Volledige versie bekijken : Bekendmaking finalisten Game Contest uitgesteld
Team FlashFocus
%Europe/Berlin %942 %2007, 23:36
De bekendmaking van de finalisten in de 3 Circles Media Contest wordt tot onze spijt enkele dagen uitgesteld.
De bekendmaking van de finalisten in de 3 Circles Media Contest wordt tot onze spijt enkele dagen uitgesteld. Eén van de redenen hiervoor is dat een groot aantal van de inzendingen niet geheel voldoet aan de wedstrijdvoorwaarden. In veel van deze inzendingen is duidelijk erg veel werk gestoken dus hebben we besloten om een aantal van deze mensen alsnog een kans te geven om hun inzending aan te vullen met de verplichte bestanden, of om de ingeleverde bestanden de juiste formaten te geven. Deze mensen kunnen een e-mail van het team verwachten. Als je geen e-mail krijgt én je inzending staat al tussen de games op de inzendingenpagina (http://www.flashfocus.nl/index.php?page=competitions&c=3_circles_media_game_competition#h_inzendingen), hoef je niets te doen en is jouw inzending volledig in orde.
We zullen deze mensen wel aan een tijdslimiet van enkele dagen binden om van hun kans gebruik te kunnen maken, anders moeten we misschien te lang wachten. We zullen de finalisten bekendmaken als alle inzendingen kloppen. Wij doen ons uiterste best om dit te doen voor vrijdagavond 1 juni aanstaande.
Tot die tijd kunnen jullie elkaars games natuurlijk blijven spelen op de competitiepagina (http://www.flashfocus.nl/index.php?page=competitions&c=3_circles_media_game_competition#h_inzendingen)!
fleasy
%Europe/Berlin %973 %2007, 00:21
Jammer, maar begrijpelijk.
Ruben!
%Europe/Berlin %266 %2007, 07:23
hoe zit het eigenlijk met de inzendingen die hier niet speciaal voor gemaakt zijn? worden die gewoon uitgesloten van prijzen? of hebben die ook een mailtje gekrgen?
Mijn game was in ieder geval in orde:)
mknol
%Europe/Berlin %341 %2007, 09:11
yes, geen mail ontvangen!
Erwinzzz
%Europe/Berlin %361 %2007, 09:40
Ondanks de dingen die eerst niet goed werden weergegeven of niet zouden kloppen, staat onze inzending er ook tussen, en word goed weergegeven!
Ik kan niet genoeg benadrukken dat we hier enorm blij mee zijn! Ik & Nidd willen dan ook het team, speciaal ThaNarie bedanken dat jullie zo geweldig zijn geweest een oplossing te zoeken!
Eeyz
%Europe/Berlin %618 %2007, 15:50
Dat is jammer!:S
Ik was er nogal benieuwd naar...
Het word steets spannender!:)
M0L
%Europe/Berlin %653 %2007, 16:40
Hoe langer we wachten hoe beter de beoordeling wordt!!!
En de 'gamemakers' hebben ook uitstel gehad, dus dit is begrijpelijk!
Tha Narie
%Europe/Berlin %668 %2007, 17:03
Ik kan niet genoeg benadrukken dat we hier enorm blij mee zijn! Ik & Nidd willen dan ook het team, speciaal ThaNarie bedanken dat jullie zo geweldig zijn geweest een oplossing te zoeken!
Bedankjes kunnen naar '36.75.54.348' (ik ben omkoopbaar) :P [}:|]
Erwinzzz
%Europe/Berlin %676 %2007, 17:14
Oei, Ik ruik hier toch geen corruptie? ;) Ik wil natuurlijk wel dat de beste wint :P
Maar zijn er nog game's niet goedgekeurd, of mensen die nog iets moeten aanpassen. Want zo te zien staan alle games tot nu toe op de inzendingenpagina...
