Volledige versie bekijken : Need some feedback
sibrano
%Europe/Berlin %486 %2007, 12:40
Hallo Flashers,
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn Flashwerk vinden.
www.soff.nl en click vooral verder naar http://sof.punt.nl/
thanks!
:#
Ricoboy
%Europe/Berlin %512 %2007, 13:17
Ok, erg "simpele" stijl, .. ziet er erg droog uit allemaal. En dan met name de comics... simpel, maar zeer humoristish. Ziet er goed uit! :)
Wout3r
%Europe/Berlin %544 %2007, 14:03
Die cartoons zijn echt geniaal! Verder staat die stijl me wel aan! Mooi :D
Joga
%Europe/Berlin %584 %2007, 15:01
Mooi, maar volgens mij moeten 'previous' en 'next' omgewisseld worden ;)
sibrano
%Europe/Berlin %667 %2007, 17:00
Hey Ricoboy, Wout3r en Joga, bedankt voor de feedback.
Joga, dat over prev en next heb ik al eerder iemand over gehoord, ga ik nou dus veranderen ;)
b-here
%Europe/Berlin %766 %2007, 19:23
hey er zit zeker gaaf werk tussen! Ik vind je werk leuk en erg divers. Leuk dat je zo veel experimenteert, ook met 3d. Je portfolio opzichzelf vind ik toch minder. Niet omdat het artwork niet mooi is, integendeel, maar het is naar mijn mening iets te veel een samenraapsel van verschillende stijltjes. Het ziet er zeg maar wat bijelkaar geplakt uit.
Je karikaturen zijn ook heel cool gelukt! Erg herkenbaar. Je comic spreekt me ook aan, droge humor!
Ik denk als je het portfolio iets functioneler maakt en iets meer 1 stijl gebruikt dat je werk er veel mooier uitkomt.
Heb je iets van een creatieve opleiding gevolgd?
sibrano
%Europe/Berlin %632 %2007, 16:10
Hoi b-here,
inderdaad, mijn portfolio hangt aan elkaar van verschillende stijltjes, maar dat komt omdat ik steeds weer iets anders probeer en me nooit kan toewijden aan 1 bepaalde stijl.
Het lijkt me saai om altijd maar alles in 1 stijltje te doen, maar aan de andere kant word je daardoor wel heel goed in die specifieke stijl, en herkent men je ook aan die stijl.
Ja, ik heb ooit es een paar jaar KA gevolgd in Rotterdam, maar daar heb ik gelukkig niks aan overgehouden :P
thanks 4 de feedback
Flashgirl
%Europe/Berlin %662 %2007, 16:53
LEUK!!! Erg tof dat je in meerdere stijlen kunt werken. Zo'n variatie is erg handig!!! Er zijn niet veel mensen die daar goed in zijn. Mensen die het kunnen zijn écht creatief. Ik vind je karikaturen heel treffend! Ook je kleurgebruik vind ik erg lekker.
Over je site zelf: Misschien zie ik een button over het hoofd, maar ik zie op je "homepage" allerlei super leuke (mini) animaties voorbij komen, die ik graag "apart" zou willen bekijken zodat ik ze beter kan zien. Ik kan echter nergens een button vinden die de bezoeker brengt naar die animaties... Kijk ik niet goed...?
Complimenten, erg tof werk.
sibrano
%Europe/Berlin %711 %2007, 18:04
Nee ik heb daar geen button voor, die graphics en (mini) animaties zijn er alleen maar om ff naar te kijken, een impressie, zeg maar..
en bedankt voor de complimenten Flashgirl, voelt goed! :#
MA2R
%Europe/Berlin %404 %2007, 10:41
droog! lache! coowl!
vet gedaan ga door! POEP! hehe vet!
b-here
%Europe/Berlin %495 %2007, 12:53
Hoi b-here,
inderdaad, mijn portfolio hangt aan elkaar van verschillende stijltjes, maar dat komt omdat ik steeds weer iets anders probeer en me nooit kan toewijden aan 1 bepaalde stijl.
Het lijkt me saai om altijd maar alles in 1 stijltje te doen, maar aan de andere kant word je daardoor wel heel goed in die specifieke stijl, en herkent men je ook aan die stijl.
Ja, ik heb ooit es een paar jaar KA gevolgd in Rotterdam, maar daar heb ik gelukkig niks aan overgehouden :P
thanks 4 de feedback
Hey sibrano,
Ik wil ook niet zeggen dat je in 1 stijl moet gaan werken, integendeel! Ik bedoel dit alleen voor je portfolioschil. Dus 1 stijl om je werk in te presenteren. Veel stijlen = goed!
Down
%Europe/Berlin %613 %2007, 15:43
Leuk! Zo herkenbaar dat je je niet op één stijl kan vastleggen.. heb daar ook erg last van.. wil altijd nieuwe dingen proberen..
Ik zou alleen je menu andere benamingen geven.. voor mij zijn comics meer stripverhalen en cartoons tekenfilmpjes.. dus misschien illustraties en strips oid? Ik noem maar wat.. anyway.. keep it up!
mknol
%Europe/Berlin %945 %2007, 23:40
Ik vind het een mooie site. Zelf zou ik nog naar de navigatie structuur kijken, deze is nogal niet gemakkelijk en toegankelijk. Het is een goed begin(afgezien de flauwe grappen mbt Jezus) van een mooie portfolio met een mix van stylen.
Stvn-san
%Europe/Berlin %978 %2007, 00:29
Hahahahaha Ik kom niet meer bij die cartoons zijn super lollig, vooral om deze tijd nog even een lachertje in de avond! It just made my day!!!
Over de site zelf ziet er goed uit, alleen de buttons previous and next idd moeten omgewisseld worden naar mijn idee!!! maar verder erg leuk!!!
smarf
%Europe/Berlin %015 %2007, 01:22
Erg leuk/goed Sibrano!
Vooral je cartoons.
Ik vind RED (al is het een oudje) erg goed!
Robert Crumb tekent vrouwen ook vaak zo (klein hoofdje enorme benen).
Ja zitten erg mooie werkjes tussen!
Je site vind ik ook goed.
En die omgekeerde knoppen storen me niet :)
Vind ik wel leuk eigenlijk.
Heel netjes!
Lator!!
sibrano
%Europe/Berlin %340 %2007, 09:10
Holy crap! Meer reacties dan ik verwacht had!
Flashgirl, ik was nog vergeten dat de graphics die voorbij komen in het bovenste venstertje op de 'alternate style-site' bekeken kunnen worden.
En b-here, het zal me niet lukken om alles op de portfoliosite in 1 stijl te houden, omdat ik nu eenmaal weinig spul heb in 1 stijl, maar ik begrijp wat je bedoeld.
Mknol, wat vind je niet gemakkelijk en toegankelijk aan de navigatiestructuur, doel je ook op de buttons om vooruit en terug te gaan naar de vorige cartoon?
Iedereen super bedankt voor de positieve reacties!
levud
%Europe/Berlin %943 %2007, 23:39
prima animaties op de index.
de strips doen mij denken aan de stijl uit de humo. wat zeker niet negatief bedoelt is
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.