Volledige versie bekijken : Update leihi2.nl portfolio
leihi2
%Europe/Berlin %868 %2007, 21:50
Paar updates
geen splash... nee ben niet ziek.. splash komt andere keer..
ik presenteer u... temp portfolio Versie 44 :P hahah :D :D :D
www.leihi2.nl
Nidd
%Europe/Berlin %883 %2007, 22:11
Wow! :)
Echt helemaal super! Gaaf dat je meer werk online hebt nu!
Ik weet wel waar di thuis hoort. |)
Niels.
alexju
%Europe/Berlin %911 %2007, 22:52
ja die portfolio trekt natuurlijk op niks, alé kijk zelf, het is simpele html. Maar ik ben echt zot geworden van je werken :o echt coole stijl. Daar heb ik respect voor :D
Nauzer
%Europe/Berlin %956 %2007, 23:58
Portfolio opzich is natuurlijk niet zo spectaculair, maar de content des te meer :)
mooie werkjes hoor!
Die foto's van die mensen maak je die ook zelf alvorens je Photoshop-kunsten er op los te laten?
DsNL
%Europe/Berlin %967 %2007, 00:13
mooi artwork, niets over te klagen!
Maar het weerspiegelt niet echte diversiteit... ;)
vector monkey
%Europe/Berlin %989 %2007, 00:44
Nice!
Doet me denken aan de artiesten/photoshopkings:
Teis Albers (http://www.hypnoteis.nl)
Nigel Evan Dennis (http://www.electricheat.org)
Ik denk dat jij daar goede inspiratie uit kunt halen.
qua site: niet super cool, wel super handig (gewoon lekker plaatjes kijken)
Hou ik wel van.
Ik weet niet wat je flashskills zijn, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat jij hier zelf lang tevreden mee zult zijn en weer een nieuwe maakt :)
object
%Europe/Berlin %393 %2007, 10:27
Shit man,
Jij bent goed geworden die laatste tijd. Ik heb je werk altijd een beetje gevolgd sind je arrive op 't forum - goed bezig.
BDisOKE
%Europe/Berlin %454 %2007, 11:54
Overzichtelijk & vet werk!!!
Mis alleen contact + info. :)
Verder misschien thumbnailtjes/zodat je gelijk naar een plaat kan gaan?
Down
%Europe/Berlin %471 %2007, 12:19
Netjes! Er is nog zo'n site met precies hetzelfde stijltje.. zal m zo ff opzoeken..
EDIT: o.a. deze! (http://www.shinybinary.com/)
Djo-e
%Europe/Berlin %734 %2007, 18:37
hahah ben je homo
waar zijn die bewerkte tjiks dann =p
haha grapje man
kga naar rumaaaah
slmt
MrPee
%Europe/Berlin %408 %2007, 10:48
strak werk
website niet al te spectaculair maar je werk niet te min!
vikc
%Europe/Berlin %458 %2007, 12:00
Soohw errrugggg vettt... hoe maakt je zo'n effect eigelijk?
b-here
%Europe/Berlin %579 %2007, 14:54
echt een hele toffe stijl! Echt cool!
alwinp
%Europe/Berlin %842 %2007, 21:13
Hoe maak je zulke dingen?
Gelijk deze : http://www.leihi2.nl/img/maurice.jpg
Die is echt geweldig!
randysign
%Europe/Berlin %859 %2007, 21:37
Hele coole stijl !
Flashgirl
%Europe/Berlin %864 %2007, 21:45
Kjegwan, de sprookjes-stijl-man :) !
Verplaatst naar hier. Leuk om wat werk van je bij elkaar te zien. Ik mis er wel een aantal! Waarom staat niet al je werk hier?
Ea.Z
%Europe/Berlin %952 %2007, 23:50
Idd... Sinds je hier voor het eerst op het forum kwam ben je erg verbeterd.
Je HTML site op zich is wel oké, goede keuze van het donker kleur, om zo de kleuren van de foto's meer naar voor te brengen.
Wat ik van je Photoshop werk vindt moet ik niet tegen je zeggen. Je doet gewoon je ding, en dat doe je goed :)
VETTE Portfolio.
Wat ik nog meer mis.
_een duidelijke Titel/begin (ik had de eerste seconde een gevoel van 'waar is de home??'
