Volledige versie bekijken : fullscreen swf popup
kinkstar
%Europe/Berlin %621 %2007, 15:54
hey iedereen ik heb een klein vraagje, ik zoek naar een manier om iets fullscreen te openen... maar niet zomaar in een browser dat is geen probleem maar hoe doen ze dat bij die internet tv streams dat als je op fullscreen knopje drukt dat het dan fullscreen wordt?
edit: je ziet het ook wel eens op site als je op een plaatje klikt dat er dan iets fullscreen geopend word
Heedless
%Europe/Berlin %692 %2007, 17:36
Dit zie ik in de bron van youTube
function openFull()
{
var fs = window.open( "/watch_fullscreen?video_id=MEvoy_owET8&l=921&t=OEgsToPDskK9QPlT6no0eF8fKPqRJg7w&soff=1&sk=ooJe7Wdqg24UWctQQIu9agU&tk=i7oNlnkKwiUjbgbB47GEWaMgra7SLg2bt5IxEVlicqlfU0A RGQbczQ==&fs=1&title=" + "As One. - San Francisco 2007 YouTube Gathering" ,
"FullScreenVideo", "toolbar=no,width=" + screen.availWidth + ",height=" + screen.availHeight
+ ",status=no,resizable=yes,fullscreen=yes,scrollbars =no");
fs.focus();
}
}
Zoek anders even een beetje in hun bron. Moet wel te vinden zijn.
edit;
ik zag nog even te kijken, met die functie open je wel een groot scherm, maa rniet zonder de bovenste rand enzo... wat wel gebeurd bij youtube.
Weet iemand hoe dat kan? Ik heb geen flauw idee hoe je zoiets overal overheen zou kunnen leggen...
kinkstar
%Europe/Berlin %713 %2007, 18:07
dat is precies wat ik ook niet snap
TheDutch
%Europe/Berlin %739 %2007, 18:44
Vanaf Flash Player 9 (AS 2 en AS 3) kan je de SWF d.m.v. manuele input fullscreen laten worden zoals bij bijvoorbeeld YouTube. Hier staat uitgelegd hoe dat moet: http://www.adobe.com/devnet/flashplayer/articles/full_screen_mode.html :).
kinkstar
%Europe/Berlin %414 %2007, 10:57
grmbl jammer! je kan geen keystrokes opvangen in fullscreen! GRRRRR zonde! dat zou echt te dik zijn... dat zou flash games een ander level in brengen! maarjah hopelijk in nieuwere versies is het opgelost... tot die tijd... fullscreen in browser :(
TheDutch
%Europe/Berlin %483 %2007, 12:36
Inderdaad, wat slecht zeg! Helaas :).
Le Marquis
%Europe/Berlin %021 %2007, 01:30
Ik heb mij lopen stoeien met de tutorial maar krijg er niets uit.
Code in de flash moet okee zijn, even wat aanpassen in de html,
maar hij doet niets?
Heeft iemand alsje' een voorbeeld klaar die werkt?
Wellicht dat hij die wilt delen???
Dennis van Lith
Thierry
%Europe/Berlin %028 %2007, 01:40
Hier heb je een voorbeeld. :D
Le Marquis
%Europe/Berlin %442 %2007, 11:36
Te gek gozer, bedankt. Nu zie ik ook meteen wat ik fout deed...
Dennis van Lith
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.