S_A_H
%Europe/Berlin %680 %2007, 17:19
geen mailtje ontvangen :) ik had geen word bestandje bijgeleverd maakt dit uit? ik zag dat namelijk later pas..
ohja hoezo is het erg dat de game niet speciaal voor deze wedstrijd is gemaakt? las ik nl in het begin van deze topic....
Dauntless
%Europe/Berlin %711 %2007, 18:04
De swf's zijn meestal wel juist (enkel bv een foute grootte), maar er ontbreken bepaalde bestanden (helpteksten, thumbnails, etc) van sommige inzendingen. Die moeten we dus eerst hebben :).
matzo
%Europe/Berlin %721 %2007, 18:19
Haha ik dacht tot ik 348 zag staan dat je je ipadres had gepost:D.
Corruptie op Flashfocus.nl! [}:|] :D
mknol
%Europe/Berlin %847 %2007, 21:20
Ok, check. Hoe hoog sta ik nu?
TheDutch
%Europe/Berlin %255 %2007, 07:07
geen mailtje ontvangen :) ik had geen word bestandje bijgeleverd maakt dit uit? ik zag dat namelijk later pas..
Ik zou zeggen stuur hem alsnog ;).
ohja hoezo is het erg dat de game niet speciaal voor deze wedstrijd is gemaakt? las ik nl in het begin van deze topic....
Omdat anders een persoon die reeds veel games heeft gemaakt er één van de plank kan plukken en die gebruiken zonder er ook maar enige moeite voor te doen. Meestal zijn personen die reeds veel games gemaakt hebben er ook nog goed in wat dan dubbel in het nadeel werkt voor de andere participanten :).
S_A_H
%Europe/Berlin %921 %2007, 23:06
ik snap maar denk niet dat die personen er nu tussen zitten... als ik alles zo lees.. zitten trouwens mooie tussen :D ik zou ff mijn concept erbij sturen (Y)
Dauntless
%Europe/Berlin %932 %2007, 23:22
Alle inzendingen zitten er wel tussen hoor. De swf's waren bijna altijd in orde (enkel bv te grote filesize of verkeerde afmetingen, maar dat houdt ons niet tegen om ze al te laten zien natuurlijk)
Energy Design
%Europe/Berlin %682 %2007, 17:23
En is er al nieuws? worden de 10 finalisten vandaag bekend gemaakt? En is er dan misschien ok een tijd bekend of als het niet vandaag is, wanneer wel?
Ik ben heel erg nieuwsgierig het is behoorlijk spannend:p
Flashgirl
%Europe/Berlin %686 %2007, 17:29
Het is nog niet zeker of het gaat lukken, we hebben nog niet alles binnen en we hebben ook de juryleden nodig dus die moeten ook paraat staan :) . Excuses.
-Rutger-
%Europe/Berlin %697 %2007, 17:43
Ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen! Ik persoonlijk hoop pierre's cuisine of honolulu hazard.
Olorin
%Europe/Berlin %882 %2007, 22:10
Ik ben ook wel erg benieuwd, en ik zou toch denken dat iedereen ruim de tijd heeft gehad om aanpassingen te maken en die op te sturen.
Olorin
-Rutger-
%Europe/Berlin %893 %2007, 22:26
Jouw game vond ik ook te gek trouwens Olorin, jammer dat je er niet meer tijd in kon steken :)
RITS
%Europe/Berlin %898 %2007, 22:34
hmmm, ik heb niks ingestuurd (ff voor jezelf houden) maar als ik genoeg overmaak kan ik wel winnen toch Arjan????? :D
PS, deze PM niet doorsturen of laten lezen aan flashgirl hoor, die is veels te eerlijk :p :p
Peace !
Nidd
%Europe/Berlin %726 %2007, 18:26
Ah, vandaar dat de bekendmaking is uitgesteld! :P De acceptgiro van Rits is gewoon nog niet binnen! |)
Niels.
Wuutje
%Europe/Berlin %756 %2007, 19:09
waneer word het nu bekend gemaakt dan?
S_A_H
%Europe/Berlin %777 %2007, 19:39
morgen toch??
