Volledige versie bekijken : flash music player, door laten spelen bij nieuwe pagina!
dem
%Europe/Berlin %941 %2005, 23:35
ik wil dus een flash music player op een html pagina ergens bovenin proppen, zodat de bezoekers van de site een leuk achtergrondmuziekje horen, alleen als zij dan dus via de html page navigeren naar een andere html pagina, de mp3 speler bevindt zich op elke pagina overigens, hoe kan je dan regelen dat hij gewoon door blijft spelen, ipv dat flash music player weer opnieuw begint. .
hellup :)
Cowerd
%Europe/Berlin %943 %2005, 23:37
een frame of een popup.. maar die zijn stom
dem
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:08
daar had ik ook al aan gedacht, maar dat ziet er toch niet pro uit, het moet wel gewoon op de pagina blijven.. ik heb wel aan een i-frame gedacht, alleen ik zie het weleens op de wat betere websites, dat je gewoon een mp3 speler rechtsboven hebt ofzo en dat je dan toch rustig kan browsen zonder dat muziek stopt..
djlunatic
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:09
hier ga ik commentaar op krijgen maarja :D
Werken met frames in dreamweaver o.d. je pagina laten splitten en werken met met een frameset en boven splitten
Grtz,
Dj Lunatic
dem
%Europe/Berlin %769 %2005, 19:28
dus behalve frames, zijn er geen andere script mogelijkheden in flash om het door te laten gaan? want in verschillende resoluties krijg je bijna altijd gezeik met frames, i-frames zijn dan
nog wel te controleren..
mvg
JanBurp
%Europe/Berlin %582 %2006, 13:58
Ik ben ook benieuwd of er naast frames of popup nog een andere oplossing is hiervoor.
JanBurp
%Europe/Berlin %498 %2006, 11:57
Ik heb een oplossing, niet perfect, maar voor mij acceptabeler dan gebruik van frames of popups: Met een SharedObject. Bewaar de mp3 en positie en check bij start van de speler of er iets bekend is in de SharedObject en zo ja, begin die te spelen op gewenste positie.
Is niet perfect omdat er een korte pauze is met spelen.
kevinrommen
%Europe/Berlin %517 %2006, 12:25
als je een beetje php onder de knie hebt zou je het daarmee kunnen oplossen.
Veel sites met php die worden gemaakt vanuit 1 indexpagina waarvan dan als je naar een andere pagina gaat slechts een deel van de page word herladen. Zo zou je het kunnen oplossen.
Je ziet het vaak aan : index.php?cat=eencategorie
zolang je steeds een deel refreshed zou je het zo op kunnen lossen.
JanBurp
%Europe/Berlin %542 %2006, 13:00
Helaas, zover mijn kennis gaat werkt dat niet zo met PHP:
Je refresht op die manier namenlijk wél je hele pagina, alleen heeft die een (deels) andere inhoud.
Bie
%Europe/Berlin %591 %2006, 15:11
Ik heb momenteel bij de bouw van een website hetzelfde probleem!!
Ik lees in alle reacties hierboven nog niet echt een oplossing helaas. Heb dringend behoefte aan en oplossing. Ik heb dus op alle aparte fla's een music component die ik aan en uit kan zetten alleen bij het laden van de verschillende pagina's begint het steeds weer opnieuw en dat is niet professioneel!! Hulp dringend gewenst....
DEsign
%Europe/Berlin %158 %2006, 04:48
hehe,
i'm not alone...
:P
ja ik zit ook wat met het probleem te sukkelen... weet zelf ook nog niet hoe ik het ga oplossen... moet de site morgen toch nog eens bekijken en wat aanpassingen uitvoeren, maar de kans dat ik morgen een plossing heb is klein...
ik heb zitten aan een player zonder een venster... maar dan zal het een soort van pop-up, vrij staande player moeten worden... hmmm
morgen wel eens bekijken :)
Three_d
%Europe/Berlin %614 %2006, 15:44
Ik heb ooit een website gemaakt met een muziekje waarbij ik toch maar gebruik heb gemaakt van frames. Ik kon niks anders vinden op internet. Als je het bovenste frame insteld op 0px dan wordt de layout ook niet zichtbaar verpest.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.