Johnny106
%Europe/Berlin %404 %2007, 10:43
Hoi ik ben bezig deze turtorial uit te bouwen http://blog.greensock.com/?p=3#comments
Hier wil ik dus meerder externe JPG's laten aan sturen met de loadmovie functie.
Ik heb het volgende gedaan:
import gs.TransformManager;
var manager_obj = new TransformManager([test_mc, test2_mc, test3_mc], onTransformEvent);
function onTransformEvent(event_obj:Object):Void {
trace("Action: "+event_obj.action_str+", MovieClip: "+event_obj.target_mc+", transformed?: "+event_obj.transform_boolean);
}
var manager_obj = myTransformManager_obj.getItemFromMC(test_mc);
myTransformManager_obj.removeItem(manager_obj);
loadMovie("1.jpg", test_mc);
Het probleem is echter dat dit niet werkt omdat de movie eerst geladen moet worden met het bovenste action script en dan pas de loadmovie functie kan doen om de JPG te laten zien Nu werkt het te gelijk en geeft het conflicten ook de update() geprobeerd maar werkt ook niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Hier wil ik dus meerder externe JPG's laten aan sturen met de loadmovie functie.
Ik heb het volgende gedaan:
import gs.TransformManager;
var manager_obj = new TransformManager([test_mc, test2_mc, test3_mc], onTransformEvent);
function onTransformEvent(event_obj:Object):Void {
trace("Action: "+event_obj.action_str+", MovieClip: "+event_obj.target_mc+", transformed?: "+event_obj.transform_boolean);
}
var manager_obj = myTransformManager_obj.getItemFromMC(test_mc);
myTransformManager_obj.removeItem(manager_obj);
loadMovie("1.jpg", test_mc);
Het probleem is echter dat dit niet werkt omdat de movie eerst geladen moet worden met het bovenste action script en dan pas de loadmovie functie kan doen om de JPG te laten zien Nu werkt het te gelijk en geeft het conflicten ook de update() geprobeerd maar werkt ook niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?