RITS
%Europe/Berlin %780 %2007, 19:44
Ah, vandaar dat de bekendmaking is uitgesteld! :P De acceptgiro van Rits is gewoon nog niet binnen! |)
Niels.
Kan niet! heb net gecheckt en het is zelfs al afgeschreven!
Volgens mij is zelfs de BTW al binnen bij de belastingdienst volgens mijn vrouw :P
Peace
Nidd
%Europe/Berlin %786 %2007, 19:52
Dan zal de uitslag binnenkort wel komen... ;)
Niels.
Wuutje
%Europe/Berlin %809 %2007, 20:25
oke, nice.
zijn dat dan de 10 finalisten of gelijk ook alle winnaars enzo erbij?
FantasTies
%Europe/Berlin %571 %2007, 14:42
Is er al iets meer bekend over wanneer de bekendmaking van de finalisten/winaars plaatsvind?
Ik begin nou toch wel ongeduldig te worden :P
Wuutje
%Europe/Berlin %668 %2007, 17:02
Ik vind het eigenlijk niet goed dat de uitslag zolang opzich laat wachten, een week uitstellen oke, maar dit duurt wel erg lang.
Beetje lullig voor iedereen die wel alles afhad en goed had gelezen.
mknol
%Europe/Berlin %681 %2007, 17:21
Ik vind het eigenlijk niet goed dat de uitslag zolang opzich laat wachten, een week uitstellen oke, maar dit duurt wel erg lang.
Beetje lullig voor iedereen die wel alles afhad en goed had gelezen.
P) Heb je het geld zo hard nodig? :P
Energy Design
%Europe/Berlin %691 %2007, 17:35
Wuutje doet niet mee dus denk niet dat ze op het geld uit is....
Ik geef haar dan ook geen ongelijk dat iedereen zolang moeten wachten...:)
Ik hoop maar dat de uislag snel komt:o
waarom word het eigenlijk uitgestelt? iedereen heeft toch ruim de tijd gehad alles aan te passen of is er een probleem met de jury ofzo?
moisarina
%Europe/Berlin %901 %2007, 22:38
Wuutje doet niet mee dus denk niet dat ze op het geld uit is....
Ik geef haar dan ook geen ongelijk dat iedereen zolang moeten wachten...:)
Ik hoop maar dat de uislag snel komt:o
waarom word het eigenlijk uitgestelt? iedereen heeft toch ruim de tijd gehad alles aan te passen of is er een probleem met de jury ofzo?
die zijn met elkaar en zichzelf aan het vechten
die vind ik beter..nee joh deze..ach helemaal niet die deze!
soort van split personality drbij en tjah dan word het een beetje moeilijk ;) :P
ben ook wel benieuwd zaten leuke dingen bij
Wuutje
%Europe/Berlin %940 %2007, 23:35
oke =) dan zal het vast wel snel komen. Ik zou het ook wel lastig vinden hoor.
maar ook als je op forums kijkt verschillen de meningen heel erg met elkaar. En met hun mening verschild die van mij weer en die van mijn vriend verschild ook weer met derest en ga zo maar door...
k zou gek worden :P
misschien gaan ze nog russisch roulette spelen, haha :P
Energy Design
%Europe/Berlin %339 %2007, 09:09
is er al iets meer bekend over de bekendmaking van de 10 finalisten?
TheDutch
%Europe/Berlin %341 %2007, 09:11
Wat ben jij ongeduldig zeg!
Wuutje
%Europe/Berlin %588 %2007, 15:07
hij is niet ongeduldig hij vraagt alleen waneer het komt, want het is nu al 1,5 week later en hij gaat binnenkort op vakantie.
Wuutje
%Europe/Berlin %588 %2007, 15:07
en op vakantie kan hij niet kijken.
TheDutch
%Europe/Berlin %590 %2007, 15:09
En jij bent?
Wuutje
%Europe/Berlin %592 %2007, 15:12
3x raden.
sorry van daarnet ik ben chagerijnig, niet door jou hoor =)
maar weet jij waneer ongeveer de uitslag bekend word?
