PDA

Volledige versie bekijken : Stick Death

ubdead88
%Europe/Berlin %889 %2007, 22:21
Beste Flashers (ha-ha [:o)] ),

Ik ben sinds kort begonnen met flash omdat ik een leuk filmpje zag op youtube (Dha Cliff geloof ik), maar ik heb een paar dingen nog niet onder de knie: wat valt jullie allemaal op in dit filmpje:
http://i211.photobucket.com/albums/bb108/ubdead88/stickdeath_2.swf

- Ik vind mijn mannetjes nogal springen in plaats van rennen .. tips :) ?
- Aan het verhaal valt natuurlijk nogal wat aan te merken, het is ook meer een soort knutselen van mij om te kijken hoe alles ging en moest.

Energizer
%Europe/Berlin %927 %2007, 23:16
Whaha, allereerst moet ik even kwijt dat ik hem beheurlijk droog vond, daar hou ik wel van. Verder had ik me kwalitatief op ergere dingen voorbereid. Als dit je eerste filmpje is ben je lekker bezig. Dat het mannetje meer springt dan rent vind ik eigenlijk wel cool :)

Ik ga nu geen diepgaand commentaar leveren op de kwaliteit, ik zou zeggen ga er gewoon lekker mee verder, je bent op de goede weg. Misschien wel beter als je je swf'je voortaan in een (x)html paginaatje zet om ongewenste resultaten te voorkomen. Je ziet soms bijv. dingen die in flash net buiten je stage staan, die je waarschijnlijk niet op die manier wil laten zien...

Al met al funnie filmpie :)

-Rutger-
%Europe/Berlin %488 %2007, 12:43
Haha, ben ik ook mee begonnen, voor een eerste wel leuk :) Maar hier is de testcase niet voor....

ubdead88
%Europe/Berlin %533 %2007, 13:48
Haha, ben ik ook mee begonnen, voor een eerste wel leuk :) Maar hier is de testcase niet voor....

Oh pardon! Nou ik denk dat jullie gelijk hebben, ik ga er gewoon mee door en klooi maar wat aan, ik merk dat het steeds beter (en vooral sneller :X !) gaat.

leroysnippe
%Europe/Berlin %575 %2007, 14:49
Is de testcase hier niet voor? Hij vraagt toch om opmerkingen, tips, verbeterpuntjes etc. ?

Ik wou wel even kwijt dat ik de uitleg-fuctie erg tof vond! "pew-pew". :)

Ook raad ik je aan met iets anders dan oorlog/vechten te komen, aangezien bijna elk internetfilpmje deze onderwerpen als spil neemt. Op deze manier zul je er dus nooit uitspringen.

ath92
%Europe/Berlin %598 %2007, 15:21
De testcase is hier zeker wel voor bedoeld hoor. Hij heeft er duidelijk wel wat tijd in gestoken en vraagt om een mening dus dan is de testcase hier zeer geschikt voor. Verder vind ik het filmpje droog! ik moest erg lachen om het idee (van die mortier die niet afgaat enzo). Verder vind ik id het filmpje kwalitatief beter dan ik had verwacht! Kijk maar eens naar het gemiddelde 'eerste filmpje' hier op FF. Die zijn echt van veele lager niveau dan dceze! Verder idd over iets anders dan oorlog beginnen, maar dat lukt wel denk ik.

Goed begin!:)

ubdead88
%Europe/Berlin %815 %2007, 20:33
Nog een laatste verzoek: waar kan men goed SWF's uploaden? Ik was al blij dat Photobucket SWF accepteerde, maar helaas gaan die fullscreen als je er naar linkt. :#

Bij voorbaat dank!

edit: door weer eens eerst te vragen en dan te zoeken, weet ik nu dat ik via mijn ISP waarschijnlijk deze het beste kan hosten!

-Rutger-
%Europe/Berlin %821 %2007, 20:42
Of je export hem als html 8~