Volledige versie bekijken : Kachels Verschelden
Freshface
%Europe/Berlin %970 %2007, 00:16
Net afgewerkt: http://www.kachelsverschelden.be/
radem205
%Europe/Berlin %348 %2007, 09:21
Helemaal goed!! Erg mooie website en heel goed ontworpen voor je doelgroep en onderwerp van je website.
Geen enkele opmerking heb ik hierover. Erg netjes. 9,5/10
Lorrens
%Europe/Berlin %351 %2007, 09:25
Hmm.. Het adres zie ik niet.. behalve als ik op F11 druk.. waarom laat je de scrollbar niet gewoon aanstaan..?
Vind de site erg netjes, vind alleen de anti-alias bij een tekst vaak vervelend lezen, worden mijn ogen wat moe van. Dacht dat er rechtsboven ook wat zou komen, maar dat bleef leeg.. beetje vreemd ziet dat eruit vind ik.
DsNL
%Europe/Berlin %381 %2007, 10:09
Hmm.. Het adres zie ik niet.. behalve als ik op F11 druk.. waarom laat je de scrollbar niet gewoon aanstaan..?
Vind de site erg netjes, vind alleen de anti-alias bij een tekst vaak vervelend lezen, worden mijn ogen wat moe van. Dacht dat er rechtsboven ook wat zou komen, maar dat bleef leeg.. beetje vreemd ziet dat eruit vind ik.
inderdaad hier ben ik het ook mee eens,
maar voor de rest gewoon perfect hoor! (past inderdaad goed bij de doelgroep!)
tijmen_4real
%Europe/Berlin %492 %2007, 12:49
Alles ziet er zo samen goed, strak uit. Niet te druk. De lichtgrijze balk links zou iets extra's mogen hebben.
Ik zou ook je eigen logo niet zo duidelijk in de site verwerken, maar meer ergens in een hoek. Als mensen weten dat zo ook zo'n design willen, en de maker zoeken, vinden ze je logo vanzelf wel !
Ook zou je eigenlijk moeten vermelden dat er bij MERKEN wordt doorgelinkt naar de website van de fabrikant zelf. Nu verwachtte ik eerste iets van uitleg/foto's op deze site, en dat viel dus tegen. (misschien een impressie/uitleg per merk?)
Pluspunten: Scrollbar ziet er goed uit ! Contactformuler simpel en strak. Inzoomen bij ligging is erg vet ! Slideshow mooi gedaan !
Heedless
%Europe/Berlin %533 %2007, 13:48
Je moet alleen het mask voor 'ligging' nog even fixen; je ziet links van de grote grijze balk kort de tekst het scherm in schuiven. Ik neem aan dat je dat niet zo bedoeld hebt.
Verder; mooi rustig en strak!
tijmen_4real
%Europe/Berlin %571 %2007, 14:42
:S Als ik snel wissel tussen de knop CONTACT en LIGGING, zie ik helemaal geen content meer...
tompearce22
%Europe/Berlin %629 %2007, 16:06
Die site van Dru (bij klanten) is ook vet zeg! :P (die hebben wij gemaakt) wel leuk om die zo terug te zien,
verder inderdaad een mooie site, lekker strak.
Freshface
%Europe/Berlin %634 %2007, 16:13
@ Heedless: gefixt
@ tijmen_4real: dat is een request timeout van yahoo, als je het wat langer laat staan, dan komt het wel. Heb er niet direct een oplossing voor
@Lorrens en dsNL: Opzicht niet erg dat je de contactgevens niet kunt zien, ze staan nog bij contact zelf. De anti alias is in mijn ogen goed en perfect leesbaar.
roelofpino
%Europe/Berlin %642 %2007, 16:25
Strakke overzichtelijke site. Alleen zou ik bij het contactformulier duidelijke vakken zetten waar ze in kunnen typen.
Freshface
%Europe/Berlin %926 %2007, 23:13
Er is nu ook nog eens nieuwstikker toegevoegd.
tomheymans
%Europe/Berlin %822 %2007, 20:44
Mooie site, ik vind het wel vervelend dat er geen scrolbalk links zit, zo kan je het adres niet zien en de tekst bij historiek staat helemaal tot de onderkant van mijn browser, zo lijkt het of je de helft mist.
.Tine.
%Europe/Berlin %830 %2007, 20:56
Lijken? Je mist de helft.
Daar moet je dus echt wel iets aan doen, dat kan gewoon niet ;).
Voor de rest ziet het er wel ok uit.
Dat grijze stukje nog boven het logo had mss niet gemoeten...
En, inderdaad, het is niet echt gebruiksvriendelijk als de bezoeker moet zoeken waar hij kan typen bij het contactformulier. Dat moet je sowieso nog aanpassen hoor ;). Zo is dat echt niet netjes... :)
Maar, hij ziet er leuk uit, strak en sober, mooi! :)
-Rutger-
%Europe/Berlin %841 %2007, 21:12
Ik vind hem oke! Alleen mag de framerate wat hoger liggen.
Freshface
%Europe/Berlin %534 %2007, 13:49
Site is nu wat beter gemaakt voor kleinere resolutie's en de het contactformulier is nu duidelijker om in te vullen.
Lorrens
%Europe/Berlin %540 %2007, 13:58
Ik zie nog steeds geen scrollbar...
waaaarom staat die uit? :S
Freshface
%Europe/Berlin %544 %2007, 14:04
De site is 620px hoog ...
De scrollbar staat niet uit maar de site is 100% op 100% dus er zal nooit een scrollbar gegenereerd worden met als reden dat er een gradient op de achtergrond zit die zich mee aanpast aan de browser.
.Tine.
%Europe/Berlin %658 %2007, 16:48
Misschien toch voor een scrollbar zorgen?
Of een andere manier zoeken om de hele website te tonen want dat is nu niet het geval...
Freshface
%Europe/Berlin %659 %2007, 16:50
Maar wat voor resolutie's hebben jullie?
620px is de hoogte van de flash movie ... kunnen jullie niet meer als 620px zien in de browser.
.Tine.
%Europe/Berlin %666 %2007, 16:59
Dit komt volgens mij doordat er nog een andere toolbar is geinstalleer bvb.
Of wanneer ik de 'bladwijzerbalk' hebt aanstaan in FireFox.
Als ik die uitzet kan ik hem wel volledig zien, anders niet...
patter
%Europe/Berlin %833 %2007, 21:00
Strak!!!!:)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.