PDA

Volledige versie bekijken : Portfolio check

aceHigh
%Europe/Berlin %637 %2007, 16:18
Het heeft een tijdje geduurt maar hij is eindelijk online: Mijn nieuwe portfolio site :)
Vanaf nu wil ik me vooral gaan bezig houden met flash design en daarom ook besloten om mijn eigen site volledig in flash te doen. Er staat nog niet veel werk op, maar daar komt snel verandering in. Sowieso wil ik er niet te veel projecten op zetten.

klik hier (http://www.hendriklammers.com/)

Alle comments en kritiek is welkom...

Nidd
%Europe/Berlin %641 %2007, 16:23
Netjes! :)

Hele strakke website... Mooie, passende achtergrondloop (jammer dat het 'loopen' niet helemaal lekker gaat).

Goed gedaan, kan niet anders zeggen. |)

Niels.

-Rutger-
%Europe/Berlin %641 %2007, 16:24
Het liedje doet me denken aan kerstmis :P
Over de site: Prachtig photoshop(?) werk! Werkt allemaal zoals het hoort :)
Alleen valt je scrollbar in het begin niet zo op.

score: 8/10

ath92
%Europe/Berlin %681 %2007, 17:20
Very nice! erg goed afgewerkt in mijn ogen! showcase?:)

Ruben!
%Europe/Berlin %684 %2007, 17:25
Ik vind em goed gelukt:) Puntje van kritiek is alleen nog dat je wel bij de site zelf met de scrollbar naar beneden kan scrollen, maar niet als je op info klikt en je muis boven het scrollbare gedeelte houdt;)

Showcasewaardig:)

Devon
%Europe/Berlin %716 %2007, 18:11
Wauw,
dat was mijn eerste indruk.. ik vindt hem echt mooi. mooie style!
alles der op wat der op moet, mooi rustig achtergrond muziekje, goeie kleuren combo
ik vindt het een topper ;)

dreamlabs
%Europe/Berlin %719 %2007, 18:16
Hey cool erg netjes, dat loopje is wel cool maar sluit idd niet mooi aan.

Vind je logo / header animatie erg vet, hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten om dat te masken of heb je daar een truukje voor???

Erg cool!

brrr
%Europe/Berlin %756 %2007, 19:08
vreselijk af!
erg netjes.
t'doet me ergens denken aan tim burton, combi van de muziek en de nogal doods aandoende bloemen vermoed ik (loopje moet idd weggewerkt worden, ook zou ik bij de aan en uitknop een korte fade steken, past meer bij de ease van je site).

1 puntje van kritiek: voor mijn gevoel is er links en rechts iets te veel plaats. wanneer ik m'n venster wat smaller schuif voelt het al veel aangenamer (vooral je header komt dan veel mooier uit, wat ie wel verdient).

mooi werk, veel succes met de verdere aanvulling van je portfolio.
groeten
bj

aceHigh
%Europe/Berlin %785 %2007, 19:51
Bedankt voor de feedback!

De loop van het geluid kan idd beter, zal er naar kijken. Iemand toevallig enig idee welk redelijk simpel programma (osx) ik daar het beste voor kan gebruiken? Als ik ergens niet goed in ben is het wel audio editing :)
Geluid laten faden bij indrukken van aan/uit knop is ook een goed idee. Thnx!

Nauzer
%Europe/Berlin %796 %2007, 20:06
Gewoon strak! :D

meer kan ik er niet over zeggen, enige nadeel is dat de kleine scrollbalk niet met het muiswieltje werkt ...

ik vind het qua stijl veel weg hebben van het stijltje van http://www.fubon.co.uk/
maar dan simpeler en strak, zoals een portfolio hoort te zijn volgens mij :)
en naar mijn mening mag je dat als een zeer groot compliment opvatten! :D

nice work!

Energizer
%Europe/Berlin %801 %2007, 20:14
Wauwie, hele vette stijl, om over de effecten nog maar te zwijgen...
Navigeren gaat heerlijk! Lekker basic, maar niet té. Echt te cool!
Totally showcasewaardig!

morreke
%Europe/Berlin %821 %2007, 20:43
heel goed. Het enige wat me tegenhoudt om TOPSITE te zeggen is eigenlijk content. Nuja, das mierenneuken, want meer hoeft er eigenlijk niet op te staan. Maar zo een mooie site zie ik graag tot boven toe gevuld :)

showcasewaardig, dat wel ! mooie transitions en overall feel en kleuren zijn prima.

dehommel14
%Europe/Berlin %411 %2007, 10:52
Heel mooi. Alleen ik vindt ik het jammer dat er niet veel kleuren inzitten (is meer mijn stijl) Header is echt gaaf.

