PDA

Volledige versie bekijken : hulp gevraagt

cindy
%Europe/Berlin %455 %2005, 11:55
hoi ik heb een gasten boek in flash maar het schijnt dat niemand die werkend krijgt zou iemand die kunnen testen ?

groetjes cindy

hier de link van het boek :

http://rapidshare.de/files/4781427/Flash_Gaestebuch_v3.0___Admin_Tool.rar.html

[V]

BlijBlauw
%Europe/Berlin %458 %2005, 12:00
je zou ook even je site kunnen posten, codes kunnen posten of even zeggen wat er precies niet doet. Dat werkt een stuk makkelijker dan je hele bestand te moeten nazoeken ;)

cindy
%Europe/Berlin %460 %2005, 12:03
je zou ook even je site kunnen posten, codes kunnen posten of even zeggen wat er precies niet doet. Dat werkt een stuk makkelijker dan je hele bestand te moeten nazoeken ;)
ja sorry ben een leek maar ik kan niet verzenden dan doet hij niks en een swf file kan ik daar geen code mee zien toch?

BlijBlauw
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:08
Heb je het gastenboek zelf gemaakt? Of is het een standaard?

Kijk eens in de fla (als je die hebt), welke code staat er op de verzend knop?

cindy
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:02
is een swf file de 2 fla files in het begin van het gastenvoek en write knop maar verzenden zie ik niet in de fla kan je het niet proberen of het bij jou wel werkt ?

brossiekoppie
%Europe/Berlin %570 %2005, 14:40
Het is dus een of ander gastenboek met admin-mogelijkheden dat je probeert aan te passen.

Eerst en vooral is het belangrijk dat je de php de .php extensie geeft ipv .php3. Op servers met php 4* of 5* kan dit fouten geven.

Het as-gedeelte kan ook wel een serieuze facelift gebruiken. Maw, nog zeer veel werk aan!

cindy
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:26
Het is dus een of ander gastenboek met admin-mogelijkheden dat je probeert aan te passen.

Eerst en vooral is het belangrijk dat je de php de .php extensie geeft ipv .php3. Op servers met php 4* of 5* kan dit fouten geven.

Het as-gedeelte kan ook wel een serieuze facelift gebruiken. Maw, nog zeer veel werk aan!
oei dan denk ik dat ik er mee ophoud ben blond en snap er niks meer van ):