_linkje naar 'volgende foto'/thumbnails bovenaan :)
_meer info (waarom/datum/etc)
_contact page
_over Leihi2 ;)
Staat hier gewoon op z'n plaats. Netjes zo :)
_
MA2R
%Europe/Berlin %990 %2007, 00:45
recept!
neem een beetje ice-t peache en een dwerg.. geef de dwerg de ice-t en het is leihi2:P
hehe geintje maat!
goede
shit!
Eyenox
%Europe/Berlin %512 %2007, 13:18
Onwijs vette style! Ik ben ook wel benieuwd hoe je het hebt gemaakt, veel lijnen, gradients en dropschadows in kleuren?
septunas
%Europe/Berlin %552 %2007, 14:16
you talented ;)
VAW
%Europe/Berlin %877 %2007, 22:02
Zéér mooi werk allemaal, maar al die lofzangen zijn al een beetje afgezaagd, niet?
Wel dus. Hoewel, ze werden al (terecht) onderbroken, maar die onderbreking werd al snel gewist.
Laten we ze dan gauw weer plaatsen, want zoals iedereen hier weet, kritiek is kritiek, en je kan er altijd wat mee doen. Je kan altijd beter worden, jezelf altijd meer en meer talenten geven. En dat is wat je nodig hebt Leihi: meer. Jammer dat zoiets door Team FF niet gewaardeerd wordt.
To the point: het lijkt of je maar één ding kan nu. Eén stijl. Er zit niets variatie in. Het is allemaal heel mooi etc, maar het is altijd hetzelfde. En dat is jammer. Volgens mij kan je meer, als je je daar voor inzet. Je kan andere stijlen aanleren, andere dingen doen. Je blijft nu wat op hetzelfde niveau hangen, en dat is erg jammer. Want je kàn meer. Alleen moet je daar aan werken.
septunas
%Europe/Berlin %007 %2007, 01:10
Que?
Hoe kan je nu over de verpakking spreken als je ziet wat voor werk er in zit? Tenzij je het niet goed zou vinden.
De portfolio is esthetisch verantwoord en laat de aandacht naar de inhoud gaan zonder te storen. Zeer waardig.
En ja, VAW heeft misschien een inhoudelijk punt, maar dat is het soort kritiek dat gegeven wordt door leraars aan de beste van de klas.
Finesky
%Europe/Berlin %575 %2007, 14:48
Yoo Kjegwan,
Aan de hand van de werkjes in je portfolio verdiende showcase!
Maar ook ik oordeel nu over de site, want een aantal van je werkjes zijn al een keer de testcase gepasseerd.
En ik vind toch echt dat het werk beoordeeld moet worden op wat het NU is,
en niet omdat er allemaal mooie dingen instaan het in de showcase gezet word :).
Dan had het als "Een collectie werken" aankondigd moeten worden.
(Nu is een portfolio natuurlijk ook een collectie werken, alleen het ging hier om de portfolio ZELF).
Ik weet niet of jij en Narayai dezelfde persoon zijn,
maar anders heeft een van jullie een plaatje van elkaar geleend :P.
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=26013&highlight=Leihi2
He weetje wat ik trouwens jammer vind, dat je niet wat meer verteld over je werkwijze!!
Je bent ergens goed in, dan is het toch leuk om kennis te delen?
Al helemaal aangezien je tijd van mensen vraagt, dan is dat een leuke manier om wat terug te geven :).!
Congrats met je showcase lintje!!
septunas
%Europe/Berlin %664 %2007, 16:57
Ik weet niet of jij en Narayai dezelfde persoon zijn
Zijn allebij toch op dezelfde dag jarig..
x!li0n
%Europe/Berlin %740 %2007, 18:46
Ziet er zeer indrukwekkend uit, denk als je daar tutorials voor maakt dat veel mensen je dankbaar zijn (ik in ieder geval wel:P)
.Tine.
%Europe/Berlin %744 %2007, 18:51
Ik weet niet of jij en Narayai dezelfde persoon zijn,
maar anders heeft een van jullie een plaatje van elkaar geleend :P.
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=26013&highlight=Leihi2
Daar wil ik ook wel even duidelijkheid over...
Joep Daverveld
%Europe/Berlin %482 %2007, 12:35
Heey Dikke!
Vette shit man!
Waar blijven die foto's van mij en roland!!!?
Peace Joep (+Roland)
SINTLUCAS je weet toch hahahahahhahaa
ramonie
%Europe/Berlin %428 %2007, 11:17
wow wat is iedereen hier vriendelijk man,
Begrijp me niet verkeerd het is een leuke site en zeker voor een html site.
