PDA

Volledige versie bekijken : Music Player in Flash

tim_eaf
%Europe/Berlin %751 %2005, 19:02
Hallo allemaal,

Ik zie regelmatig music players (media players) op website's gemaakt in Flash. Neem bijvoorbeeld de media player op http://www.trijntje.nl/fla/player/album3.php.

Zoiets wil ik ook heel graag maken in mijn Flash header. Nou lukt het automatisch achter elkaar door spelen van de nummers prima, maar ik heb echt geen idee hoe ik door middel van de >> en << knoppen kan switchen van nummer, zoals in een echte music player. Mijn vraag is: hoe kan ik die pijltjes linken naar een stukje (het volgende nummer) verderop in hetzelfde Flash project? Dus als je op >> klikt dat je dan gelijk doorgaat naar een stukje verderop, waar het volgende nummer begint.

Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes,
Tim

beunhaas17
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:41
Misshcien kan ik je wel helpen ik heb alleen ook een vraag ik moet nummers invoegen in mijn media player zou je misschien kunnen helpen (sebastiaanprein@hotmail.com ..... alvast bedankt

Ultim-o
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:09
Die kan je allemaal makkelijk met actionscript doen, laat anders zien hoe je het nu doet tim...

WillemSV
%Europe/Berlin %912 %2005, 22:53
Kan iemand mij helpen? Ik heb zo'n MediaPlayback in mn Flash bestand te staan. Zelf al wat geconfigureerd in de 'component inspector' en een mp3 bestand er in gezet maar op die player, daar zitten normaal lelijke buttons op. Ik probeerde zelf te vinden op het internet met Google enzo hoe ik gewoon een zelfgemaakte button kan laten werken dat die de MediaPlayback component (dat mp3 playertje dus) kan besturen.

Voor die buttons had ik dit al geprobeerd:

Bij de 'Play' button:

on (release) {
mp3.play();
}

Bij de 'Stop' button:

on (release) {
mp3.stop();
}

Bij de 'Pause button:

on (release) {
mp3.pause();
}

Maar dat werkte niet. :S

Edit Edit Edit Edit Edit Edit Edit Edit

Het is me al gelukt!!! 8D
Het paneel onder in m'n scherm genaamd 'properties' die heeft voor het MediaPlayback component (dat ook in m'n library staat) ook een vak voor <Instance Name> en daar heb ik ff mp3 ingevuld en toen werkten de buttons wel. :D