PDA

Volledige versie bekijken : fotoalbum in flashsite brengen

johandas
%Europe/Berlin %363 %2005, 09:43
Hoi,

ik heb hier volgend fotoalbum gevonden:

http://www.flashfocus.nl/fla/Interface%20elementen/Foto%20Albums/?filename=Fotoalbum%20met%20thumbnails_Leon%20de%2 0Hoogh.rar

Dit vind ik zeer netjes en zou ik willen gebruiken.
Nu, wanneer ik het via html upload, werkt alles netjes.

Mijn probleem nu echter is dat ik het album in een volledige flashsite wil hebben en dus niet in een html pagina. Het moet dus in flash komen.

Ik heb al gebropeerd om het fotoalbum als movieclip te gebruiken in de site, maar dan werkt het niet...

Kan er mij iemand vertellen of dit mogelijk is en hoe?

alvast bedankt ;)

Mitch
%Europe/Berlin %377 %2005, 10:03
He johandas,

Het is niet de bedoeling dat je zomaar iemands fla kan downloaden en voor je site kan gaan gebruiken. Het is eigenlijk bedoelt dat je er van kan leren en daarna zelf kan maken. Als je wilt dat je iemand een fotoalbum voor je op je site zet moet je naar werk aanbieden gaan of met diegene die dat heeft gemaakt contact opnemen.

Nu naar wat je vroeg, heb je die verwijzingen al na gekeken dus bij. _root.mc1.mc2 ect. dit moet je dus ook veranderen als je het in een flashsite plaatst.

Overigens denk ik dat dit veel beter thuis hoort in action script forum, let hier volgende keer op!

johandas
%Europe/Berlin %529 %2005, 13:42
Het is ook mijn bedoeling om ervan te leren. Ik heb al heel wat aan de fla zelf gewerkt en aangepast. Het is ook maar een website voor de fun.

Ik ga dat van die _root.mc1.mc2 eens bekijken. dat heb ik blijkbaar over het hoofd gezien.

bedankt alvast.

theFlashWizard
%Europe/Berlin %551 %2005, 14:13
als je eens had gezocht op het forum onder fotoalbum bijv had je veel bruikbaardere dingen gevonden.. bijv een link naar gotoAndLearn.com waar een hele goede tuturial staat.

johandas
%Europe/Berlin %947 %2005, 23:44
ik heb de _root.mc1.mc2 overal aangepast en nog lukt het niet...

(ik leer wel met de minuut bij)

greetz

theFlashWizard
%Europe/Berlin %118 %2005, 03:51
mischien heb je hier wat aan:
http://www.actionscripts.org/tutorials/beginner/paths/index.shtml
want sorry ik ga echt niet die hele fla doorzoeken en testen waarom hij wel of niet werk voor je..

johandas
%Europe/Berlin %428 %2005, 11:16
thanks,

is echt top