Wout3r
%Europe/Berlin %815 %2007, 20:34
Super gaaf!

sibrano
%Europe/Berlin %947 %2007, 23:44
Inderdaad erg mooi en strak gedaan! goed kleurgebruik en smaakvolle graphics.

hoewel,
kritiekpuntjes:

-waarom niet alles showcasen op de eerste 2 rechthoeken, ik denk dat je site erg lang word als je meer werk moet laten zien.
-iets meer animatie na de intro zou de boel wat levendiger/organischer maken(misschien de bloemetjes af en toe wat blaadjes laten verliezen?).
-de lettertype in het logo vind ik persoonlijk iets te plain overkomen.

Heedless
%Europe/Berlin %660 %2007, 16:51
Erg netjes!
Vind alleen de header + muziek iets te Harry Potterig. Maar kan ook een kwestie van smaak zijn :p

In elk geval mooi soepel allemaal! Top!

aceHigh
%Europe/Berlin %829 %2007, 20:53
Bedankt allemaal!
De achtergrond muziek werkt nu als het goed is beter. Ik heb ook volume fade aan de muteknop toegevoegd.

@Heedless: Ik probeerde een fantasy sfeer neer te zetten en dat is wel gelukt denk als jij het Harry Potterig noemt :)

flor!s
%Europe/Berlin %568 %2007, 14:39
Heel styl, strak, details. Misschien een iets te eentonig kleurgebruik, maar dat zal persoonlijke smaak zijn.

Joga
%Europe/Berlin %689 %2007, 17:33
Prachtig, mag ik vragen waar je de muziek vandaan haalt?

b-here
%Europe/Berlin %718 %2007, 18:14
mooi! leuke details! Welke film komt dit nr? Komt me ergens bekend van voor! Erg cool, sprookjesachtig! Heel fijn stijltje heb je gebruikt! Zal later nog evern je werk bekijken!

Thumbs up!

aceHigh
%Europe/Berlin %836 %2007, 21:05
Thnx!
Muziek komt van http://www.melodyloops.com/

Joga
%Europe/Berlin %876 %2007, 22:01
Bedankt!

EDIT: zijn er ook gratis? :)

Ganndlas
%Europe/Berlin %807 %2007, 20:22
Mooi werk, alleen twee puntjes:

- De scrollbalk heeft wel iets, maar is naar mijn mening iets té simpel. Zet er een leuk knopje boven zodat het niet alleen een bewegend blok is :)

- "Hendrik Lammers
New Media Designer" heeft nu een geheel grijze achtergrond, en ik vind dat eigenlijk zonde van je kopfoto. Zou je het er niet in kunnen verwerken?

EDIT:
EDIT: zijn er ook gratis? :)Als je op die site kijkt zie je genoeg :)

Flashingback
%Europe/Berlin %809 %2007, 20:25
Ik vind maar 1 ding spijtig aan deze site en dat is dat ie nog niet in de showcase staat. Goed werk !

Ganndlas
%Europe/Berlin %829 %2007, 20:54
Ik vind maar 1 ding spijtig aan deze site en dat is dat ie nog niet in de showcase staat. Goed werk !Hij staat er hoor! En terecht.

ldemortier
%Europe/Berlin %448 %2007, 11:45
Zzzeeer sjiek gedaan
Toevallig ook wel mijn stijl moet ik zeggen, de barok-stijl in een nieuw hedendaags kleedje
egt goed gedaan en zeer sfeervol :)

doe zo voort man!

grz

JeffreyCHR
%Europe/Berlin %477 %2007, 12:27
Ik wil dat ook kunnen :')
Prachtig!

vector monkey
%Europe/Berlin %729 %2007, 18:30
Vet hoor.
Mooie animatie bovenin.
Lekker stijltje.

1 flink kritiek punt:
- Je heb eigenlijk maar 1 groot scherm ontworpen die omhoog en omlaag scrollt, niet echt dynamisch. Om die reden vind ik het niet showcase waardig. gelukkig ben ik geen moderator ;)

paar kleine dingen:
- op de foto klikken om bij de site te komen?
- scrollwheel actief maken?
- Ik zou de foto altijd oplichten ipv alleen bij rollover.

gr
Joris

NieLz
%Europe/Berlin %750 %2007, 19:01
Vette site! Stijl doet me een beetje denken aan templates van Vampire -> http://www.templatehelp.com/preset/pr_preview.php?i=9211&pr_code=701y11Rc108VgkwSaarb1Qp4Mk93Ad

Ik ben nu zelf bezig met een site te maken in zo'n stijl, hopelijk is hij snel klaar

keep up the good work!

BVG
%Europe/Berlin %967 %2007, 00:13
Zeer netejs, de knopjes van o.a. kinderopvang myrna zijn zeker met after effects gedaan ..?