Maar het eerste wat me opviel is dat de content op de twee 3d renders na, echt rip-offs zijn van NoPattern, wel hele nette dan wel weer maar toch, Ik denk dat iedereen die de grote designers een beetje kent dit gelijk zal denken...
Als er nou zoals al eerder gezegd wat diversiteit in zat, of je er echt een eigen twist aan had gegeven. Ik zou er meer verschillend werk op zetten.
Groeten Ramon,
Flashgirl
%Europe/Berlin %442 %2007, 11:37
Wauw, dat werk van NoPattern (http://www.nopattern.com/nopattern/) is inderdaad ook erg tof. Super inspirerend.
Toch vind ik Kjegwan's werk nog steeds prachtig.
Nog een vraagje aan Kjegwan: Gebruik je voornamelijk Photoshop, of ook veel Illustrator en 3D software? Gebruik je daarnaast weleens leuke plugins of is het "puur" Photoshop werk?
Lorrens
%Europe/Berlin %442 %2007, 11:37
De stijl van NoPattern is niet iets van één iemand, die stijl wordt wel vaker gebruikt, ook electricheat, shinybinary zijn een beetje in die stijl.
Flashgirl
%Europe/Berlin %445 %2007, 11:41
Leuk Lorrens, even linkjes toevoegen voor de luie surfers:
http://www.electricheat.org
http://www.shinybinary.com
Ik vind deze er overigens wel iets verder vanaf liggen.
Pfff, haalt 'ie z'n post weg, die vlugge Lorrens 8~
leihi2
%Europe/Berlin %070 %2007, 02:41
ik zie stof op deze post :p maar goed..
is grappig dat ik het woord rip off zie staan... zie JIJ iets... ook maar iets... dat regelrecht GEKOPIEERD IS?... heeft nopattern deze shit zelf verzonnen...? is hij de enige die effecten doet?..
rip off?... als je wil mag je me psd bekijken en dan zeggen of ik die shit geript heb of zelf gemaakt heb?
tuurlijk hebben mensen inspiratie bronnen.. wie niet? Nopattern is ook 1 van de mensen waar ik tegen op kijk..
ik ben iemand die technieken wilt leren.. door het te zien en zelf te proberen kom ik al een heel eind.. ik heb voor me effecten geen tutorial nodig en ik hoef het zeker niet te rippen van iemand anders..
En meer werk komt er zeker... voorlopig heb ik het nog druk met bewerken van plaatjes...
het werk dat ik er nu op heb staan is een stijl waar ik me zelf in thuis voel..
en ik doe voornamelijk alles in photoshop..(1px hard brush) maar illustrator shit ga ik er vaker in duwen ;)
ramonie
%Europe/Berlin %584 %2007, 15:01
Aight, Rip off was misschien niet juiste term, of toch wel eigenlijk je hebt het niet gejat dat zeg ik niet maar de stijl, de compostie, de kleurschema's, het gebruik van beeldornamenten, alles samen maakt het dat het er allemaal verdomd veel op lijkt. En omdat dat het enige werk is wat je laat zien mist je site wel diversiteit. en zullen veel mensen die NoPattern kennen denken zoals ik dat dacht , niet heel origineel...
Niet zo aangevallen voelen omdat ik je gewoon simpelweg mijn mening geef over wat mijn eerste indruk van je site was... Ik ben ook maar 1 persoon hahaha.
Groeten ramon.
Ea.Z
%Europe/Berlin %710 %2007, 18:03
Aight, Rip off was misschien niet juiste term, of toch wel eigenlijk je hebt het niet gejat dat zeg ik niet maar de stijl, de compostie, de kleurschema's, het gebruik van beeldornamenten, alles samen maakt het dat het er allemaal verdomd veel op lijkt.
Oh! dat gevoel ken ik! Vooral als ik naar de talrijke 'web 2.0 plastic shiny reflection' sites kijk ;)
Tegenwoordig hebben veel sites zo'n typische glas/plastic stijl die zo leuk reflecteerd in de grond. Meestal is het plaatje pas volledig als je er zo'n 'Beta'-badge op plakt. Dat is toch ook een typisch stijltje dat iedereen gewoon 'overneemt' van elkaar (wie is daar eigenlijk mee begonnen?)
Ik vind je 'kritiek' of 'reden' waarop je je baseert nogal vaag.