TheDutch
%Europe/Berlin %594 %2007, 15:15
Ik zou het echt niet weten. Wellicht dat één van de beheerders jullie hierover kan inlichten wanneer je een PB stuurt :).
Wuutje
%Europe/Berlin %594 %2007, 15:16
een wat?
hmshit ik denk je bent een beheerer ofzo :p
Wuutje
%Europe/Berlin %596 %2007, 15:18
hoeveel beheerders zijn er eigenlijk?
TheDutch
%Europe/Berlin %596 %2007, 15:18
PB = Privé Bericht :).
Fijne vakantie!
Lijst van beheerders. (http://www.flashfocus.nl/forum/showgroups.php?)
josko
%Europe/Berlin %598 %2007, 15:21
-- offtopic
Wuutje, even de regels na kijken svp :)
Iets over "slow chat"?
en de zogenaamde "edit knop" is ook fijn.
http://www.flashfocus.nl/forum/images/buttons/edit.gif
succes ermee >: )
-- /offtopic
Lorrens
%Europe/Berlin %703 %2007, 17:53
Ik weet het, het duurt allemaal heel lang, en dat spijt ons. We zijn ook druk geweest met Adobe Live! en MultiMania, 2 festivals waar we ook onze aandacht op moesten richten, en dat icm privé redenen duurt het allemaal te lang, onze excuses.
Ik kan helaas niet zeggen wanneer wel, maar Energy Design, veel plezier op vakantie ;)
Energy Design
%Europe/Berlin %646 %2007, 16:31
Ja bedankt!
Ook bedankt voor je reactie! Nu is het ook een stuk duidelijker waarom het zo lang duurt :)
No problemo! We zullen vanzelf wel zien wanneer er meer bekent is :)
Haha jullie hebben me wel nieuwsgierig gemaakt nu hoor:p
Stom stom stom! Adobe live is net geweest of niet?
Ik was van plan daarheen te gaan helemaal vergeten!!
de 30ste en 31ste was het inderdaad :(
Dat is wel even balen...
Was het gaaf en heeft Flash Flocus er ook met een stand gestaan of dat nou weer niet??
Greats!
Lorrens
%Europe/Berlin %649 %2007, 16:35
Was heel tof, helaas was ik er alleen de tweede dag, en waren er veel meer op de eerste dag. Zeer interessante sprekers, kan wel zeggen dat je wat hebt gemist ;)
malfar
%Europe/Berlin %640 %2007, 16:22
Hallo iedereen,
Prachtige inzendingen allemaal! Door een fout in de database stond mijn game nog niet bij de deelnemende games. Nu staat hij er eindelijk wel tussen.
Hopelijk komen we de uitslag snel te weten he...
Groeten,
Malfar :)
Dauntless
%Europe/Berlin %657 %2007, 16:47
En nu heeft je ramby game ook een mooie afbeelding :).
malfar
%Europe/Berlin %678 %2007, 17:17
ja, inderdaad, tof tof :D
Joram[Q]
%Europe/Berlin %466 %2007, 12:12
dan mogen we wel geduldig zijn, maar ik vindt het onderhand wel irritant worden dat er nog niks bekend is...
WernerL
%Europe/Berlin %478 %2007, 12:28
']dan mogen we wel geduldig zijn, maar ik vindt het onderhand wel irritant worden dat er nog niks bekend is...
*agrees*
Finesky
%Europe/Berlin %494 %2007, 12:51
Ik doe zelf niet mee, maar kan me voorstellen dat mensen hier ongeduldig van worden.
Vond zelf de periode tussen de deadline van een competitie en de uitslag iig heel spannend :P. Dan vreet dit wel zeg maar :).
Tha Narie
%Europe/Berlin %530 %2007, 13:44
We zijn bezig met jureren (we hebben bijna alles compleet binnen gekregen, zoals jullie op de competitiepagina kunnen zien).