Elendill2003
%Europe/Berlin %791 %2007, 20:00
Ik reageer niet vaak op dit forum, maar hiervan moet ik toch echt zeggen dat het er erg mooi uitziet.

Vette site, geeft veel inspiratie :)

heyman
%Europe/Berlin %473 %2007, 12:22
AceHigh, vind de animatie bovenaan je site erg goed gegaan!
Zelf kan krijg ik het in AfterEffects wel voorelkaar om zon animatie te maken omdat je daar met 'animated masks' kan werken... Maar hoe pak je zoiets precies aan in Flash?
Met een mask die je shapetweend ofzo? Ben benieuwd naar je antwoord!
Groeten Heyman

aceHigh
%Europe/Berlin %482 %2007, 12:35
Bedankt nog voor de laatste paar comments!

@heyman: Dat is ook in AE gemaakt en als flash video geexporteerd.

heyman
%Europe/Berlin %485 %2007, 12:39
aha, dan ga ik daar is mee experimenteren! Badankt voor je antwoord.

dchdesign
%Europe/Berlin %114 %2007, 03:44
Kort en krachtig, wat een juweeltje.

rubenNL
%Europe/Berlin %542 %2007, 14:01
ey gave site. alleen dat scrollen doet een beetje raar

We@sele2
%Europe/Berlin %567 %2007, 14:37
Hallo,

IK VIND HET EEN TE GEKKE SITE!!! :D :D heel erg strak en vet gephotoshopped. :D ;)
Ik vind vooral die animatie met dat schild heel vet!!! Hoe maak je zoiets..?? dat wil ik graag weten

Misschien via private message?

HEEL Vet!

Wessel

Stuf
%Europe/Berlin %716 %2007, 18:11
mooi hoor..

Zeer strak afgewerkt..

Energy Design
%Europe/Berlin %746 %2007, 18:54
AceHigh, vind de animatie bovenaan je site erg goed gegaan!
Zelf kan krijg ik het in AfterEffects wel voorelkaar om zon animatie te maken omdat je daar met 'animated masks' kan werken... Maar hoe pak je zoiets precies aan in Flash?
Met een mask die je shapetweend ofzo? Ben benieuwd naar je antwoord!
Groeten Heyman

Je kan ook een mask zelf per frame animeren... je tekent telkens bij ieder frampje een beetje meer bij... Ik werk zelf niet met AE maar hiermee is het ongetwijfeld een stuk makkelijker om te doen!:)

Verder erg strakke site, mooi en strak design!
Inderdaad ben ik het eens met het scrollwheel probleem, dat is best naar inderdaad vind ik om met de browser scrollbar te scrollen ipv me scrollwheeltje :)

verder erg tof!

Ben het trouwens ook niet eens met de opmerking over de oplichtende plaatjes. ik vind highlights bij rollovers erg duidelijk en staat heel erg vaak erg mooi(ook bij jou dus)... lekker zo laten zou ik zeggen dus, alleen dat scrollwheeltje zou je evt. naar kunnen kijken;)

vollunta
%Europe/Berlin %797 %2007, 20:08
wauw, die site komt dus van jou af acehigh, echt prachtig !
Helemaal perfect gewoon !

Je site staat in m'n mapje "maasterlijke sites" samen met :D:D
http://www.2advanced.com
http://www.tokyoplastic.com
http://www.neostream.com/
http://www.hendriklammers.com/

Eeyz
%Europe/Berlin %851 %2007, 21:26
Woow... Dat is echt een bagger vette site!:D
Ja echt mooi! Terecht dat hij hier in de ShowCase staat!
Echt mooi!;)

Flashjer
%Europe/Berlin %047 %2007, 02:08
1 woord, wow!

Bartj3
%Europe/Berlin %526 %2007, 12:38
ziet er mooi strak uit, je had alleen wel misschien iets meer ruimte mogen gebruiken?

en hoorde dat je audio al wel bijgewerkt hebt, maar als je nog steeds wat zoekt, audacity is een vrij eenvoudig klein programmatje waarmee je heel snel audio kan bewerken.

AKNL
%Europe/Berlin %002 %2007, 00:04
Nice work, sfeer is geweldig en muziekje rockt! Ziet er erg goed uit!

Ruben!
%Europe/Berlin %017 %2007, 00:25
zou natuurlijk leuk zijn als je 'm ook regelmatig update;)

vaagstyler
%Europe/Berlin %698 %2008, 17:45
Ziet er leuk uit maar hoe kom ik op de site zelf ?

michelsteege
%Europe/Berlin %729 %2008, 18:30
30-05-2007...

lijkt alsof die met een nieuwe bezig is he ;)

Sushi
%Europe/Berlin %482 %2008, 12:34
ja ik wilde ook al kijke maar kwam ook niet verder dan dat bewegende vierkantje met contact :P ben benieuwd