PDA

Volledige versie bekijken : FlashFocus Zomercompetitie Uitslag

Roenes
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
Na hard werken en daarna een weekje in spanning afwachten is het dan eindelijk zover: De uitslag van de Zomercompetitie is bekend! Zoek in de onderstaande animatie snel jouw schelp op om te zien of je een prijs hebt gewonnen! :)

Alle prijswinnaars de hartelijke felicitaties van het FF team! En alle anderen: volgende competitie is er weer een kans. ;)

Met de prijswinnaars wordt binnenkort contact opgenomen.<div style="overflow:hidden"><object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="480" height="600" id="Uitslag" align="middle">
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
<param name="movie" value="http://www.flashfocus.nl/~roenes/zomercompetitie/Uitslag.swf" />
<param name="loop" value="false" />
<param name="menu" value="false" />
<param name="quality" value="high" />
<param name="bgcolor" value="#3c3b4a" />
<embed src="http://www.flashfocus.nl/~roenes/zomercompetitie/Uitslag.swf" loop="false" menu="false" quality="high" bgcolor="#3c3b4a" width="480" height="600" name="Uitslag" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object></div>
typfouten voorbehouden

Cowerd
%Europe/Berlin %687 %2005, 17:29
Jeej een tshirt:D:D

gefeliciteerd met de boeken peres, finesky en b4l!!:D

Fatty Owl
%Europe/Berlin %691 %2005, 17:35
krijg je twee of een schoen :D

FantasTies
%Europe/Berlin %699 %2005, 17:46
Woehoee ik heb ook een t-shirt:P ik weet niet waarom maar ben zoooo blij dat ik met de eerste keer meedoen iets kan winnen :P :D dankje FF!

BlijBlauw
%Europe/Berlin %708 %2005, 17:59
klik ik op FF.nl, ga even wat anders doen, schrik ik me toch! Wat een muziek :P miss een knopje dat hij ook uitkan? :P

Iig gefeliciteerd iedereen!

EDIT: Lol iedereen is nu zeker de winnende aan het bekijken, of de host is gewoon langzaam ;)

Roenes
%Europe/Berlin %745 %2005, 18:53
EDIT: Lol iedereen is nu zeker de winnende aan het bekijken, of de host is gewoon langzaam ;)Het inladen van de xml is soms wat aan de trage kant jah. Ik denk dat het aan deze topic ligt. Al het laden van de sigs en zo hebben natuurlijk invloed daarop :)

Pimm
%Europe/Berlin %751 %2005, 19:02
Gefeliciteerd peres. Je verdient 't mate!

Volgende competitie doe ik natuurlijk weer mee.

Flashingback
%Europe/Berlin %786 %2005, 19:51
Profficiat aan iedereen ook aan de gene die niks gewonnen hebben want die hebben zeker ook hun best gedaan en natuurlijk Roenes en Mitch niet vergeten die deze mooie presentatie heb gemaakt.

peres
%Europe/Berlin %806 %2005, 20:21
Woohooo! Ik ben hartstikke blij :D

ten eerste wil ik iedereen feliciteren! iedereen heeft een fantastische inzending geleverd! Het was me een grote eer om aan deze competitie mee te doen :D Je weet niet hoe blij ik ben! :D
Ik zal ook met de kennis, die ik op doe met het boek, iedereen hier zoveel mogelijk proberen te helpen :)

Bedankt jongens! Flash ze!

Jordy
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:34
zoals ik in een eerder topic al zei "Zowel grafisch als de game ziet er vet uit :D, dit was echt de beste :)"

Koen!
%Europe/Berlin %895 %2005, 22:29
Woohooo! Ik ben hartstikke blij :D

ten eerste wil ik iedereen feliciteren! iedereen heeft een fantastische inzending geleverd! Het was me een grote eer om aan deze competitie mee te doen :D Je weet niet hoe blij ik ben! :D
Ik zal ook met de kennis, die ik op doe met het boek, iedereen hier zoveel mogelijk proberen te helpen :)

Bedankt jongens! Flash ze!
Same here ;)

En jij al helemaal gefeliciteerd, je hebt t zeker verdiend. :)

The_One
%Europe/Berlin %910 %2005, 22:50
Winnaars: Gefeliciteerd :D!

Yeah! Een FF T-shirt :D, cool! Nu kan ik in een FF t-shirt komen naar seminars en Flashtivals ipv mn Flashtival 2004 T-shirt :) Bedankt FF :D

Cowerd
%Europe/Berlin %913 %2005, 22:55
ik ook:D

Richard
%Europe/Berlin %950 %2005, 23:48
Gefeliciteerd!

Mitch
%Europe/Berlin %965 %2005, 00:09
Ja ik moet jullie ook nog feliciteren met jullie mooie inzendingen :D

Nytrax
%Europe/Berlin %996 %2005, 00:54
Gefeliciteerd allemaal :)

Cowerd
%Europe/Berlin %997 %2005, 00:56
ehm.. dankjewel:D

Dauntless
%Europe/Berlin %320 %2005, 08:41
Gefeliciteerd iedereen! :)

WernerL
%Europe/Berlin %758 %2005, 19:12
he jammer ik heb niks. :P was ook wel te verwachten. had heel de maand augustus mijn project links laten liggen en op het laatste moment denken: "heej **** mijn inzending isn og niet klaar" :D achja volgende keer beter.

TheSilentWitness
%Europe/Berlin %760 %2005, 19:15
Hoewel ik niet gewonnen heb heb ik uitermate veel geleerd van dit project...

aan de winnaars, gefeliciteerd!!:-)

Flashgirl
%Europe/Berlin %778 %2005, 19:40
Ik wil ook nog eventjes iedereen hartelijk feliciteren, en ik moet het nog één keertje kwijt: Wat waren er leuke inzendingen! Ook voor de mensen die helaas niet in de prijzen zijn gevallen: applaus! Ik hoop dat iedereen de volgende keer ook weer van de partij is! Het bekijken van de inzendingen was een feest en ik vond het persoonlijk echt ontzettend moeilijk om te moeten kiezen. KlapKlapKlapKlapKlapKlapKlap!!!

Superjoep
%Europe/Berlin %793 %2005, 20:03
Yo congrats allemaal :)
Stond zeker te kijken van Peres' game, dus ben het wel eens met de uitslag.

Ook even een complimentje aan degene die de opdracht bedacht hebben: erg tof dat iedereen zijn gang kon gaan! Ik heb animaties, games en websites gezien :) Vind het wel tof dat iedereen zijn "ding" kan doen in zo'n competitie.

Misschien dat ik volgende keer ook eens mee doe..

BS82
%Europe/Berlin %657 %2005, 16:47
Cool :D
Ik heb bijna alle inzendingen bekeken.
Hoop dat ik binnenkort ook een keer kan meedoen zodra ik meer over Flash geleerd heb 8D

Roenes
%Europe/Berlin %794 %2005, 20:04
Misschien dat ik volgende keer ook eens mee doe..Doe dat idd eens een keertje! :) Een of andere toffe game of zo ;)