voor jullie waarschijnlijk minder dus een hele rationalisatie is op aanvraag verkrijgbaar, maar aangezien ik vooral gewoon benieuwd ben wat je er in technische zin goed of fout aan vindt laat ik dat even achterwege.
En ohja voordat ik het vergeet; ik ben nog van de oude stempel dus ik doe alles in Flash. Al die new-age Photoshop rommel; ik heb er niets mee. Geen Photoshop-comments dus, voorderest, schiet me maar lek (niet te hard graag).
En dan natuurlijk: de link (http://www.fifkikker.com/flash/canvas3.html)
-Rutger-
%Europe/Berlin %379 %2007, 10:06
Gaaf fifkikker! Ik teken zelf ook het liefste met flash, gewoon lekker veel gebruik maken van de filters, heerlijk! :) Het ziet er erg mooi uit!
Mr. Black
%Europe/Berlin %392 %2007, 10:25
Zeker, het ziet er stoer uit. Mooi dat je bepaalde vormen (van die ridder) als een egaal vlak vaker terug laat komen, dat ziet er wel stoer uit.
Maar waarom Flash? Als je gewoon Photoshop gebruikt kan je toch VEEEL meer?
Ziet er wel tof uit, hoor :D
-Rutger-
%Europe/Berlin %399 %2007, 10:35
Maar waarom Flash? Als je gewoon Photoshop gebruikt kan je toch VEEEL meer?
Vind ik niet, flash heeft ook oneindig veel mogelijkheden.
Flashgirl
%Europe/Berlin %399 %2007, 10:35
Wooohooo! Eric is back in tha house 8D ! Hoe is het met jou! Waar is je sig!
Tof plaatje. Ik vind het juist super leuk dat je de uitdaging bent aangegaan om het met alléén Flash te doen. Op die manier dwing je jezelf om op zoek te gaan naar creatieve mogelijkheden. Wat mij betreft ben je daarin geslaagd :) . Er kan zoveel meer met Flash dan de meeste mensen doen. Ga je deze plaat nog interactief maken of is je Flash avontuur hier gestrand :D ?
Het resultaat wil ik 20x30 op canvas printen.
Maak je daar nog een fotootje van, als die klaar is? Ik ben wel benieuwd hoe dat wordt.
VAW
%Europe/Berlin %404 %2007, 10:42
Fif! Da's lang geleden man :D
Waar is je vette sig nu naar toe? Die was echt te cool :P (toch zo met die 4 aparte swfjes he?)
(op het oude forum was ik wimpietjuh... misschien zegt je dat meer dan VAW:p)
fifkikker
%Europe/Berlin %874 %2007, 21:58
Ha Flashgirl, het gaat heel goed. En wimpietjuh :) Leuk te zien dat je hier nog steeds rondstruint. Ja die sig zal ik weer eens in ere herstellen, lekker vintage ;)
Ik heb nog steeds wel het gevoel dattie nog niet af is. Het lijkt me dat er nog iets aan de rechterkant in het midden moet komen... wat zeggen jullie? Ik heb CS3 nog niet geprobeerd, geeft me dat extra mogelijkheden om een vet effect te maken?
Wat betreft het animeren, ik heb begrepen dat een animatie niet heel goed tot z'n recht komt op canvas ;) En ik denk ook niet dat het mogelijk is. Het is één wirwar van gradients, met een overdaad aan soften-edges en lage alpha-waarden om overlapping te krijgen... als je dat laat bewegen trekt een computer dat slecht me dunkt (m'n 2.3Ghz, 512mb Ram is al meerdere malen gestikt toen ik weer eens een soften-edge wilde doen). Animeren lijkt me dus een slecht idee.
Gegroet.
-Rutger-
%Europe/Berlin %880 %2007, 22:07
met een overdaad aan soften-edges.
Daar heb ik vaker over gehoord, ik heb het niet kunnen vinden in F8 en in FCS3... Allebij proffesional...
En nu weer on topic: Ja er mag inderdaad nog wel wat meer in :) Maar ook niet weer teveel.
ninetynine
%Europe/Berlin %898 %2007, 22:33
Ha Flashgirl, het gaat heel goed. En wimpietjuh :) Leuk te zien dat je hier nog steeds rondstruint. Ja die sig zal ik weer eens in ere herstellen, lekker vintage ;)
Ik heb nog steeds wel het gevoel dattie nog niet af is. Het lijkt me dat er nog iets aan de rechterkant in het midden moet komen... wat zeggen jullie? Ik heb CS3 nog niet geprobeerd, geeft me dat extra mogelijkheden om een vet effect te maken?
Wat betreft het animeren, ik heb begrepen dat een animatie niet heel goed tot z'n recht komt op canvas ;) En ik denk ook niet dat het mogelijk is. Het is één wirwar van gradients, met een overdaad aan soften-edges en lage alpha-waarden om overlapping te krijgen... als je dat laat bewegen trekt een computer dat slecht me dunkt (m'n 2.3Ghz, 512mb Ram is al meerdere malen gestikt toen ik weer eens een soften-edge wilde doen). Animeren lijkt me dus een slecht idee.
Gegroet.
Hahah, man leuk om je terug tegen te komen 8D , mij ken je waarschijnlijk niet meer, want ik
was toen nog een jong member ;)
Je sig herinner ik me ook nog (nu, als je hem plaatst kan het vage beeld weer helder komen :D)
Anyway leuke compositie ! (en is idd wat zwaar, als ik aan het inzoomen was ondervonden...)
(Kan je me ook eens zeggen waar je laat printen en hoeveel het daar kost ? 8~ Lijkt me leuk idee namelijk)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.