Aangezien er aardig wat inzendingen zijn, en er op aantal punten beoordeeld moet worden, is dit niet binnen 1 dag gedaan :)
Olorin
%Europe/Berlin %543 %2007, 14:02
Succes met jureren! Het zal inderdaad behoorlijk wat werk zijn om met een groep mensen alle spellen uitgebreid te spelen, testen en beoordelen. En het dan ook nog eens met elkaar eens worden...
Olorin
Dauntless
%Europe/Berlin %553 %2007, 14:17
Uiteraard jureer ík niet mee (mochten daar vragen rond zijn ;) )
S_A_H
%Europe/Berlin %586 %2007, 15:04
hoezo is mijn spel nu in een keer niet compleet? ik heb flashfocus een maitlje gestuurd met een .doc bestandje zoals gevraagt ondanks dat ik toen geen bericht had gehad dat het niet klopte. beetje slecht hooor
gr sander hegeman
Dauntless
%Europe/Berlin %598 %2007, 15:21
Je inzending was helemaal niet compleet hoor... Maar ik zal je een PM sturen, dit hoeft niet via het forum :).
malfar
%Europe/Berlin %900 %2007, 22:36
De spanning wordt er ingehouden, heb ik de indruk :P
smarf
%Europe/Berlin %569 %2007, 14:40
Wauw superrrrrr!!!
Echt vet hee, gefeliciteerd!
Je game is ook echt het aller leukst!
Echt koel, 1000 euro, zooo koel!!
Wauw!
GEFELICITEERD!!!
Zoo! Ik oefende vast even.. ;):P
SPANNEND (ik doe de Jos Brink (met m’n duimen) )!!!
Later ;)
Wuutje
%Europe/Berlin %617 %2007, 15:49
Je liet me schrikken, ik dacht echt dat de uitslag er was,
gemeen! :P
Nidd
%Europe/Berlin %621 %2007, 15:54
De spanning is er voor mij inmiddels een beetje vanaf...
WernerL
%Europe/Berlin %628 %2007, 16:05
Wauw superrrrrr!!!
Echt vet hee, gefeliciteerd!
Je game is ook echt het aller leukst!
Echt koel, 1000 euro, zooo koel!!
Wauw!
GEFELICITEERD!!!
Zoo! Ik oefende vast even.. ;):P
SPANNEND (ik doe de Jos Brink (met m’n duimen) )!!!
Later ;)
Dankje Smarf ! Ik weet dat ik de beste gamedeveloper van flashfocus ben !
Ja ik oefen ook vast :D
Koen!
%Europe/Berlin %648 %2007, 16:34
Ja ik oefen ook vast :D
Blijven oefenen... ;)
TheDutch
%Europe/Berlin %750 %2007, 19:00
Volgensmij zijn ze ... een spelletje met ons aan het spelen ... Whahahahahahahaha!!!! :D
Een "spelletje met ons spelen", begrijp je hem? Hahha ....
... sorry, niet leuk ...
Nidd
%Europe/Berlin %751 %2007, 19:02
Beste Teamleden,
Ik ben bang dat het wachten op de uitslag niet iedereen goed afgaat. Er zijn leden, ik noem geen namen, die raar gedrag beginnen te vertonen. |)
Finesky
%Europe/Berlin %752 %2007, 19:04
Volgensmij zijn ze ... een spelletje met ons aan het spelen ... Whahahahahahahaha!!!! :D
... sorry, niet leuk ...
Ik moest er anders wel om lachen :P.
WernerL
%Europe/Berlin %753 %2007, 19:05
... sorry, niet leuk ...
Ja hij is behoorlijk flauw. :P
VAW
%Europe/Berlin %757 %2007, 19:10
Whaha Lol :D:D
Voor wanneer staat de uitslag eigenlijk gepland nu zo ongeveer? Of wanneer zal er gejureerd worden?