Ik versta wat je bedoeld hoor, maar het slaat niet op erg veel gezien het feit dat er zoveel dingen zijn 'waar het een op het ander lijkt' ;)
Leihi2 z'n stijl heb ik trouwens nog niet zo vaak gezien om eerlijk te zijn. En vooral hier op FlashFocus is Leihi2 toch een van de betere Photosoepers... (Nu krijg ik op mijn dak van andere mensen :D)
Ik dacht zelfs dat *iemand* (MA2R?) Leihi2 zijn stijl probeerde na te doen. :p
Anyway: Mezelf er even op wijzen dat we afdwalen... 8~
Flashgirl
%Europe/Berlin %917 %2007, 23:00
Gewoon omdat ik het erbij vond passen, en het wellicht leuk is ter inspiratie:
Smashing Magazine heeft een leuk artikel geplaatst waarin ze een aantal "masters of illustration" hebben geselecteerd wiens werk zij inspirerend vinden. Leihi2 had ook in het lijstje kunnen staan wat mij betreft ;) ! In elk geval staan er een aantal erg mooie dingen tussen die enigszins aansluiten op Leihi2's sfeer.
http://www.smashingmagazine.com/2007/08/21/creativity-spark-from-masters-of-graphic-design/
moisarina
%Europe/Berlin %393 %2007, 10:27
In elk geval staan er een aantal erg mooie dingen tussen die enigszins aansluiten op Leihi2's sfeer.
http://www.smashingmagazine.com/2007/08/21/creativity-spark-from-masters-of-graphic-design/
Bedankt voor de link Flashgirl. Totaal mee eens wat je hierboven zegt.
Maar Leihi2 gewoon doorgaan met je ding ik vind je werk heel mooi en als je je er goed in voelt.. ;)
josko
%Europe/Berlin %448 %2007, 11:45
Aight, Rip off was misschien niet juiste term, of toch wel eigenlijk je hebt het niet gejat dat zeg ik niet maar de stijl, de compostie, de kleurschema's, het gebruik van beeldornamenten, alles samen maakt het dat het er allemaal verdomd veel op lijkt. En omdat dat het enige werk is wat je laat zien mist je site wel diversiteit. en zullen veel mensen die NoPattern kennen denken zoals ik dat dacht , niet heel origineel...
Niet zo aangevallen voelen omdat ik je gewoon simpelweg mijn mening geef over wat mijn eerste indruk van je site was... Ik ben ook maar 1 persoon hahaha.
Groeten ramon.
Zou je dit niet kunnen aanduiden als een 'stroming' ofzoiets?
Ik heb zo'n gevoel dat het, net als op andere vlakken, nog wel eens zover gaat komen dat er echt gesproken wordt van stromingen binnen het design, voorzover dat niet gebeurt.
Zeker is het fout om het ripoff ed te noemen. Even een vergelijking; is een gotisch, klein kerkje in een boerendorp een ripoff van de grote, gothische kerk in (waardan ook)?
Nee, ze zijn beiden gewoon gothisch (de een is gewoon groter).
Mwah, dat wilde ik even kwijt. En nu die site (alsnog) eens bekijken...
--
Blee, dat witte bovenin; ik dacht dat het banners waren :#
Ik vind het werk idd erg mooi. Ook beter dan wat je 'doorgaans' tegenkomt.
Nice dude :) staat hier terecht in de showcase!
ramonie
%Europe/Berlin %586 %2007, 15:03
Zou je dit niet kunnen aanduiden als een 'stroming' ofzoiets?
Ik heb zo'n gevoel dat het, net als op andere vlakken, nog wel eens zover gaat komen dat er echt gesproken wordt van stromingen binnen het design, voorzover dat niet gebeurt.
Zeker is het fout om het ripoff ed te noemen. Even een vergelijking; is een gotisch, klein kerkje in een boerendorp een ripoff van de grote, gothische kerk in (waardan ook)?
Nee, ze zijn beiden gewoon gothisch (de een is gewoon groter).
Als ik ineens een kleine nep versie van de sagrada familia zag staan op tessel. Zou ik zoiets hebben van huh? een kleine nep mini sagrada familia, wie heeft dat nagemaakt? origineel hoor...
en niet ohhh wat een mooie kerk... alweer, maar dan kleiner....
Snap je waar ik heen wil...
Ik zie liever een andere kerk met een compleet onverwacht overdonderend design, alweer..
Franky
%Europe/Berlin %535 %2007, 13:51
Mag ik weten hoe deze style heet? Met al die lichtgevende lijnen. Zoals hier: http://www.leihi2.nl/old/img/zelf.jpg
Hoe maak je die lijnen, of hoe heet dat?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.