Volledige versie bekijken : [ Fixed ] rood kruisje! woej!
VAW
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:38
Op de home van FF staan ook een aantal nieuwe topics. Maar de topics die een prentje ervoor krijgen, geven bij mij een rood kruisje. Zie bijlage dus ;).
Ook nog even melden dat de noScale nog altijd niet gefixed is :P. En dat de afronding van de hoeken daar ook niet zo net is gebeurd.
peres
%Europe/Berlin %631 %2005, 16:08
Op de home van FF staan ook een aantal nieuwe topics. Maar de topics die een prentje ervoor krijgen, geven bij mij een rood kruisje. Zie bijlage dus ;).
ja dat heb ik trouwens ook
Jorim
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:36
Fixed...
VAW
%Europe/Berlin %715 %2005, 18:10
Bij de freaking site staat nu een kruisje ;).
Verder zou ik bij de competitiefla het geluid weghalen (of een knop zetten aan/uit, die je keuze onthoud), en de achtergrond eens fatsoenlijk instellen, want zo trekt het op niets ;)
Roenes
%Europe/Berlin %729 %2005, 18:30
Verder zou ik bij de competitiefla het geluid weghalen (of een knop zetten aan/uit, die je keuze onthoud), en de achtergrond eens fatsoenlijk instellen, want zo trekt het op niets ;)IE gebruiker zo te horen? :)
Bij IE is het bekend dat deze de opmaak verneukt op de home met de competitiefla. FireFox heeft dit echter niet. Ik zal strax even kijken of ik een extra knopje kan maken voor het geluid :)
Jorim
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:34
Bij de freaking site staat nu een kruisje ;).
Verder zou ik bij de competitiefla het geluid weghalen (of een knop zetten aan/uit, die je keuze onthoud), en de achtergrond eens fatsoenlijk instellen, want zo trekt het op niets ;)
Hehe, de freakingsite-afbeelding is alleen de zien voor beheergroepen, foutje :D (ga ik iets op bedenken)
De achtergrond is een gruwelijke IE bug en krijg ik helaas niet opgelost, er namelijk niks mis in de broncode, maar als die swf erin staat gaat de gehele zaak aan gort, mocht je ideeën hebben ;)
Roenes
%Europe/Berlin %746 %2005, 18:54
Is het geen oplossing om alles tussen de object en embed tag te strippen op de frontpage? Zodat je daar geen swf te zien krijgt maar in de topic wel? Of wordt daar gebruik gemaakt van dezelfde code waardoor je dan ook de swf uit het de topic zou trekken?
En wordt object en embed nog vaker gebruikt in andere codes buiten swf's om? Als dat niet zo is, zou je ze kunnen strippen. Is dat wel zo, dan ligt het eraan hoe vaak zoiets gebruikt wordt en of je ze dus kan strippen :p
Jorim
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:37
Freaking site is opgelost, nu dat flashding nog :)
VAW
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:38
De achtergrond kan je toch gewoon oplossen door een nieuwe layer toe te voegen, die onderaan te zetten, en op de hele stage een vierkant te plaatsen in de gewenste achtergrondkleur? Of zie ik het verkeerd?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.