Tha Narie
%Europe/Berlin %760 %2007, 19:15
Jureren is al vanaf maandag aan de gang :)
FantasTies
%Europe/Berlin %764 %2007, 19:20
Krijgen we dan meteen de echte uitslag of eerst nog de 10 finalisten? :P
Emveedee
%Europe/Berlin %800 %2007, 20:12
@TheDutch:
Ja, wel grappig :D
Ruben!
%Europe/Berlin %823 %2007, 20:46
Krijgen we dan meteen de echte uitslag of eerst nog de 10 finalisten? :P
Ja kom op he, we gaan het natuurlijk wel spannend houden! Een beetje rekken ala Idols kan toch geen kwaad?
Jorim
%Europe/Berlin %840 %2007, 21:09
Eerste reclame, dan de tien finalisten, dan weer reclame zodat jullie kunnen SMSen zonder dat wij daar iets mee doen (behalve onze zakken vullen) en daarna komt de echte uitslag ;)
-Rutger-
%Europe/Berlin %847 %2007, 21:19
Dan wil ik wel een auto die je niet kan winnen, met een plaatje van google afbeeldingen! :) Maar ik vind het nu echt veeel te lang duren hoor...
malfar
%Europe/Berlin %443 %2007, 11:38
Terwijl we wachten. Wie slaagt er in om een score van meer dan 1000 te halen op Ramby? Een vriend van me is er alvast in geslaagd :)
Olorin
%Europe/Berlin %527 %2007, 13:39
Is 613 ook goed genoeg ? Het is een beetje jammer dat het spel eigenlijk al is afgelopen nadat je voor de 2e keer bent geraakt, want vanaf dat moment is het zo goed als onmogelijk om Lord KO te ontwijken. Maar je kan dan toch nog wel een stuk of 200 punten scoren door rustig in het midden te blijven hangen totdat je uiteindelijk zo groot bent dat je wel een wand moet raken.
Bij Blobbers heb ik net wel een score van 1750 gehaald. Doe dat ook maar eens na ;)
Olorin
malfar
%Europe/Berlin %562 %2007, 14:29
613 is alleszinds ook al heel goed ;)
Als je al een paar keer geraakt bent, moet je proberen zoveel mogelijk drezners te vangen. Dan wordt Lord KO terug kleiner, en kan je hem wel nog ontwijken. Maar het is inderdaad een stuk moeilijker dan... Proberen om niet geraakt te worden dus :D.
Wuutje
%Europe/Berlin %621 %2007, 15:54
hey,
bij competitie zie je nog steeds deelnemers staan die het nog niet afhebben. Hebben die het nog steeds niet ingeleverd of is het nog niet geupdate? :#
WernerL
%Europe/Berlin %666 %2007, 16:59
Jureren is al vanaf maandag aan de gang :)
Werd ook eens tijd he. :P
Olorin
%Europe/Berlin %673 %2007, 17:10
Ik denk dat de mensen met de niet complete inzendingen gewoon afvallen, aangezien ze al bezig zijn met het jureer proces.
En als er met "De movie moet schaalbaar zijn" wordt bedoeld dat er geen bitmaps in mogen zitten, dan vallen er ook nog 2 inzendingen van de complete lijst af.
Maar we zullen het binnenkort wel zien... Hopelijk zeer binnenkort :)
Olorin
Nidd
%Europe/Berlin %700 %2007, 17:48
Ben ook zeer benieuwd!
-Rutger-
%Europe/Berlin %711 %2007, 18:04
Het is al 3 dagen aan de gang! :D Zo het bijna zover zijn? :)
Nidd
%Europe/Berlin %715 %2007, 18:10
Dit is de vijfde dag lijkt me, als ze al sinds maandag bezig zijn! ;)
Finesky
%Europe/Berlin %719 %2007, 18:15
Sorry maar ik vind dit nergens over gaan.
Komt niet echt professioneel over iig. (Jaa Flashfocus IS ook niet professioneel, maar you get the point).
Joram[Q]
%Europe/Berlin %766 %2007, 19:24
onder het motto beter meer dan 25 dagen te laat dan nooit ofzo?!
