PDA

Volledige versie bekijken : Geen button overlay.. soort van.. moeilijk uit te leggen

danny00d
%Europe/Berlin %460 %2005, 12:02
hoi,
Ik wil bijvoorbeeld 4 knoppen hebben. deze knoppen zijn 4 balken (of iets anders) de balken beslaan groot gedeelte van de site. wat ik wil doen is, als ik op knop 1 klik dan daar dan een uitschuif menu onder komt en dat de 3 knoppen die daaronder staan dan kleiner worden en mee naar onder schuiven, dus dan heb ik op volgorde van boven naar beneden,
knop 1
uitschuif menu of tekst vlak
de drie andere knoppen (kleiner).

dat moet allemaal automatisch gaan, dan wil ik als ik op knop 3 klik dat dan knop 1, 2 en 3 naar boven gaan, onder knop 3 een uitschuifmenu komt of tekst vlak, maar dat dan knop 1, 2, 4 kleiner zijn. dus volgorde van boven naar beneden:
Knop 1 (klein)
knop 2 (klein)
knop 3 (gewoon)
tekstval/menu
Knop 4 (klein)

soort van voorbeeld heb ik hier alleen wil ik dat er dan nog een balk met tekst ofzo dus tussen komt, onderaan bij de knoppen:
http://yugop.com/

zo wil ik heel mijn site maken dat er telkens een mooi kopje komt te staan boven de juiste tekst.
hoop dat iemand het begrijpt en zou die dan ook een klein voorbeeldje kunnen maken.
heb weinig idee hoe ik dit moet uitvoeren..

misschien ook wel een uitdaging voor jou!!!
Help me...

Jordy
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:27
Heb je zelf al uitgezocht hoe je dit kan maken? Je kan hier dingen vragen die je niet snapt, maar je kan ons geen hele menu's voor je laten maken. Als je dat wel wilt moet je het in het "Werk aangeboden" forum zetten.

Dus probeer zelf eerst iets en kom dan terug met vragen over een bepaald stukje van je menu :)

succes

danny00d
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:30
hey kan wel een menu maken enzo maar heb gewoon een script nodig die ik kan toepassen op zoiets, als ik dat kon had ik het hier niet opgezet. ;)

SaphuA
%Europe/Berlin %799 %2005, 20:11
Als je een menu kan maken moet je dit ook kunnen ;)
Wat Jordy bedoeld is dat je eerst maar eens zelf moet proberen oplossingen zien te vinden. Probeer zelf eens te kijken wat er allemaal moet gebeuren als je op een button klikt, wat zijn de gevolgen ervan.
Vergeet niet, een forum een hulpstuk, geen verplichting.