PDA

Volledige versie bekijken : mail button (as3/apollo)

jankees
%Europe/Berlin %485 %2007, 12:38
Heeft er iemand enig idee waarom dit niet werk?

label_email.addEventListener(MouseEvent.CLICK,open Email);

private function openEmail(e:MouseEvent):void{
var request:URLRequest = new URLRequest("mailto:jankeesvw@gmail.com");
navigateToURL(request, "_self");
}

Het is een apollo applicatie alhoewel ik niet weet of het daar wat mee te maken heeft.

Als ik op de mail link klik springt hij naar firefox en zegt dat hij niet weet hoe hij dit protocol moet openen.

Als ik echter in Firefox gewoon mailto:jankeesvw@gmaill.com in de adresbalk invoer en ik druk op enter springt hij wel naar mijn mail applicatie.... raar toch?

Alvast bedankt!

TheDutch
%Europe/Berlin %081 %2007, 02:57
Bij mij werkt het prima :).

jankees
%Europe/Berlin %684 %2007, 17:25
Bij mij werkt het prima :).

ja? misschien ligt het aan mijn mac dan? Achja die apollo is ook nog maar in de alpha... weet er iemand wanneer er een volgende release komt?

bertyhell
%Europe/Berlin %836 %2007, 21:04
ik denk dat er 2 schrijffouten in je code zitten

btn_email.addEventListener(MouseEvent.CLICK,open_e mail);
function open_email(event:MouseEvent):void{
var request:URLRequest = new URLRequest("mailto:blabla@hotmail.com");
navigateToURL(request, "_self");

hopelijk helpt het
als je het nog niet gevonden zou hebben

Ruben!
%Europe/Berlin %950 %2007, 23:49
event:MouseEvent of e:MouseEvent maakt volgens mij niets uit; ik gebruik zelf ook altijd 'e' omdat dat nou eenmaal korter en dus sneller is:)

dat van open_email zou inderdaad een schrijffout kunnen zijn, maar ik weet ook dat er binnen de AS-tags om de 50 tekens witruimte wordt ingevoegd, dus daar zou het ook iets te maken mee kunnen hebben;)

Dit topic is oud man...

jankees
%Europe/Berlin %695 %2007, 17:42
Ik weet inmiddels dat het een bug was in Apollo! Ik heb dit destijds aan adobe geraporteerd. En ze vertelden mij toen dat dit in de volgende release gefixed zou worden.....