-Rutger-
%Europe/Berlin %796 %2007, 20:07
Dit is de vijfde dag lijkt me, als ze al sinds maandag bezig zijn! ;)
Ohja, ik dacht sinds woensdag :P Maar inieder geval snap je wel wat ik bedoel! Het is inderdaad niet erg proff. om het zo lang te laten wachten!
Ruben!
%Europe/Berlin %801 %2007, 20:13
en het is al helemaal niet professioneel om elke dag een paar keer te posten dat het al zo lang duurt.
TheDutch
%Europe/Berlin %812 %2007, 20:30
en het is al helemaal niet professioneel om elke dag een paar keer te posten dat het al zo lang duurt.
Precies!
Ea.Z
%Europe/Berlin %962 %2007, 00:06
Om heel even tussen te komen:
We zijn idd lang bezig met de selectie maken, maar een keuze maken uit de inzendingen, de stemmen tellen, en dergelijke, pakken veel tijd in beslag.
Gezien FlashFocus nog altijd onderhouden wordt door vrijwilligers, moeten jullie soms ook wat door de vingers zien dat niet iedereen van het team meteen tijd heeft om al die games volledig te bekijken, te beoordelen, en zijn mening te posten.
Daarnaast moeten er ook nog andere dingen achter de schermen gebeuren die niet terzake doen. Dus al bij al is het hier redelijk druk ;)
We zijn ermee bezig, en we gaan jullie niet vergeten ;)
Good things will happen to those who wait
;)
Finesky
%Europe/Berlin %081 %2007, 02:57
Hmm niet om het één of ander, maar het is mijn derde post in dit hele topic :P.
Hier ben ik het niet met je eens, moet je als member je mond maar dicht houden dan?
Het duurt zo lang, dat je echt niet van members kunt verwachten dat ze stilletjes en braaf gaan afwachten. (Nu is een paar keer per dag posten natuurlijk wel erg veel.)
Maargoed, ik ben de komende uren stil hoor :D :P.
TheDutch
%Europe/Berlin %261 %2007, 07:16
Finesky, ik denk dat het meer om anderen ging ;).
Ruben!
%Europe/Berlin %352 %2007, 09:28
Het gaat me inderdaad niet om jou Finesky, meer om bijv. Rutger en Nidd. Vanaf post #24 in dit topic gaat het over dat het al zo lang duurt, en kijk, dit is alweer post #93. 20-25 posts in dit topic zijn in de trand van 'Het duurt al zo lang!', en het is nu 15 dagen nadat de uitslag verwacht werd... Ik zie het nut er niet van in om elke dag te posten dat het al zo lang duurt. Natuurlijk wil je op de hoogte blijven. Dat wil ik zelf ook. Maar dan is het toch professioneler om aan de teamleden te vragen of ze in dit topic 1x per zoveel dagen even willen posten hoe het ervoor staat, dan meerdere keren per dag te gaan zeuren over dat het wachten alweer een dag langer duurt dan gisteren.
Nidd
%Europe/Berlin %423 %2007, 11:09
Zoveel zeg ik in dit topic toch niet? Zeker niet zeurende? Ik reageer gewoon af en toe op wat gezegd wordt en daar is, naar mijn idee, niets mis mee... |)
Ik begrijp echter wel jullie ergernis. Ik zal netjes afwachten! ;)
Niels.
-Rutger-
%Europe/Berlin %427 %2007, 11:15
Hetzelfde als Nidd net zei, ik heb ook het gevoel dat ik niet asociaal veel post hier hoor...
Jaja, ik zal braaf afwachten :P
Ruben!
%Europe/Berlin %443 %2007, 11:38
rustig boys, ik checkte ff snel deze pagina en zag dat rutger 3x had gepost dat het al zo lang duurde, en van nidd had ik sowieso al het idee dat die vrij veel postte in dit topic, ik kan het mis hebben. Verder stond er 'bijvoorbeeld', jullie moeten dit niet als een keiharde aanval zien hoor:)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.