PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe creatie

noStyleDesign
%Europe/Berlin %656 %2007, 16:44
daar ben ik weer, dit keer heb ik geprobeerd te werken met een hele ander style als die van mezelf,
ik heb twee brushes gebruikt, dus niet twee brush-packs
de inkt-spatters heb ik zelf gecrieerd, dit vond ik wel een uitdaging voor mezelf (een potje verf en wat papier en spatten maar)
het hoofd in het midden is van mezelf, ik kon niks anders verzinnen om er al middelpunt in te zetten

http://img242.imageshack.us/img242/9541/facekleintc7.jpg (http://img513.imageshack.us/img513/5579/facecopyow5.jpg)
(klik voor high-res versie)

reacties zeer welkom !
Masi

vector monkey
%Europe/Berlin %661 %2007, 16:52
Nice!
het enige wat me enorm stoort is "masi 07"
te opvallend ofzo.
En die trace van je hoofd is niet mooi. Als je die niet hebt getraced maar zelf hebt getekend, dan lijkt het te veel op een computer trace.
Dat kan nog vetter denk ik! :)

succes dude!

En "dit keer heb ik geprobeerd te werken met een hele ander style als die van mezelf"
Ik vraag me af of je op 16 jarige leeftijd al echt een eigen stijl hebt.

Fa3
%Europe/Berlin %665 %2007, 16:58
wow deze is weer eens vet man !
ik volg je werk al een tijdje hier op FF en je wordt steeds beter en beter, en dat al op je 16e !
ik zou zeggen ga zo door,

en @ vector monkey :
hij is dan wel 16, maar wat hij maakt is volgens mij beter dan de gemiddelde photoshoppers hier op FF, dat masi 07 mocht wel wat lichter.

Eeyz
%Europe/Berlin %720 %2007, 18:17
COol!
Ziet er goed uit!:)

leroysnippe
%Europe/Berlin %668 %2007, 17:02
Natuurlijk is het mogelijk om op je zestiende al een eigen stijl te hebben ontwikkeld, het is echter wel "een andere stijl DAN..."

Verder ben ik het met de kritiek van vector monkey eens. Ik kan wel zeggen dat het een geslaagd experiment is.

Joga
%Europe/Berlin %855 %2007, 21:31
wOOt^^

levud
%Europe/Berlin %947 %2007, 23:44
knap, blijven doen zou ik zeggen.

de subtiele verwijzing naar icecream vind ik ook geslaagt

Lorrens
%Europe/Berlin %953 %2007, 23:53
Ik ben er geen fan van.
Herken nog steeds zoveel wat je steeds maakt, steeds figuratieve vormen met de pentool, steeds weinig compositie.
Kleurgebruik is errug donker, met voor mijn gevoel te weinig lichte elementen, wat compleet tegenover het 'thema' staat wat ik erin zie (icecream? vleugeltjes van een engel?)
Trace is inderdaad niet echt netjes, heb je dat zelf gedaan..?
Contrast is bij de letters masi 07 te groot, en zorgt daardoor voor veel 'afleiding', de focus wordt daar heel erg heen getrokken, en nu vind ik dat niet één van de mooiste elementen uit je plaatje..

hij is dan wel 16, maar wat hij maakt is volgens mij beter dan de gemiddelde photoshoppers hier op FF, dat masi 07 mocht wel wat lichter.
ja, maar je leert niet van kontkussen. Als iets mooi is, dan zijn er genoeg mensen die hem dat zeggen. Maar de mensen die zeggen wat ze niet mooi vinden, dat geeft hem stof tot nadenken.. en hopelijk wordt hij daar beter van :)